Avatar uživatele
Royce

Jak postupovat při reklamaci zboží z druhé ruky, ke kterému nemám kupní doklad, pouze záruční list? Jde o vrácení peněz.

Koupil jsem zánovní mobil přes inzerát. Dostal jsem k němu normálně záruční list od T-Mobile. Byl jsem jej reklamovat ale po týdnu mi sdělili, že už daný mobil nemají na skladě na výměnu a vrátí mi peníze. Ale aby mi je mohli vrátit, požadují doklad o koupi. Ten samozřejmě nemám a na původního majitele kontakt už nikde nezískám. Zkoušel jsem kontaktovat centrálu T-Mobile, kde mi řekli, že se mám obrátit na prodejnu, kde byl mobil kupován. Ale to já bohužel nevím a nemám jak zjistit.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3785 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
badisko

Tak to je smula.. nebot v prodejne kde byl Mobil koupen maji pokladni zaznamy a a tam by ti vyjeli uctenku ..ale u zarucaku by prece melo byt razitko prodejny kde bul koupeny ne ?…

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Royce

Aha, to je vlastně pravda.. jenže ten záručák má někde ten servis ☹ ve kterém se to opravovalo.. doprčic, že já jsem si to nezjistil dříve..

před 3784 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek