Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jaké auto do 50 000 kč

Dobrý den chtel bych si pořídit automobil převážně v něm budu jezdit sám. Nechtel bych žádnýho lenocha a aby bylo moc starý. Určitě mi rozumíte dekuji za odpovědi.

Předmět Autor Datum
Tak v tom případě přitlač na penězích. Ne moc starý a trochu živý auto se s 50 tisíci neslučuje (a p…
Prasak 06.09.2010 21:47
Prasak
Živý auto sežene, Kadettů. Escortů, Golfů a podobných s motory 1,8 a většími jsou plné bazary a inze…
Dale Cooper 07.09.2010 00:28
Dale Cooper
Jo, Golfa 1,8 jsem měl, jen 90 koní, ale na začátek to stačilo, lítal jak drak. Ale nějak se to zača…
Prasak 07.09.2010 15:43
Prasak
To mi povídej, jezdil jsem tři roky v Escortu z roku 1992, to taky bylo docela brko - 1,8 16v 77kW.…
Dale Cooper 11.09.2010 22:46
Dale Cooper
Teď máš novej kýbl, já opět použitej. Sice je to už jiná třída, ale věk se blíží tomu, kolik měl teh…
Prasak 11.09.2010 23:01
Prasak
Jestli měl třeba ten Golf tři majitele a každý se o to staral nebo spíš nestaral... Ono v podsatatě…
Dale Cooper 12.09.2010 22:57
Dale Cooper
Myslím, že to měl pouze jeden majitel v Německu, v servisní knížce je hromada zápisů a většina ze zn…
Prasak 13.09.2010 06:08
Prasak
Právě. Taky ber v potaz to, jaké jsou v Německu silnice, jestli to jezdilo ze 70% po dálnici (a ne n…
Dale Cooper 13.09.2010 09:24
Dale Cooper
Já to mám jako rodinné auto - potřeboval jsem hlavně kombíka. A takymanažeři a hovada v oktávkách ne…
Prasak 13.09.2010 09:54
Prasak
No nejvíc je samozřejmě Oktávka II VRS...:-) Ta ale nejezdí s oblaky dýmu :-) Já jsem o ní také přem…
Dale Cooper 13.09.2010 10:17
Dale Cooper
Škodovka je fuj tajbl všobecně! Ať již Ochcávky, SuperBlby nebo Fabie, o autech slátaných ze 3 vraků…
neuvedu 26.09.2010 13:56
neuvedu
Přestaň tady prosím kopírovat texty z jiných diskuzí, nejsme tady tak blbí.
Prasak 26.09.2010 13:59
Prasak
a ty vyrábíš co extra?? poslední
achjo 28.09.2010 12:13
achjo
Za 50 000Kč a nějaký dobrý, novější atd. To je krajně neúplný popis. Je to tvé první auto? Jaká karo…
Klapavka 07.09.2010 08:54
Klapavka
No co, 50 máš, na zbytek třeba zase 50 vezmi úvěr a je to, ne?
bus 11.09.2010 20:22
bus

Tak v tom případě přitlač na penězích. Ne moc starý a trochu živý auto se s 50 tisíci neslučuje (a pokud ano, tak to je jen počáteční investice, dalších 50 tam narveš do dvou let).

Máš nějaký preference? Raději evropský auto, nebo i asiata?

Živý auto sežene, Kadettů. Escortů, Golfů a podobných s motory 1,8 a většími jsou plné bazary a inzertní noviny... Jenže to z 99% budou popelnice, s kterými machrovali pubescenti před kulturákem v Lopaticích jak to skvěle gumuje. Tudíž investovat do něčeho takového je krajně neprozřetelné; ta auta jsou dávno za zenitem.

Jo, Golfa 1,8 jsem měl, jen 90 koní, ale na začátek to stačilo, lítal jak drak. Ale nějak se to začalo sypat, tady lanko od brzdy, tady něco v motoru, tady uhořel drátek od palivovýho čerpadla, tady to hnije, protože tady to zatíká... za symbolických 5 tisíc jsem to prodal bráchovi, ten to trochu oťukal a asi po roce to prodal dál. Starý dreky chcou furt jen prachy.

To mi povídej, jezdil jsem tři roky v Escortu z roku 1992, to taky bylo docela brko - 1,8 16v 77kW. Jenže jak píšeš, očekával jsem, že při přejetí výraznější nerovnosti nastane samovolný rozklad na prvočinitele. O tom, že jsem měl (pro jistotu) v kufru vercajku jak na generálku netřeba ani mluvit... Stejně tak o tom, že když se za jízdy ozval nový zvuk, tak jsem raději zastavil a prohlédl vozidlo zda je komplet :-)
Šel za 6000,- Kč do světa... Nevím kde je mu konec. Vzhledem ke stavu, v jakém to bylo v době prodeje bych řekl, že již ve šrotu.
Jsem rád, že už takový starý kýbl nemám.

Teď máš novej kýbl, já opět použitej. Sice je to už jiná třída, ale věk se blíží tomu, kolik měl tehdy ten Golf, když jsem ho kupoval. Přeložím - Golfa jsem kupoval 13 letýho, ta Oktávka má letos už taky 12 let. Ale je to nesrovnatelný, Golf už tehdy byl takovej všelijakej, Oktávka je stále ve výborné kondici (narozdíl od hromady Felicií).

Jestli měl třeba ten Golf tři majitele a každý se o to staral nebo spíš nestaral... Ono v podsatatě na věku auta až tak nezáleží; můj Escort měl v ČR tři majitele (spíš dva, ten první to měl dva měsíce - byl to spíš ten, kdo to sem přitáhl) a asi také nebyl až tak opečovávaný. Takže jestl máš Oktu po prvním, event. druhém majiteli a jezdilo to tady pořád do značkového servisu, tak je to jiná.

Myslím, že to měl pouze jeden majitel v Německu, v servisní knížce je hromada zápisů a většina ze značkových servisů. A němci nepoužívají (narozdíl od čechů) kombíky jako závodní auta, takže i to se podepsalo na stavu. Jsem tedy relativně spokojen - dobrý stav a plná výbava.

Právě. Taky ber v potaz to, jaké jsou v Německu silnice, jestli to jezdilo ze 70% po dálnici (a ne na plný kotel) za ustálených podmínek, tak je to úplně něco jiného, než denní dojíždění 20km tam a zpátky po rozbité okresce.
Navíc - v Německu nemívali Oktávky ambiciózní kindermanageři (jako tady, hlavně tedy Oktu II) na to, aby se s tím předváděli "že na to mají" *). Pokud to měl starší člověk, tak je hodně pravděpodobné, že to jezdilo za vyrovnaných podmínek.
__________________________________________________ _____
*) Tím nemyslím tebe, to bys musel mít Oktu II fdechtu, fmetle a na hlínách. Víc červených písmen v označení TDI znamená delší péro.
Na vysvětlenou - setkávám se nejčastěji s tím, že z Okty II (a i Passatů) vídám akorát předek nalepený na kufru a poté vzdalující se zadek kamuflující se černými oblaky dýmu. A to zrovna nejezdím jako děd v klobouku, na pěkné silnici I třídy jedu klidně 110-120km/h, samozřejmě umožňuje-li to povrch silnice, provoz, počasí a rozhled. A nejsem ve městě, tam jezdím 50km/h.

No nejvíc je samozřejmě Oktávka II VRS...:-) Ta ale nejezdí s oblaky dýmu :-)
Já jsem o ní také přemýšlel, jako o ojeté, ale nakonec jsem usoudil, že tak velké auto nepotřebuji. A propo - Fusion má v techničáku v kolonce druh karoserie napsáno kombi, spíš by se slušelo tam napsat kombíček...:-D

Škodovka je fuj tajbl všobecně! Ať již Ochcávky, SuperBlby nebo Fabie, o autech slátaných ze 3 vraků pro Roomy ani nemluvě. Konzervativní značka pro důchodce v čepici a s platem vajec za zadním sklem. Pro tuzemský trh spartánsky vybavené (nebýt krize, tak jsou asi ve standardu místo volantu ještě řidítka) a za každý prd musíte extra platit nebo pořídit o výbavu výš. Po posledních faceliftech se design přiblížil čínskému vkusu (či nevkusu). Pokud začneme u Fabie, tak za peníze trochu vybavené Fabie pořídíte o třídu větší značkovější značku. Za vyhozené peníze za Ochcávku pořídíte opět něco lepšího. A to jak u nových aut, tak přiměřeně pak i u ojetin. Škodovky si všeobecně drží vyšší cenu - výhoda pro prodávajího, nevýhoda pro kupujícího.

Za 50 000Kč a nějaký dobrý, novější atd.
To je krajně neúplný popis.
Je to tvé první auto?
Jaká karosářská varianta?
Jaký obsah?
Automat/manual?

Napřed si na netu najdi auto které by vyhovovalo cenově, pak jukni jak je to stréa uděláš so představu o roku výrobení atd....

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru