Předmět Autor Datum
Převod kodeků? To slyším poprvý. Ale jestli myslíš převod formátů, tak odpověď zní ano, existuje.
host 29.01.2007 21:34
host
Sakra, lidi, vzpamatujte se. Nebuďte tak arogantní. Takhle tu poradnu můžete klidně zavřít. Nebo to…
HamHam 30.01.2007 09:45
HamHam
suhlas...:-/
El 30.01.2007 13:31
El
Nechápu, co host napsal špatně. Souhlasím s ním.
shark 30.01.2007 16:50
shark
já v tomhle případě s hostem nesouhlasím, toto bylo moc tvrdé.
Vladimir 30.01.2007 20:03
Vladimir
Ten člověk se docela srozumitelně zeptal. Kde je ta smysluplná otázka? Je to tahle? "existuje nejak…
Pavel 30.01.2007 20:01
Pavel
Ale no tak... jsme přeci lidi ne roboti. Padají tu MNOHEM nesmyslnější a hlavně arogantní otázky kd…
Vladimir 30.01.2007 20:05
Vladimir
Já ale chápu hosta, má dost práce s tím, že po lidech upravuje titulky a píše k nim komentáře. Tahle…
Pavel 30.01.2007 20:43
Pavel
Ano já tomu rozumím. Na druhou stranu tahle poradna je i pro BFU a povaha BFU je taková, posílat tak…
Vladimir 30.01.2007 20:50
Vladimir
Koukám, že se naše stanoviska trochu přibližujou. Já se právě hostovi divím, že už s tím dávno nesek…
Pavel 30.01.2007 20:57
Pavel
Viz 96487-dotaz Pavel
Pavel 30.01.2007 20:59
Pavel
Vladimíre, než vložíš dotaz, tak ned polem pro zadání dotazu je dosti obsáhlé povídání o tom, jak po…
touchwood 18.02.2007 22:12
touchwood
Pavel ak skusis docitat otazku toho cloveka do konca zistis aky ma problem a s cim potrebuje pomoct.…
El 30.01.2007 21:22
El
přesně tak.8-)
ruda 30.01.2007 21:36
ruda
EL, respektuju tvůj názor a stojím si za názorem svým. Trvám na tom, že neuvedl minimálně OS, pro kt…
Pavel 30.01.2007 21:47
Pavel
Zacnem od konca. Ta kritika nebola adresovana priamo tebe a nebudem teraz ani prehliadat poradnu kde…
El 30.01.2007 22:09
El
Takovýho doktora bych nechtěl. Nějakou dobu jsem pracoval v nemocnici (civilní služba) a velká část…
Pavel 30.01.2007 22:19
Pavel
Moje pokracovanie skratim diky chlapi ze venujete svoj cas nasmu vzdelavaniu a ze mate na to chut a…
El 30.01.2007 22:27
El
...když se mě lékařka zeptá... kouříte? Tak mám na jazyku velice peprnou xxx odpověď, nicméně jsem j…
joseff 02.02.2007 20:42
joseff
Musím se hostovi omluvit za větu "Konkrétně od hosta už jsem dlouho nečetl něco smysluplného." Skute…
HamHam 02.02.2007 20:07
HamHam
Díky za omluvu, ale netrval jsem na ní. Přečti si můj podpis. A pak si to spoj se svým tvrzením, že…
host 02.02.2007 20:17
host
Souhlasím s hostem: existuje. Chceš vědět ještě něco zajímavýho, třeba jaký je u nás počasí? Pavel
Pavel 29.01.2007 22:00
Pavel
ju
prca 29.01.2007 22:39
prca
Patrně se jedná o stolní DVD přehrávač. Můžeš zkusit přehrát firmware za novější, pokud to vůbec výr…
Fuente 30.01.2007 01:57
Fuente
Můžeš zkusit taky tenhle program, nevyzkoušen : AVI4CC V PC funguje, ještě co na to stolní přehráv…
Tomix 30.01.2007 03:33
Tomix
Prosim nevěděl si jak změnit i audio tok?
Best 18.02.2007 21:13
Best
VirtualDubem, ale nastavit změny jen u Audia, video přepnout na Přímá kopie.
Tomix 19.02.2007 06:59
Tomix
Zdravim. I kdyz ubehlo 4 a pul roku od prispevku, chci podekovat za tip. Mel jsem problem prehrat fi… poslední
danton 12.08.2011 14:40
danton
Na prevod kodeku som zatiaľ nebol nútený použiť iné ako virtualdub. Nájdeš ho určite cez google.
kex 30.01.2007 13:01
kex
VirtualDubem uděláš novou kompresi a kvalita bude jaká? "...jaká Halík?! - Nižší, ku®va nižší!" (Šva…
Tomix 30.01.2007 15:01
Tomix
Kvalita v rovnakom bitrate po prevode kodeku Xvid do Divx sa mi zdá trochu horšia.
kex 30.01.2007 21:37
kex
No a taky to trochu trvá :)). Rychlejší je změnit hlavičku, pokud to ovšem spolkne stolní DVD :?:
Fuente 30.01.2007 23:45
Fuente
tak rekomprese tomu taky nepřidá... jinak kvality xvid vs. divx jsou IMHO přibližně stejné.
touchwood 18.02.2007 22:14
touchwood
A co to máš za značku a typ DVD přehrávače že to neumí Xvid? (to bude nějaká mrdka ne?) Myslel jsem…
Keeper 31.01.2007 12:47
Keeper

Sakra, lidi, vzpamatujte se. Nebuďte tak arogantní. Takhle tu poradnu můžete klidně zavřít.
Nebo to tady snad slouží jen k tomu, aby si někteří mohli hýčkat své ego a rozšafně poplkávat s kamarády? Konkrétně od hosta už jsem dlouho nečetl něco smysluplného.
A když na smysluplnou odpověď nemáte, tak nepište takovéto odpovědi. Vždyť vám ti tazatelé utečou.
Ten člověk se docela srozumitelně zeptal. To že si plete některé termíny snad není takový prohřešek, aby nemohl dostat radu.

Ten člověk se docela srozumitelně zeptal.

Kde je ta smysluplná otázka? Je to tahle? "existuje nejaky program na prevod kodeku?"

Pokud jo, tak odpověď je: existuje, jestliže myslí převod filmu "z jednoho kodeku do druhýho". V tomto smyslu dostal odpověď.

Mamí, existuje slon? Ano, existuje. Co na tom nechápeš?

Pavel

Ale no tak... jsme přeci lidi ne roboti.

Padají tu MNOHEM nesmyslnější a hlavně arogantní otázky kde si tazatel nic dobrého nezaslouží ale tady problém nevidím. S titulky je problém, ale problém je i že lidi opravdu nevědí co do titulku napsat. Vezměte si třeba jak BFUs píšou předměty mailů - pro ně je to něco navíc, kam klidně napíšou fjeifjewfnoi. Je jim to jedno.

Já ale chápu hosta, má dost práce s tím, že po lidech upravuje titulky a píše k nim komentáře. Tahle činnost asi jednoho pěkně otráví. Když už se tazatel ptá, měl by se umět vymáčknout. Když to neumí, čí je to problém? Jeho.

On se neptal čím to udělat, jak to udělat. Ptal se, zda "existuje program...". Jak se zeptal, tak mu bylo odpovězeno. Neuvedlo pro jaký OS hledá program, zda mu nevadí placenej, jestli potřebuje s českým rozhraním nebo ne, atd.

Pavel

Ano já tomu rozumím. Na druhou stranu tahle poradna je i pro BFU a povaha BFU je taková, posílat takové dotazy. Pokud není vyloženě neslušný tak by se na tom nemělo bazírovat stylem:

Víte kolik je hodin?

Ano, vím...

Edit: ale aby bylo jasno, hostovi nezbývá než vzdát hold za spoustu zodpovězených BFU like otázek. Já se jim zbaběle vyhýbám takže s máslem na hlavě nemám co kázat.

Vladimíre, než vložíš dotaz, tak ned polem pro zadání dotazu je dosti obsáhlé povídání o tom, jak položit dotaz. Někteří to přečtou a řídí se tím (a jsou taky "BFU"), jiní nikoliv. Myslím, že to s mírou "BFUizace" tazatele naprosto nesouvisí, ale spíše s tím, že mnoho lidí neumí komunikovat, nebo, a to je horší případ, jsou líní jako vši a čekají "servis".

Pavel ak skusis docitat otazku toho cloveka do konca zistis aky ma problem a s cim potrebuje pomoct. Ak to aj nebolo uplne spravne napisane kazdy normalny clovek vie pochopit co vlastne chcel. To chytanie za slovicka ma uz zacina mrziet. Pokial niekto nepolozi otazku podla sablony ktoru sa rozhodnete akceptovat ma smolu... Jedna vec je moderovanie a filtrovanie otravnych a debilnych prispevkov ktore dali dovod na vzniknutie tejto poradne (vsetci sa jej tesime) a druha vec je kritika za odchylku od zelaneho standardu....

EL, respektuju tvůj názor a stojím si za názorem svým. Trvám na tom, že neuvedl minimálně OS, pro kterej hledá ten program. Co bys poradil ty? Formulace "dvd nebere..." taky není nejšťastnější, ale jistě se pochopit dá. Tazatel má problém, používá poradnu bezplatně - snad není takovej problém se vymáčknout pořádně, ne?

Co by dělal tvůj doktor kdyby ses ho zeptal: "Existujou prášky na bolest zad?" Co myslíš, jak by tvůj doktor reagoval? Kdyby se zeptal na tvoje příznaky, jako dlouho to trvá, za jakých podmínek se to projevuje, ... považoval bys ho taky za arogantního?

druha vec je kritika za odchylku od zelaneho standardu

Pokud to bylo na mě: ukaž mi, kde vidíš mou kritiku na "odchylku od..."

Pavel

Zacnem od konca. Ta kritika nebola adresovana priamo tebe a nebudem teraz ani prehliadat poradnu kde kto koho opravoval akym stylom a za co. Som toho nazoru ze poriadok musi byt ale nic netreba prehanat. Ludia jednoducho nemusia vzdy vediet aky parameter a coho je dolezity samozrejme s upresnenim OS mas absolutnu pravdu...
Co sa tyka doktora mal som nedavno tu cest byt u jedneho specialistu a moj zazitok sa da velmi pekne pouzit ako priklad. Urcite by som sa nenahneval ak by mi polozil upresnujuce otazky. Ja to od svojho doktora aj vyzadujem inac ten odbornik stoji za..... Ale po mojom prichode do ordinacie za doktorom sme si nedavali otazky kvoli upresneniu problemu. Sprostym sposobom po mne vybehol ze ako to ze ja blbec som si dovolil prist neskor ako je jeho termin na samotne vystrenie... kazdemu to hovori a my magori to nevieme pochopit 3-[. Ku mne sa to bohuzial nedostalo a taketo info nebolo ani na jeho webe... Kto je teraz na vine? Ja alebo dottore ktory to "kazdemu" hovori? neslo by o to ze som to presvihol ale o styl akym som bol vyvedeny z omylu a tu vidim urcitu podobnost...

Pokial sa vratim k prvej otazke ja som ju pochopil tak ze prca ma stolny prehravac ktory je certifikovany len na prehravanie DivX nie Xvid.
Dalo sa to riesit nasledovnym sposobom:

upresni nasledovne:
1, typ prehravaca
2, OS
atd....

Takovýho doktora bych nechtěl. Nějakou dobu jsem pracoval v nemocnici (civilní služba) a velká část doktorů (chlapů) se chovala dost arogantně a povýšeně.

El, možná moje reakce byla přehnaná. Nevím jak jsi na poradně dlouho, ale dost tu přibývají nesmyslný dotazy. Je fakt že na ně odpovídat nemusím a ani tu nemusím být vůbec. Ale já tu jsem, mám vlastní názor, nebojím se ho říct a stojím si za ním.

Stejně tak mi třeba vadí, když kluk vejde do místnosti s kšiltovkou na hlavě, nepozdraví a myslí si, jaký že to vlastně je eso. Pro mě je to hulvát. Já ještě pamatuju doby, kdy k sobě lidi byli slušní...

OK, pokud k tomu nic dalšího nemáš, považuju téma za vyčerpaný. Pokud budeš mít potřebu pokračovat, budu to respektovat.

Pavel

Musím se hostovi omluvit za větu "Konkrétně od hosta už jsem dlouho nečetl něco smysluplného." Skutečně jsem měl při psaní příspěvku takový dojem, ale když jsem se v poslední době na hostovy odpovědi zaměřil, tak musím uznat, že to není pravda :-[
Ale za zbytkem příspěvku si samozřejmě stojím!

Patrně se jedná o stolní DVD přehrávač. Můžeš zkusit přehrát
firmware za novější, pokud to vůbec výrobce umožňuje.
Nejjednodušší způsob bude změnit hlavičku AVI souboru z XviD na DivX
free programem abcAVITag Editor, který má i českou lokalizaci :

download.htm

languages.htm

Načti AVI soubor (nezapomeň odtrhnout atribut Jen pro čtení,
takže to nedělej z CD, DVD, ale šoupni ho případně na HDD a odtrhni atribut),
pak klikni na kartu Nabourat a Vylepšit, ve spodní polovině obrazovky
zatrhni všechna tři zatržítka a pak vyber v roletce DivX kodek, který má být použit.
Záleží, jaký máš v kompu. Nechceš-li riskovat, tak si předtím stáhni
a nainstaluj free DivX 4.12, který šlape na všech přehrávačích.
Objeví se pak samozřejmě i v nabídce abcAVITag Editoru :

DivX-4

To je full verze a naprosto čistá.

Můžeš zkusit taky tenhle program, nevyzkoušen :

AVI4CC

Zdravim.
I kdyz ubehlo 4 a pul roku od prispevku, chci podekovat za tip. Mel jsem problem prehrat filmy DivX 3, 4, 5 z ext. HDD 2,5" pres USB v TV. Takze zadny stolni prehravac, ale TV se zabudovanym prehravacem.
http://www.sencor.cz/spotrebni-elektronika/televiz ory/led-lcd-tv/sle1900t
Pouzitim programu abcAVITag Editor vsechny jedou. Skoda jen, ze nema davkove zpracovani, ale jen po jednom.
Jeste jednou diky.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru