Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jaký case do 1000,- Kč?

Ahoj:)
Vybírám si nový case a mám trošku dilema jaký.
Vím základy nákupů jako nekupovat EuroCase a takový ale přeci jen si nechám poradit od znalců...:-)
Potřebuji sehnat nový mid-tower case do 1000 kč.
Mám trošku spadeno na CoolerMaster Elite 333.
NEJLEPŠÍ BUDE KDYŽ vybraný case bude z www.agen.cz.
Už tam mám účet na nákupy. Výběr tam není nijak malý, a i kdyby ste ho za malý považovali, byl bych vám vděčný kdyby jste přeci jen nějaký doporučili.
Díky za rady a názory;)
Změna předmětu, původně: Jaký case do 1000,-kč??? (anarchist)

Předmět Autor Datum
EuroCase není tak špatný, jde spíš o jejich zdroje, který stojí za prdlajz. Takže pokud koupíš EC sk…
Prasak 10.02.2009 18:46
Prasak
No, taky mi jde trošku o lehké zlepšení chlazení... Mám teď otevřenou 10 let starou skříň která nemá…
wowp 10.02.2009 18:50
wowp
Jo, ta bedna vypadá vcelku použitelně. Jestli ti tvoje stávající bedna špatně chladí (a novou chceš…
Prasak 10.02.2009 19:00
Prasak
Díky za zhodnocení. Mě jde taky o zlepšení odvodu tepla - přidělání větráčků na desku... To je ale l…
wowp 10.02.2009 19:07
wowp
Pokud to řve, tak ano, kup novej chladič. Úprava bedny obvykle počívá v tom, že vystřihneš perforova…
Prasak 10.02.2009 19:15
Prasak
5500 rpm? kolik ma v prumeru ten vetrak?
r4m0s 10.02.2009 20:22
r4m0s
Doporučuju jakýkoli CoolerMaster řady 3xx Oproti jinak trochu pevnějšímu Eurocase je přece jen zpra…
touchwood 10.02.2009 19:07
touchwood
Hehehe prej padacích mostů a vrat:-D:-D. A ty skříně CoolerMaster mají už samy od sebe v sobě zabudo…
wowp 10.02.2009 19:16
wowp
A ty skříně CoolerMaster mají už samy od sebe v sobě zabudovaný nějaký větráky? Je tam zadní 120mm…
shark.jd 10.02.2009 19:30
shark.jd
jo. Ke CM jsem přešel právě od EC, kde šla kvalita neskutečně dolů (alespoň ve velkoobchodě, kde na…
touchwood 10.02.2009 20:18
touchwood
Ano je tam zadní větrák, já to vyřešil tak, že jsem si koupil svítící, dal ho dozadu a ten původní d…
marekdrtic 10.02.2009 20:28
marekdrtic
to už zas budou vánoce? :-)
touchwood 10.02.2009 20:29
touchwood
? nechápu
marekdrtic 10.02.2009 20:31
marekdrtic
Svítí ti to na tu změť kabelů jako stromeček...:-D
MaSo 10.02.2009 20:34
MaSo
Aha tooo, natolik jsem vyčerpal svoje weboprogramátorské prasátko (skoro do poslední koruny) že mi n…
marekdrtic 10.02.2009 20:37
marekdrtic
Na co světýlka, když máš bednu pod stolem?
Prasak 10.02.2009 20:53
Prasak
tesat do kamene! proč to má svítit (vynechme že čínsky fádně a stádně modře), když je to koplé někam…
lední brtník 10.02.2009 21:50
lední brtník
Asi myslel, že ti to svítí jak vánoční stromeček :-) Nic si z toho nedělej, mě to svítí ještě víc :-…
ApoCalypse 10.02.2009 20:35
ApoCalypse
a mi jeste viiiiic
r4m0s 10.02.2009 21:15
r4m0s
chci foto, nevěřím :-)
ApoCalypse 11.02.2009 14:12
ApoCalypse
http://www.vltava2000.cz/levnytisk/GoodsDetail.asp ?strGoodsID=ACUTAKEACUFORCE Tento Case je dost do…
Reciprokyhenry 10.02.2009 20:24
Reciprokyhenry
fuj.. to nemá jen padací most, to má i zabudovaný tryskový motor... kde se vytahují křídla? :-)
touchwood 10.02.2009 20:28
touchwood
WTF? Já jsem konzervativní: [http://pc.poradna.net/file/view/390-000365-2-jpg]
Dale Cooper 10.02.2009 20:41
Dale Cooper
To teda jsi, tuhle plastikovou sra.cku (pardon) mame v praci a jenom pohled na to mi zdviha zaludek.…
RedMaX 10.02.2009 20:53
RedMaX
Vevnitř je to kovové. Navíc - PC nemám od toho abych se na něj koukal ale aby mi sloužil. Takže je m…
Dale Cooper 10.02.2009 20:56
Dale Cooper
promin, ze jsem si tu na ukor tveho PC tak ulevil, ale v minule praci jsme jich meli vic a ja je pro…
RedMaX 10.02.2009 21:06
RedMaX
Já ti rozumím, každý hoví něčemu jinému. Mě PC slouží a doufám sloužit bude, tak nemám důvod ho haně…
Dale Cooper 10.02.2009 21:08
Dale Cooper
jj, souhlasim, akorat to otevreni si presne trefil to v cem byl nejvetsi problem, ja kolikrat misto…
RedMaX 10.02.2009 21:11
RedMaX
V práci je máme taky, sice v prodení SFF, ale taky Optiplexy, starší modely s PIII a co se týče spol…
Dale Cooper 10.02.2009 21:16
Dale Cooper
Nemůžu, než souhlasit. Taky mám doma dvě PC od Dellu a jsem spokojen.
Prasak 10.02.2009 21:22
Prasak
Asi to neuspokojí adolescenta který chce jako vole ty neony, pak tu grafárnu brutus vytunit, víš jak…
Dale Cooper 10.02.2009 21:26
Dale Cooper
Tak to mate stesti, nam to v praci odchazelo, jak na bezicim pasu. Pokud to bylo v zaruce, tak dobry…
RedMaX 10.02.2009 22:07
RedMaX
Nám to fakt chodí bez problémů... Roky to jede a nic, není problém. Jsou to fakt staré krámy, má to…
Dale Cooper 10.02.2009 22:27
Dale Cooper
Přesně tohle je můj pohled na počítač. Hlavně, že slouží. Na co nějaký svítící kraviny co berou prou…
vlk56 10.02.2009 21:18
vlk56
misto lampy napriklad
r4m0s 10.02.2009 21:26
r4m0s
Já si rád za case připlatím (neplatim to já :-D), teď zrovna chci jít do tohodle: http://www.thermal…
feller 10.02.2009 22:09
feller
No nevím, ta bedna je děravá jak cedník. I když to vysteleš, tak ten hluk půjde ven těma obrovskýma…
Prasak 10.02.2009 22:28
Prasak
kam vy na ty tryskáče chodíte? :-) Takový hnus bych nepostavil ani na WC :-)
touchwood 10.02.2009 22:39
touchwood
neplatim to já A kdo tedy? Předpokládám, že rodiče. Je jen otázkou času, kdy vám dojde, že rodinné…
anarchist 11.02.2009 02:16
anarchist
Chtěl jsi snad říct: rodinné peníze ≠ cizí peníze
Prasak 11.02.2009 11:11
Prasak
Správně, platí to rodiče, ale sám si přispívám na HW, který k PC není moc důležitý. Pokud to platí r…
feller 11.02.2009 12:19
feller
Když si koupíš kvalitní zdroj, větráky a disky, které nedělají randál, není potřeba nic ztišovat.
karel 11.02.2009 12:23
karel
Bedna má být v první řadě účelná a až pak pěkná.
Prasak 11.02.2009 12:32
Prasak
A ona není účelná? Myslim, že tohle je tichej (a účelnej) zdroj: http://www.czechcomputer.cz/product…
feller 11.02.2009 13:35
feller
odhlučnující nálepky A to je co? ::)
karel 11.02.2009 13:37
karel
To jsou samolepky s nápisem SILENT pro lepší pocit :-)
Prasak 11.02.2009 13:38
Prasak
Kua nevěděl sem jak to napsat! Něco takovýho: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=2758 6
feller 11.02.2009 13:59
feller
Však jsem to také řekl. Pouze jsem si vypůjčil operátor z jiného jazyka. Snadněji se to na klávesnic…
anarchist 11.02.2009 15:53
anarchist
Možá že to vypadá hrozně, ale chladí to solidně;-)
Reciprokyhenry 11.02.2009 00:06
Reciprokyhenry
Asi tři roky jsem používal tenhle case, teď ho má syn a říkám si, jestli jsem neudělal špatně, že js…
Zarniwúp 11.02.2009 16:45
Zarniwúp
Nechápu, jak může někomu vyhovovat USB panel až "na zemi", To vyhovuje těm, co mají počítač polože…
Prasak 11.02.2009 16:51
Prasak
taky preferuji case, které mají všechny zdířky nahoře, nemusí se rovna člověk plazit po zemi, aby se…
cody 11.02.2009 17:54
cody
Myslíte, že by malá úprava, která by do sebe zahrnovala odebrání bočního fanu u skříně Thermaltake V…
feller 11.02.2009 21:22
feller
Co máš pořád s tím odhlučňováním? Proč si nekoupíš komponenty, které nerámusí?
karel 11.02.2009 21:23
karel
Jen se bojim tý skříně, nikde jsem nemašel, jak jsou hlučné ty fany. Větráky od Noctuy, zdroj od Ene…
feller 11.02.2009 22:11
feller
tak to je z bláta do louže, protože když to takto zatlumíte, tak se vám radikálně zvedne teplota ve…
cody 11.02.2009 22:06
cody
Jsou tam dva 23cm větráky (sice mají označení silent, ale moc jim nevěřim), tak jaký pak tichý?
feller 11.02.2009 22:13
feller
Takže se vracím zpět s novou skříní (Cooler Master Elite 330) a novým chlazením CPU (Arctic Cooling…
wowp 15.02.2009 09:08
wowp
Mám téměř to samý (jenom mám Freezera 7 a Intel) a nezbývá mi než souhlasit - kvalitní skříň a kvali…
marekdrtic 15.02.2009 09:23
marekdrtic
Jak vidim tak máš stejnej pěknej case akorát tam máš víc padacích mostů a pouťovejch světýlek:-D Mě… poslední
wowp 15.02.2009 09:28
wowp

EuroCase není tak špatný, jde spíš o jejich zdroje, který stojí za prdlajz. Takže pokud koupíš EC skříň bez zdroje, nemusíš se bát. Ale do tisícovky je to všechno jedno, takže vybírej očima, kterej se ti líbí. Můžeš nám pak poslat odkaz, zhodnotíme.

No, taky mi jde trošku o lehké zlepšení chlazení...
Mám teď otevřenou 10 let starou skříň která nemá absolutně žádné odsávání, všude je v ní prach a bordel.
Vůbec to nechladí a vypadá to hnusně. Takže mi jde i o to aby měla dobrý odvod tepla (alespoň vzhledem k ceně). Jak jsem psal, mám spadeno na Cooler Master Elite 33x (jsou snad 330 až 334 - NEVIM JAKÝ JE ROZDÍL).
Odkaz je zde: http://www.agen.cz/produkt/60190/Cooler-Master-Eli te-333-cerna-bez-zdroje.htm

Nějaký typ nemáte?

Jo, ta bedna vypadá vcelku použitelně. Jestli ti tvoje stávající bedna špatně chladí (a novou chceš kupovat jen kvůli tomu), s trochou šikovnosti bys ji mohl upravit. Tip na bednu nemám, dlouho jsem žádnou nekupoval a moje stávající bedna mě před pěti lety vyšla na 5 tisíc. Bez zdroje.

Díky za zhodnocení.
Mě jde taky o zlepšení odvodu tepla - přidělání větráčků na desku...
To je ale levná věc - udělám nejspíš krátce po zakoupení skříně.
Protože momentálně mám skřín nepoužítelnou.
Vzhledem k tomu že v pokoji je věčně horko, díly mám samé výhřevné a jediný chladič v celém PC je boxovaný CPU chladič od AMD je síla celého chlazení na nule.
Nejspíš pak i koupím jiný chladič na CPU.
Ten momentální mě i kámošovi strašlivě řve (5500 rpm a víc). Oba mámě stejné CPU i chladič na něm.
Do úprav sem moc pouštět nechci, pouze přidělat větráčky.
Zatím díky za pomoc...

Pokud to řve, tak ano, kup novej chladič. Úprava bedny obvykle počívá v tom, že vystřihneš perforovaný plech na zadní straně bedny (pod větráčkem) a dáš tam takovou tu pěknou drátěnou mřížku. Zlepší to průtok vzduchu, chlazení a sníží hluk.

Doporučuju jakýkoli CoolerMaster řady 3xx

Oproti jinak trochu pevnějšímu Eurocase je přece jen zpracování méně humpolácké a hlavně to chlazení je vyřešeno opravdu dobře (velký, relativně tichý 12cm fan na zadní straně, příprava na přední)

Osobně jinak nedoporučuju skříně nd 1500Kč, většina z nich nemá opodstatnění, vyjma speciálních případů (ultratiché PC/vodníci apod.) a ty tak platíš za "design", případně módní výstřelky typu svítích nesmyslů, padacích mostů, vrat apod.

Hehehe prej padacích mostů a vrat:-D:-D.
A ty skříně CoolerMaster mají už samy od sebe v sobě zabudovaný nějaký větráky?
Táta má ve starém kompu v podprůměrné skříni už z výroby daný větrák.
Skříně za víc jak 1500 nechci, jsem téhož názoru že to nemá smysl.
Takže sem si vybral za tu cenu slušný case?

jo.

Ke CM jsem přešel právě od EC, kde šla kvalita neskutečně dolů (alespoň ve velkoobchodě, kde nakupuju - nelícovalo to, polámané plastové díly apod.), navíc to chlazení u novějších VGA to byl taky problém.

Na C-M (330, nebo 331) stavím drtivou většinu nových PC, verze 330 má jediný neduh - špatně navržené tlačítko (čistě ten čudl, ne mikrospínač pod ním) vypínače, které se rádo urve (je uchycené na takové dvojité plastové pružince) - ale to se stává jen nervákům, co ten čudl zarážejí při zapínání PC hluboko do útrob počítače.. :-)

Ano je tam zadní větrák, já to vyřešil tak, že jsem si koupil svítící, dal ho dozadu a ten původní dopředu, aby foukal na disky :-)
Sám mám CoolerMaster Elite 330 Black s průhlednou bočnicí.
Takhle to pak vypadá ve dne (ke vnitřní i vnější kabeláži prosím no comment):
[http://pc.poradna.net/file/view/387-pict0001-jpg]
A v noci:
[http://pc.poradna.net/file/view/388-pict0003-jpg]
Ventilátor je tento:
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=0000000 00000000J8D

tesat do kamene!
proč to má svítit (vynechme že čínsky fádně a stádně modře), když je to koplé někam pod nohama, a vůbec mě ten krám nezajímá?
kisňa má mít pořádný tuhý rám z profilů, ať nerezonuje při startu dvd. průhledná okna jen snižují tuhost, a otravují nepříjemným světlem.

sorry, zapomněl jsem dodat: když vyrážím do společnosti, je mi taky jedno jestli mám in tričko od in firmy s in lookem. stejně tak důležitý je pro mě vzhled bedny kopnuté pod stolem.

promin, ze jsem si tu na ukor tveho PC tak ulevil, ale v minule praci jsme jich meli vic a ja je proste nesnasim vcetne vnitrku.
odvetravani disku nula, zasazeni cehokoliv do PCI hruza, cele je to nestabilni a vypada to, jako kdyby se to melo co nevidet rozpadnout. A ve stisnenych prostorach se s tim neda vubec pracovat, jako myslim, otevrit a vymenit komponentu.

Aspon ze ty nove uz dela Dell lepsi.

jj, souhlasim, akorat to otevreni si presne trefil to v cem byl nejvetsi problem, ja kolikrat misto na polozeni nemel, potreboval jsem jen sundat bocnici a pracovat, ale to by panove sefove nesmeli rozhodnout bez jakekoli konzultace, ze budou Delly a hotovo.

Asi to neuspokojí adolescenta který chce jako vole ty neony, pak tu grafárnu brutus vytunit, víš jako, no procesor taky šel vo skoro 500MHz nahoru, a mám woe vo 5fps ve wow víc než ty jako woe. Ale kdo chce spolehlivé PC a právě spolehlivost a sladěnost komponent (která je myslím u Dellu na vysoké úrovni) tak je Dell dobrou volbou, klidně repas...

Tak to mate stesti, nam to v praci odchazelo, jak na bezicim pasu. Pokud to bylo v zaruce, tak dobry, to se musi Dellu nechat, zavolali jsme, prijeli, vymenili a jelo se dal. Ale aby ti nasi jiz zminovani sefove prikoupili podporu (rozsirenou zaruku) to ne, to jsem se v tom potom musel hrabat sam. (Hlavne odchazeli zdroje a bouchaly kondiky na deskach.)

Já si rád za case připlatím (neplatim to já :-D), teď zrovna chci jít do tohodle: http://www.thermaltake.com/product_gallery.aspx?PA RENT_CID=C_00001176&id=C_00001196&name=V9+Black+Ed ition&ov=&ovid=&parent_cp=, přikoupit k tomu: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=5401 3 a vystlat to: http://www.shop.tntrade.cz/silentmaxx-prosilence-k it-big_d45103.html, no a nazávět antivibrační kolíky...
Vy ne?

Správně, platí to rodiče, ale sám si přispívám na HW, který k PC není moc důležitý.
Pokud to platí rodiče, tak přece naznamená, že to jsou peníze cizí!

No..., a kdybych ty větráky zkorigoval třeba jen na 50%, přidal bych antivibrační gumy a gumové šroubky, tak neříkejte, že by to nepomohlo.
Je pravda, že je "děravá", ale je pěkná. Kdyby měli Black Edition s obyčejnou plnou bočnicí, tak bych to bral a hluk by byl minimální s produktama co tam chci. Ale bohužel to tak není, maj jen s průhlednou bočnicí (vypadalo by to hrozně kdybych tam nalepil tu pěnu), pak je jedna: 2x 120mm otvor na větráček (ta zase není celá černá), ale to by bylo asi nejště hlučnější, ne?

A ona není účelná?
Myslim, že tohle je tichej (a účelnej) zdroj: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=5401 3 (ale nevim, jestli je dobře stavěnej na umístění dolu do skříně).
Mam dvě HDD, ale jestli budu kupovat new case, tak chci jen jeden TB+odhlučňující box od SCYTHE.
Ale nemusim kupovat odhlučnující nálepky, když bych to chladil vodou, ne?
To je další varianta. :puff:

Asi tři roky jsem používal tenhle case, teď ho má syn a říkám si, jestli jsem neudělal špatně, že jsem mu ho nechal.
Někdo si dal tu práci a napsal poměrně podrobnou recenzi: Yeon Yang Cetus 5601. Jen bych k ní dodal pár drobností:
Mně u toho case maximálně vyhovovalo umístění USB, firewire a vypínání až úplně nahoře - neukopneš USB štěnici, všechno je při ruce. Nechápu, jak může někomu vyhovovat USB panel až "na zemi", jak to má spousta skříní.
Pitomý jsou ty dvířka, pokud je nezacvakneš, věčně se otvírají. Ale na jednu mechaniku je ani nemusíš otvírat. I když dnes už bych case s dvířky nekoupil. Štěrbinu pro disketovku navrhoval nějakej poblázněnej designér, protože tak jak je to udělaný - nevysuneš disketu.. ::) Nástavné tlačítko v case je tuším mírně mimo a nedoléhá na tlačítko na mechanice. Kdysi jsem to musel upravovat, nastavoval jsem to kusem plechu, či co... Teď už kluk disketovku nepoužívá, takže no problem.
Disky se zasouvají otočené o 90°, takže člověk musí zkontrolovat, jestli dosáhnou kabely od zdroje. Na druhou stranu je to radost montovat, všude docela dost místa a i ten zacvakávací systém s gumovým uložením disků je gut.

Takže jak tam píše pán v tom nadpisu, za 900Kč, jestli se to dá sehnat, je to poklad v hlušině a všechny case CM apod do 1000Kč mohou jen tiše závidět.
Do CM Elite jsem nedávno stavěl počítač kamarádovi, není rozhodně špatná, řekl bych, že vypadá líp, než ten Cetus. Ale když tu všichni píšou, že na vzhledu nezáleží a hlavní je fukčnost, tak v tom případě CM nesahá Cetusu ve srovnatelné ceně a ni po kotníky. :-)

JJ, následník je třeba tady: Yeong Yang 5605, pokud by byla k sehnání verze 5606 (bez dvířek), vůbec bych neváhal. :-)

PPS: A poznámky, že se na to nedá koukat, si nechte od cesty. Jde přece o funkčnost, no ni? ;-)

taky preferuji case, které mají všechny zdířky nahoře, nemusí se rovna člověk plazit po zemi, aby se trefil do usb a hlavně bez dvířek šuflátek apod... časem se totiž všechny ulomí. V případě, že máte vše nahoře je lepší mít pozici na dvd někde uprostřed kvůli káblíkům, aby se nechytaly do mechaniky při zavírání a otvíraní. Tak jako platí o zdrojích - lehké znamená špatné, tak to samé o skříních. Čím tenší plech a méně zahnutí - perforace pro vyztužení, tím větší rezonance mechanicky pohyblivých dílů. Další věc je vyřešení proudění vzduchu s ohledem na použitý hw. Zda je více pasivního či aktivního chlazení. Mít všude pasiv a tahat teplo ven pouze zdrojovým větrákem je hrubý omyl, který se časem vymstí. Tedy už při výběru musíte myslet na to co bude uvnitř jak chlazeno. Cca před 4 roky jsem bral case od této firmy www.yycase.com , dobré řemeslné zpracování poctivý kus "železa" žádné ostré hrany (některých výrobců bacha, pořezaní jste hned). Jak jsou na tom teď nevím.

Myslíte, že by malá úprava, která by do sebe zahrnovala odebrání bočního fanu u skříně Thermaltake V9 Black Edition a místo něho by tam přišel odhlučňující set od Silentmaxxu, zničila chlazení (boční fan by nebyl) a mohlo by to špatně chladit?
Nebo je lepší řešení se na to vybodnout, zkoupit spíš pasivní chladiče na HW a nechat skříň ať to chladí?

Jen se bojim tý skříně, nikde jsem nemašel, jak jsou hlučné ty fany.
Větráky od Noctuy, zdroj od Enermaxu a chladící box pro HDD od Scythe, to nejsou tiché komponenty?
A nebo to můžu dát jenom pasivní chladiče a to budou taky tichékomponenty.

V poradně chci jen vědět, jestli jsou to dobré nebo špatné nápady a popřípadě jak by jste to dělali vy. To není tak složitý, ne?

tak to je z bláta do louže, protože když to takto zatlumíte, tak se vám radikálně zvedne teplota ve skříni. Pokud tam bude nějaká herní grafika, tak na to zapomeňte a jak říkal Karel kupovat nehlučný HW nebo dát slušné větráky, jako jsou arctic cooling index.php apod... většinou samotné skříně mají jen levné a hlučné větráky.

Takže se vracím zpět s novou skříní (Cooler Master Elite 330) a novým chlazením CPU (Arctic Cooling Freezer 64 Pro) a jsem nadmíru spokojen.
Teplota zákl. desky jenž bývala při hraní Crysis klidně 76°C (při 6500rpm CPU větráku!!!) nyní i při zvýšení detailů a poslechu hudby při hraní spadla na 49°C (při 1800rpm u CPU větráku!!!)
Rozdíl je obrovský!
PC už nedělá téměř žándý hluk.
Včera jsem si sám celou bednu smontoval (rozkuchal starou, vyndal věci a zapojil do nové) a výsledek luxusní.
Klidová teplota desky spadla z 56°C na 44°C.
Mohl jsem tedy i vrátit z5 takt CPU které jsem kvůli přehřívání musel podtaktovat.
Do skříně už se nedostává přehřšle prachu a nezacpává díly:D
Všem díky za pomoc, nečekal bych že se rozhoří taková diskuze na téma skříně s padajícími vraty:D

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru