Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jaké bezpečnostní dveře?

Ahoj lidi, stojím před koupí nových bezp. dveří i se zárubní, vchod do bytu v paneláku. Máte někdo doporučení, od které firmy koupit? Vypadají docela stejně, liší se jen cenou. Co třeba Kareš, máte někdo zkušenost? Moc všem děkuji za doporučení. S.

Předmět Autor Datum
Zdravím,při kompletní rekonstrukci bytu jsme kupovali vstupní dveře i se zárubní zde,včetně montáže.…
mamen1 31.08.2013 17:04
mamen1
Hledám něco podobného , taky chci nechat vyměnit vstupní dveře do bytu i s futrama v paneláku, za ně…
ekr 01.09.2013 12:24
ekr
Tak zkuste www.rekap.eu reference víc než dobré.
fribble 01.09.2013 15:02
fribble
Ač bydlím ve třetím patře,slyším do bytu vše,řev dětí na chodbách,hluk výtahu,povídání sousedů na ch…
cucurka 10.08.2015 14:08
cucurka
První základní věc je těsnění dveří. Máte ve dveřích hermetické těsnění? Další věc, já to tak mám, j…
Dannyk 10.08.2015 20:24
Dannyk
Zkuste se poptat ve firmách, které dělají dveře na míru. Např. CAG nebo Sapeli. Nicméně souhlasím s… poslední
Karelll 10.08.2015 21:47
Karelll
Tak ty dveře Stollar s bezpečnostními nemají moc společného:)
dannyk 14.02.2015 15:14
dannyk
Ahoj, zadej na YouTube do vyhledávacího řádku "bezpečnostní dveře" a uvidíš spoustu různých nabídek…
Míra S. 11.10.2013 20:40
Míra S.
Díky, už jsem objednal Sherlock. Asi by v tomto případě člověk neměl šetřit. I když je to docela rán…
Trilobit 12.10.2013 17:27
Trilobit
Na kolik to vyšlo i s montáží a který model, taky bych do nich šel.
ekr 13.10.2013 12:41
ekr
28.5 k Kč, ale chtěl jsem montovaná futra, aby se v paneláku nemuselo sekat. Jsou to v podstatě ty n…
Trilobit 14.10.2013 19:31
Trilobit
jedine firma ESC.a.s prace zdarma profesionalita kvalita tel 605156200
maw001 13.02.2015 20:00
maw001
Nejlepší firmy jsou podle mně Adlo a Sherlock. Koukni na youtube, obě tam mají videa o svých dveřích…
dannyk 14.02.2015 15:02
dannyk
Souhlas, Adlo i Sherlock jsou obě super. Ty videa jsou hodně přesvědčující, hodně se mi líbilo tohle…
Michalll 06.03.2015 15:43
Michalll
No tak to video od Adlo, kde ty dementi vytrhavaji dveře , které se oteviraji DOVNITR !!! je vice ne…
Schizo 20.05.2015 08:43
Schizo
mrkněte třeba tady :)
dveře 19.02.2015 17:46
dveře
já tam teda žádné bezpečnostní dveře nevidím...
dannyk 20.02.2015 10:28
dannyk
Dobrý večer,mohu za sebe firmu adlo. Nechávali sme si dělat bezpečnostní dveře,jednou nás už vykradl…
ffffanous 13.05.2015 21:14
ffffanous
Zdravíčko.Souhlas,s firmou adlo mám také osobní a dobré zkušenosti.Bohužel lidi totiž takové věci ře…
MilošKR 19.05.2015 21:09
MilošKR
Dobrý den.. u firmy adlo.. udělali vám i nějaký návrh napřed? a jak rychle se vše vyřídilo? děkuju
Peter111 25.05.2015 19:45
Peter111
Tak to už vám neřeknu jak to bylo rychle,nerad bych kecal.Ale na všem se snimi dá domluvit
MilošKR 03.06.2015 13:13
MilošKR
hm.. no našel jsem na ně zatím jen chválu tak nejspíš do toho půjdu, uvidím..
Peter111 09.06.2015 20:56
Peter111
Tak sem se konečně rozhoupal a po přečtení xx názorů na netu a nespočet komentářů známých, jsem zjis…
ekr 04.08.2015 20:40
ekr
Záleží na firmě, ketrá dveře montovala. Sherlock mám taky a pánové odvedli práci na jedničku. Cca po…
Karelll 04.08.2015 21:48
Karelll
A to nejdůležitější si zjistil? jakou mají bezpečnostní třídu? A vylili tu zárubeň betonem? Já sem p…
Dannyk 10.08.2015 08:14
Dannyk
Celý komplet je minimálně ve trojce, jina by pojišťovna nedala slevu, to bylo první co chtěli vidět…
ekr 10.08.2015 18:37
ekr

Hledám něco podobného , taky chci nechat vyměnit vstupní dveře do bytu i s futrama v paneláku, za nějaké bezpečnostní samo že i protipožární a dobře odhlučněné , na chodbě furt řvou sousedovic děcka.
Jen lokakita je jiná jde o ostravsko.
Možno i bez ůčtu placeno na ruku asi se tam nemá co pokazit kromě zámku ,takže by to mohla být jiná cena než přes firmu.
Předem díky za nabídky.

Ač bydlím ve třetím patře,slyším do bytu vše,řev dětí na chodbách,hluk výtahu,povídání sousedů na chodbě,je to celkem nepříjemné.Stačily by mi pouze protihlukové,bezpečnostní mít nemusím.Všude,ale kde jsem hledala,nabízí protihlukové zároveň s bezpečnostními.Stačily by mi pouze dveře,futra mám kovová,bourat se mi je nechce,mám měsíc po celkové rekon.Hluk ani neřeší vyplněné dveře jakýmsi materiálem,potažené koženkou,vím to,měla jsem to v minulém bytě,nehledě na estetiku.Třicítku za dveře se mi fakt dát nechce.Má někdo nějaký tip? Přeji hezký den.

První základní věc je těsnění dveří. Máte ve dveřích hermetické těsnění?
Další věc, já to tak mám, je závěs, který mám hned za dveřma.
A pokud by to nestačilo, tak tapecírování dveří. Máte na nich jen koženku, nebo klasické tapecírování?
Ale zase pokud bych dělal rekonstrukci, tak bezpečnostní dveře by měly být na prvním místě. Nemusí stát tolik, i kvalitní bezpečnostní dveře se dají pořídit cca za 15 tisíc, pokud necháte původní futro.

28.5 k Kč, ale chtěl jsem montovaná futra, aby se v paneláku nemuselo sekat. Jsou to v podstatě ty nejjednodušší ve třídě 3. Samy o sobě stojí trochu přes 15k, ale ty práce kolem, vložka, kování atd. Tak doufám, že budou sloužit, a že si je nezabouchnu bez klíčů :-)

Nejlepší firmy jsou podle mně Adlo a Sherlock. Koukni na youtube, obě tam mají videa o svých dveřích a celkem poučná.
Šetřit by se nemělo, hlavní je aby měly certifikát na bezpečnostní třídu (ideálně aspoň 3. třídu). Ale ušetřit můžeš natom, že je pořídíš bez zárubně. Pokud je kovová tak je celkem zbytečné ji měnit. Já mám dveře od Sherlocka v původní kovové zárubni a není s tím žádný problém.

Dobrý večer,mohu za sebe firmu adlo. Nechávali sme si dělat bezpečnostní dveře,jednou nás už vykradli tak jsem taky hledal kde a kterou firmu oslovit.Člověk si říká že vám se to stát nemůže a bum.Jsem jen vůl že sem je nepořídil už dávno..

Zdravíčko.Souhlas,s firmou adlo mám také osobní a dobré zkušenosti.Bohužel lidi totiž takové věci řeší většinou až když už se vážně něco stane.Také máme bezpečnostní dveře a jsem za to rád.Ale my je vlastníme už pár let.Je to určitě dobrá investice protože nikdy nevíte co se může stát.

Tak sem se konečně rozhoupal a po přečtení xx názorů na netu a nespočet komentářů známých, jsem zjistil že každý chválí to co si nechal namontovat právě onen dotyčný, je to asi logické :-) .
Takže vyměněny panelákové futra, to bylo asi to nejhorší co mně mohlo potkat.
Zedník který to dělal pro firmu začal ráno v 7 a skončil v 5 odpoledne.
Kecy o tom jak to bude super že se po montáži nesmí dveře samy zavírat čili futra musí být ve váze.
Jak myslíte že to dopadlo samo že se zavírají, nevyváha je vidět i pouhým okem v horním pravém rohu kde mají dveře dosedat je těsnění jenom lehoučce dotlačené naopak v protilehlém rohu je zmáčklé na doraz a to se montéři snažili seč mohli to alespoň trochu dorovnat polohovatelnými panty.
Mezery pod prahem jak zevnitř tak zvenku sem si musel vytmelit sám silikonem, práh byl dodán v jiném odstínu než dveře, nevypadá to špatně ale de o princip, objednávka zněla jinak.
Jen taková maličkost tkz. se zapucovávalo kolem futer omítka kterou musel udělat novou, i když sem měl sádrové omítky, zední svojí práci udělal štukem, dělal to druhý den ráno,od 6-ti hod, do 9, po upozornění že ty přechody sou vidět, bylo mi zděleno že když to budu zamalovávat mám si nechat hustější barvu že to překryje, super že.

Samotné dveře se špatně zamykají mám strach že zlomím klíč, chápu že 13-ti bodový rozvorový systém ( 4 body sou na pevno) má nějaký odpor, při odmykání dveří zvenku se musí silně přitáhnout koule aby se podařilo po odemknutí dveře otevřít, samotný klíč střelkou nepohne, doufám že to je jenom těsněním které časem slehne jak říkal montér.
Zevnitř jsem si nechal dát tkz. olivku, je to plastová placka o které mi řekl montér že by si to nedal že to vydrží max. 3 roky, no co už bylo už zaplaceno.
Celá ta sranda vyšla na 33 tisíc, zase takhle, má to své plusy, hluk s chodby ustal to byl jeden z důvodů montáže oněch dveří, u pojišťovny sjednána sleva 10%.
Snad pocit bezpečí, jelikož bydlíme ve čtvrti kde se pohybují podezřelé typy, sousedce o 2 patra výše se před měsícem dobývali právě přes hlavní dveře,poškozený zámek oštípané dřevo dveří kolem kování.
Shrnutí: konečně to mám za sebou, doufám že zamykací systém bude fungovat bez poruch xx let, co bych nechtěl zažít? ten šílený bordel o 2 patra výše i níže který se po bourání starých futer musel uklízet na chodbách, schodech, okna parapety zábradlí, vše bílé.
V bytě naštěstí minimálně vše bylo polepeno a zabaleno i tak se to dostalo dovnitř.
jó a pro ty které to zajímá co sem vybral nakonec za firmu, sou to slováci čili Sherlock, samotné dveře váží kolem 70 kg, to je asi jediné plus že se nešetřilo na materiálu,jedna s podmínek byla aby to vypadalo jako okolní dveře na patře v paneláku aby nebudili pozornost, to se taky splnilo.

Záleží na firmě, ketrá dveře montovala. Sherlock mám taky a pánové odvedli práci na jedničku.
Cca po dvou týdnech jsem měl problém jako vy, stěží se zamykaly i odmykaly, hrozilo zlomení klíče.
Tal jsem jim zavolal co s tím. Domluvili si termín opravy přijeli načas, trochu dveře poštelovali, upravili futra a od té doby mám klid.
Takže bych vám radil to samé...

A to nejdůležitější si zjistil? jakou mají bezpečnostní třídu?
A vylili tu zárubeň betonem?
Já sem pořídil jen dveře, futro mám původní, pokud je ocelové tak není problém nechat futro původní.
A proč si dával zevnitř olivku? To je podle mně blbý vynález. Jednak tam nemůžeš dát klíče a pak je budeš každou chvíli hledat, a jednak nebudeš schopen nijak se doma zamknout aby se k tobě nemohl dostat nikdo jiný kdo má klíče (třeba manželka když budeš mít doma milenku).
A taky je důležité pořídit bezpečnostní vložku, má ta vložka 4. bezpečnostní třídu?

Celý komplet je minimálně ve trojce, jina by pojišťovna nedala slevu, to bylo první co chtěli vidět ( certifikáty od sherlocku ) .
Já musel bourat a dávat futra nové i s vylitím betonem, ty futra mají takové samostatné uzavřené kapsy na každý čep (13-ti bodový systém na dveřích ) co do nich zajíždí zvlášť.
Tu olivku chtěla manželka na starých dveřích jsme měli přídavný zámek který fungoval podobně měl zevnitř otočný knoflík, čili vlastně jsme měli 2 zámky, ale když sme byly doma zamykalo se jen na ten přídavný, dveře byly v takovém stavu že je nebyl po jenom zabouchnutí problém parkrát šikovným zalomcováním zase otevřít.
Staré futra byly šroubované klasika v paneláku, duté nevylité, teď je to jiné kafe.
Ano fabka není nic moc je to jen ve trojce, uvažuji o něčem lepším to už si ale vyměním sám.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru