Avatar uživatele
trampino

Jaký je přesný postup zrušení objednávky na dealextreme.com?

Po několika bezproblémových objednávkách jsem si teď objednal něco dalšího. Přesto, že úhrada objednávky už je dávno ve stavu Payment Succeed. Tak objednávka už je víc jak dva týdny ve stavu Order Processing-Order is being prepared for Shipment.
U nabídky zboží není nikde email na prodejce, abych se s ním mohl přímo spojit.
Napsal jsme Service ticket na podporu DX.com a ten je už víc jak 7dní ve stavu WaitForStaff.

Můžete mi někdo poradit, jak přesně postupovat (co a na jaký email napsat), když chci tu objednávku zrušit a nechat si vrátit peníze?
Předem díky moc za opravdu efektivní radu.
Reakce typu „jó tenhle problém jsme měl taky.“ Nebo „myslím že tam na to je někde tlačítko, ale už nevím kde přesně“ Mi moc nepomůžou ☹
Kdybych tam dokázal najít volbu, kterou se dá rychle a jednoznačně spustit proces zrušení objednávky, tak bych se tu teď neptal. 🙂
Tím samozřejmě netvrdím, že tam takové tlačítko není. Jen jsme ho nenašel a nebo jsme ho nepoznal. Jediné co jsme našel byl Service ticket pro objednávku, která je už víc jak 7dní čekající na přípravu k odeslání. Ten jsem založil, ale nic se neděje.

Zajímavá 0 před 2329 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
autacek

Někde je tam na zrušení objednávky přímo volba. Je třeba hledat.

Doplnění:

http://cs.dx.com/faq/de­tail/55

Upravil/a: autacek

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek