Avatar uživatele
kajicek94

Jak řešit zamítnutou reklamaci?

Dobrý den,
mám notebook Lenovo E50–80. Již (skoro) před rokem jsem měl problém s „vrzáním“ pantu. Notebook jsem nechal několikrát reklamovat (3×) pomocí záruky On-Site (přijeli ke mě domů) = nepomohlo ani jednou. Tak jsem dal notebook reklamovat ke kupujícímu Alza.cz. Řekli, že se jim porucha neprojevila a notebook mi vrátili.

Jak mám postupovat? Mám to dát na ČOI? Snažím se o vrácení peněz

Díky,
kajicek94

Zajímavá 0 před 2602 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Já bych namazal panty…
😉
Ty můžeš

  • nechat vypracovat znalecký posudek (zaplatíš)
  • najmout advokáta (zaplatíš)
  • podat občanskoprávní žalobu (zaplatíš)

a možná vyhraješ soud…
Nebo

  • obrátit se na média (no, asi to nikoho nebude zajímat)
  • obrátit se na ČOI či SOS (asi se tím taky nebude nikdo zabývat)

___
Jak píšu – pokud tě vrzání děsně rozčiluje, namaž (nech namazat) panty…
😉

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Kryšpín

Jak postupovat, trochu být tolerantní

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek