Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Jaký notebook do 30kKč? +-2kKč

Zdravím,
potřebuji radu.
Budu kupovat ntb, určený primárně k hraní her a programování.
Jaký nejlepší (kvalitou, výdrží baterie při plném výkonu,...) notebook s obrazovkou >= 17,3" byste doporučili?
Nejlépe aby utáhl hru Watch Dogs na ultra nastavení (Nejnovější DirectX 11 grafika s 2 a více GB paměti (např. Nvidia GTX 670 či AMD Radeon HD 7970), nejnovější osmijádrový procesor (Intel Core i7-3930K či AMD FX-9370 Eight-Core), 8 GB RAM a víc).

Existuje vůbec takový v této cenové relaci?
Pokud ne, prosím doporučte nejlepší za tuhle cenu.
Děkují :-p

Předmět Autor Datum
Watch Dogs na ultra utáhne leda tak stolní PC za 30tis... Edit: nevim, jestli to myslíš vážně nebo…
BěžnýUživatel 02.02.2014 12:54
BěžnýUživatel
Pokud necestuješ bylo by moudřejší koupit si stolní PC, pokud ovšem trváš na notebooku, tak tento vy…
Wolve 02.02.2014 12:59
Wolve
Díky za návrh :) Míval jsem stolní PC ale musel jsem ho prodat právě kvůli častým přesunům a dennímu…
Pein 02.02.2014 13:12
Pein
co máš s tím osmijádrem na tom přece nezáleží, čtyři jádra Intel Core i7 je víc než dostačujcí.....…
Wolve 02.02.2014 13:15
Wolve
Proč se tedy v požadavcích doporučuje 8mi jádro? :) Vím, že více jader neznamená vyšší výkon a hlavn…
Pein 02.02.2014 13:26
Pein
Jinak teda, jaký ntb do 25ti tisíc bez DPH byste doporučili, pokud moje požadavky jsou : 17" monitor…
Pein 23.02.2014 19:46
Pein
Takový snad ani neexistuje.
Wikan 23.02.2014 19:46
Wikan
Neexistuje? http://www.alza.cz/lenovo-ideapad-y510p-black-d508 317.htm Důkaz: watch
ZD 23.02.2014 21:18
ZD
Tak ten nesplňuje už první podmínku.
Wikan 23.02.2014 21:24
Wikan
Jasně nesplnuje nic z požadavků tazatele, ale to aby si připravil 2x větší částku na toto msi-gt60-2…
ZD 23.02.2014 21:26
ZD
Nejsi trochu zmatený?
Wikan 23.02.2014 21:27
Wikan
Ne nejsem, jen tazatel by chtěl od NTB trochu moc.
ZD 23.02.2014 21:31
ZD
No proto jsem psal, že neexistuje. A ty ses mi snažil dokázat opak a hned v dalším příspěvku jsi mi…
Wikan 23.02.2014 21:33
Wikan
Video na Tubici není důkaz! To je asi jako když 350W EC by byl schopen napájet sestavu, která prý mě…
ms 23.02.2014 21:42
ms
Já bych to video klidně udělal ale když by jste neuvěřil tak to nemá cenu
ZD 23.02.2014 21:46
ZD
taky jsem si omočil..
touchwood 24.02.2014 21:57
touchwood
ale existuje ! nez zacnes neco psat a radit tak si musis osvezit sve znalosti v oblasti NTB zejmena…
Cedan 24.02.2014 22:43
Cedan
Takový určitě není už jen to bez přehřívání je neproviditelné
Soft 23.02.2014 20:16
Soft
http://pc.poradna.net/a/view/944245-herny-notebook -je-mytus Možná jste si ani nevšiml, ale v tom se…
ms 23.02.2014 20:24
ms
Pokud chces kompromisni notebook, ktery ani nahodou tve pozadavky nesplnuje, protoze to proste nelze…
RedMaX 23.02.2014 20:40
RedMaX
Takže BF4 na ntb je nereálnost?
Pein 23.02.2014 20:46
Pein
Na nejvyšší detaily rozhodně.
Wikan 23.02.2014 20:48
Wikan
na jakem NTB jsi to zkousel prosim?
Cedan 24.02.2014 21:57
Cedan
Je reálný na ntb, ale ne na ultra ;-)
Tusamon 23.02.2014 20:48
Tusamon
Na nizke detaily by to jit mohlo, ten Alienware by mel dat i vic, jestli je BF4 tvuj konicek a nemuz…
RedMaX 23.02.2014 20:49
RedMaX
Tak jsem rád, že vím zase o trochu víc, ikdyž vlídnější přístup některých zdejších uživatelů by byl…
Pein 23.02.2014 21:07
Pein
Nevím proč zrovna anglie, ale jinak ano z ciziny mnohdy můžeš koupit některé komponenty levněji ale…
Soft 23.02.2014 21:59
Soft
No nereálnost nevým s dobrou konfigurací a NTB nad 50k by se to asi dalo ... možná ne kompletně ultr…
Soft 23.02.2014 20:55
Soft
je to realne si zahrat na techto NTB za 30K BTF4. Panove co to tady tak pekne radi, vedi o NTB a hra…
Cedan 24.02.2014 22:05
Cedan
Hele, a co tenhle? To chlazení vypadá celkem masivně a podle tohoto (i když tady to dost brzdí natáč…
Pein 24.02.2014 20:22
Pein
Videa bych nebral moc v úvahu, takových je. Viz výše, kde frikulín "nabízí" video, kterak 350W EC na…
ms 24.02.2014 21:13
ms
Vypadá pěkně ale právě že je to pouhá 14", tak je to tak trochu na nic. Externí monitor se připojit…
Pein 24.02.2014 21:35
Pein
Tak nevím, proč by měl být 14" notebook na nic, ale to je vaše představa - většina profesionálních n…
ms 24.02.2014 21:50
ms
když už, tak toto: https://www.alza.cz/msi-gs70-2od-stealth-255xcz-d5 04856.htm kovová konstrukce…
touchwood 24.02.2014 22:00
touchwood
Někdo nějaká zkušenost?
Pein 24.02.2014 22:11
Pein
Zkus se mrknout na tuhle stránku AMD 8970M Je to jediná karta v tvojí cenové relaci která dala zhrub…
CreativanDevil 24.02.2014 00:18
CreativanDevil
Tak teď jsem z toho jelen o.O
Pein 24.02.2014 04:23
Pein
Pročpak ?
CreativanDevil 24.02.2014 05:24
CreativanDevil
No odpovídají mi tu asi zkušení ajťáci, opraváři, zlatí rádci atd. a co člověk, to názor. Kamarád má…
Pein 24.02.2014 15:09
Pein
Jestli ovšem srovnáváš srovnatelné. Pokud ten kamarád hraje na 1366x768, tak je to podstatně méně ná…
Wikan 24.02.2014 15:44
Wikan
MP na 17" a hraje to na těch 1366x768 a zbytek všechno na vysoké.
Pein 24.02.2014 15:48
Pein
A hlavně bych chtěl důkaz ! :D
Soft 24.02.2014 15:48
Soft
No dneska ho měl ve vlaku a min. tu cca. půlhodinku cesty mu to šlo, dál už jsem jel sám :D
Pein 24.02.2014 15:50
Pein
Pro rekapitulaci NtB za 15k(nový 3měsíce???? jak dlouho) na baterii (vlak) BF4 na high detaily? + HD…
Soft 24.02.2014 16:32
Soft
Teoreticky pokud by měl vypnutý stíny a podobný chujoviny, tak by to s nějakou tou GT 740M mohlo jít…
neoras 24.02.2014 16:55
neoras
jde videt jaky mas prehled o NTB-cich. GT 740?V NTB za 30K? :DDDD dekuji za radu. Jsi trochu zaspal…
Cedan 24.02.2014 22:09
Cedan
muhehehe.. a teď tu o karkulce..
touchwood 24.02.2014 22:02
touchwood
muhahaha... a teď žábo raď..
Pein 24.02.2014 22:03
Pein
rada nad zlato: nevymýšlej si, strupe. Tady ti to nikdo nežere. BF4 v MP ve vlaku a všechno na high.…
touchwood 24.02.2014 22:16
touchwood
A tys někdy hrál/máš ntb a hraješ na něm hry, nebo to jsou jen teoretické úvahy o těch výkonech?
Pein 24.02.2014 22:22
Pein
Je to blbost. Nato nepotřebuješ teoretické úvahy aby ti logicky došlo. Pravděpodobně měl vypnuté stí…
CreativanDevil 25.02.2014 00:13
CreativanDevil
Je možné hrát na grafice s vysokým výkonem i ve vlaku i bez nabíječky ale platí člověk za to baterk…
touchwood 25.02.2014 06:13
touchwood
O tom jsem mluvil. Že mu baterka vydrží s takovou jen chvilku ;-)
CreativanDevil 25.02.2014 13:22
CreativanDevil
o tom jsi nemluvil, psal jsi, že lze na baterii hrát hry na vysoký výkon, což není úplná pravda - vy…
touchwood 25.02.2014 14:01
touchwood
Jednu technickou. Čím to přesně je, že třeba BF4 dá GTX 770M ve všech nastaveních s lepšími FPS než…
Pein 25.02.2014 17:11
Pein
Se stoupajícími nároky se zřejmě více projevuje vyšší propustnost pamětí.
Wikan 25.02.2014 17:17
Wikan
Ale to v notebooku, kde jsou nižší spotřeba a nižší provozní teploty výhodou spíš nevýhoda ne? Že by…
Pein 25.02.2014 17:21
Pein
Tam jde o to, že mobilní čipy (hlavně ty nejvýkonnější) jsou odvozeniny z desktopových modelů, větši…
touchwood 26.02.2014 07:15
touchwood
Vidim ze asi NEVIS ze v NTB uz jsou i vykonejsi karty nez je AMD 8970M a ten NTB se pohybuje v cenov…
Cedan 24.02.2014 22:12
Cedan
jistě máš už i nějaké benchmarky, protože ty nemá ani notebookcheck.. ;-)
touchwood 24.02.2014 22:20
touchwood
ale ma staci jen napsat do GUUUUUUUGLU ;)
Cedan 24.02.2014 22:28
Cedan
:DDD dalo me to cca 20sec. abych to nasel http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-R9-M290X.1 08643.0…
Cedan 24.02.2014 22:33
Cedan
Hmm, nerad si hraju na chytrého, protože to většinou zkazím :D Ale ty benchmarky tam právě ještě nej…
Pein 24.02.2014 22:37
Pein
Bohuzel jsem nenasel jeden odkaz na ktery jsem se dival a byla tam tato karta otestovana nezavislim…
Cedan 24.02.2014 23:09
Cedan
[img]9s9c.jpg[/img] takze test ukazuje ze na ULTRA lze hrat BF4 ale jen za cenu nizsich FPS konkret…
Cedan 24.02.2014 23:42
Cedan
Právě si potvrdil že tato grafika je slabší než ta v notebooku co jsem navrhnul. Sám si protiřečíš.…
CreativanDevil 25.02.2014 00:31
CreativanDevil
to ty poptavas ten NTB :D to jsem netusil az jsem se podival na prvni prispevek. Jakmile budu zitra…
Cedan 24.02.2014 23:50
Cedan
*odkazy :)
Cedan 25.02.2014 02:36
Cedan
Bohuzel jsem se prehledl opravdu na benchmarku neni, ale na googlu se da nejit vsechno i nezavisle t…
Cedan 24.02.2014 23:52
Cedan
Ahoj resim to same jako ty a to je ze hledam vhodny NTB pro hrani i pro praci. Nasel jsem tuto novin…
Cedan 24.02.2014 21:53
Cedan
a abych to jeste dopsal co jsem zapomel. ZAPOMEN ze to co jsi uvedl hned v uvodu tveho clanku na zav…
Cedan 24.02.2014 22:27
Cedan
... Tak od tebe bych si už v životě nenechal poradit. Bože běž si někam jinam chytračit. Dáváš sem g…
CreativanDevil 25.02.2014 00:00
CreativanDevil
mas pravdu je to jen prevlek za "starsi" AMD 8970M to jsem nevedel. No ale to je fuk pac ja jsem se…
Cedan 25.02.2014 02:34
Cedan
hlavně prosím nikomu neraď, protože tomu vůbec nerozumíš. ;-)
touchwood 25.02.2014 14:02
touchwood
Hlavně že si založil svůj vlastní thread Vyberte se mnou (Herni) NTB a teď radí ostatním kde najít n…
CreativanDevil 25.02.2014 14:12
CreativanDevil
Jo, te tohle: protoze pro me je herni NTB i ten na kterem si zahraji jenom SOLITAIRE ! Tak karty s…
ms 25.02.2014 16:24
ms
:DDDD jj SOLITAIRE :DDDD IDEOLOGICKY BOJ rika clovek, ktery ma pod svim nickem radce ale poradit ne…
Cedan 25.02.2014 16:45
Cedan
Nikomu neradim nikde jsem nenapsal at si jej jde hned koupit ;) pouze jsem konstatoval ze jej bude m…
Cedan 25.02.2014 17:01
Cedan
a ještě jedna věc ta AMD R9 M290X podle toho cos tady posílal má zhruba pokles FPS o 5 na ultra při…
CreativanDevil 25.02.2014 00:14
CreativanDevil
Tvůj komentář jsem si přeložil jako marketing než radu. Ty notebooky cos uvedl ten první tady ještě…
CreativanDevil 25.02.2014 00:05
CreativanDevil
Neboj nejsem zadny marketing na NTB ja hledam to same co kolega ;) . Dalsi vec je ze jsem to psal hn…
Cedan 25.02.2014 01:54
Cedan
já bych rozebíral např. to, že 30FPS je pro BF4 naprosto nehratelný framerate. Možná tak pro single,…
touchwood 25.02.2014 06:16
touchwood
no já spíš nechápu, proč hrát MP na ultra...já hraju odjakživa MP na low, od grafických orgasmů mám…
neoras 25.02.2014 08:19
neoras
Za 1. v nadpisu je 30k kč +-2k jinak řečeno zhruba 25 K bez dph (nevidím nikde že by chtěl noteboo…
CreativanDevil 25.02.2014 13:55
CreativanDevil
Je skoda ze si to vzal na sebe :D Za 1. v nadpisu je 30K +-2K a ja jsem napsal ze se bude DAT! koup…
Cedan 25.02.2014 16:22
Cedan
nové modely notebooků se objevují každý měsíc. To bys mohl čekat donekonečna, např. na Maxwellovské…
touchwood 25.02.2014 16:29
touchwood
jsem rad ze me na to nekdo upozornil. Moc DEKUJI :)
Cedan 25.02.2014 17:08
Cedan
Jasně! Když na tom spustí karty, tak je to "herní" notebúúú a basta! Nákup doporučuji do klasického…
ms 25.02.2014 16:46
ms
porad tady postradam tu radu na NTB ktery chce kolega tak sup ja si ji chci precist mam ten samy zam…
Cedan 25.02.2014 17:04
Cedan
hochu, nebudu radit nesmysl, na to jste zjevně "expert" vy! Je jasné, že pouze prudíte, ale přesto:…
ms 25.02.2014 17:25
ms
Ne nehraju si na experta jen chci na jasnou otazku jasnou odpoved a ne stupidne arogantni vymesky a…
Cedan 26.02.2014 00:24
Cedan
Mimo to jsem se dozvedel ze jem clenem Hitlerjugend Na toho svazáka jste pozapomněl a navíc jsem o…
ms 26.02.2014 10:06
ms
Nevim, opravdu se tady bavim s clovekem nebo oslem? Me nezajima srovnavat DESKTOP vs. NTB ja chci NT…
Cedan 26.02.2014 10:46
Cedan
Nevim, opravdu se tady bavim s clovekem nebo oslem? Me nezajima srovnavat DESKTOP vs. NTB ja chci NT…
Cedan 26.02.2014 10:46
Cedan
Jo a o tom to je. GTX Titan/Radeon 8970 - Nic jsem nezaměnil pokud to byla poznámka na mě (jinak si…
CreativanDevil 25.02.2014 17:31
CreativanDevil
Za me diky. Ja jsem psal proc chci NTB jinak bych poridil taky DESKTOPA. Vyhody a nevyhody znam.
Cedan 25.02.2014 23:39
Cedan
Přesně tak. :) Je to, jako by člověk napsal inzerát, že chce koupit motorku a chodily by mu mraky na…
Pein 26.02.2014 05:45
Pein
Kup si co hrdlo ráčí, tvoje peníze, ale po pár týdnech/měsících sám poznáš a uznáš, že "herní" noťas…
M-Pol 26.02.2014 06:05
M-Pol
to jsi prisel z krizkem po funuse, RADCE, :D to tady uz tolikrat zaznelo ze uz snad i premylim ze ra…
Cedan 26.02.2014 10:22
Cedan
Ty snad někde vidíš, že bych radil desktop, při tvém svatém nadšením? Ba právě naopak, radím směle d…
M-Pol 26.02.2014 11:07
M-Pol
Ty mas asi taky misto mozku z piva kostku, co? Co mu tedy doporucujes, kdyz to neni desktop? Asi tab…
radek kokothunter 26.02.2014 13:04
radek kokothunter
Radku, zrovna do M-Pola ses trefovat nemusel. Když už, mohls třeba do mně, ale M-Pol byl v podstatě…
touchwood 26.02.2014 16:32
touchwood
Dobre udelal protoze M-POL v podtextu toho clanku proste a zase jenom jednoduse vnucuje co nikdo nec… poslední
Cedan 26.02.2014 17:03
Cedan
To "zvláště když si může vybrat" je dost podstatná věc. Kdybych já měl na výběr tak určitě beru sest…
Pein 26.02.2014 16:10
Pein
peine jak ti poslal ten odkaz CREATIVANDEVIL na to MSI s AMD je docela slusny kousek. ja jem se rozh…
Cedan 26.02.2014 16:46
Cedan
Je to, jako by člověk napsal inzerát, že chce koupit motorku a chodily by mu mraky nabídek na tank…
ms 26.02.2014 10:11
ms
Tady vůbec neni problém jestli to utáhnout komponenty.To samozřejmě utáhnou , klidně i na ultra ALE…
dangerkid 26.02.2014 10:31
dangerkid
A právě na to chlazení už se tu po několikáté ptám ;-)
Pein 26.02.2014 16:12
Pein

Díky za návrh :)
Míval jsem stolní PC ale musel jsem ho prodat právě kvůli častým přesunům a dennímu dojíždění.
Zvážil jsem + a - a momentálně je pro mě nejlepším řešením právě ntb.
Já bych potřeboval něco s větší obrazovkou. Osobně pošilhávám po tomto ale je to jen 4core, takže by asi byl problém s novějšími hrami :/
Nebo ne? o.O

Proč se tedy v požadavcích doporučuje 8mi jádro? :)
Vím, že více jader neznamená vyšší výkon a hlavní je kvalita, takže v hw nárocích výrobce se tedy počítá s tím, že uživatel má nekvalitní levný vícejádrový procesor, který ale lze nahradit kvalitnějším ménějádrovým? Chápu to dobře?
:-D

Tak jsem rád, že vím zase o trochu víc, ikdyž vlídnější přístup některých zdejších uživatelů by byl dobrý, např. ten odkaz na "herní ntb je mýtus" hned jako první odpověď by bodla víc :D Ale i tak určitě díky :)

Takže si sestavím vlastní mašinu (s pomocí známého) a ntb/utb/tablet (ještě nevím) si koupím zvlášť, holt to musím oželet, vydělávám si na to sám brigádou při studiu na střední, takže nějaký Alienware high-end ntb je pro mě holá nereálnost, leda bych přestal jíst a pít a chodil oblečený v pytli od brambor :D

Jen poslední dotaz, jak je to dneska s komponenty z Anglie? Vyplatí se to ještě vůbec? Mám tam kamaráda, co by mi to tam převzal a přivezl zadarmo. Vím, že dřív to byly úspory v tisících ale o dnešní situaci moc přehled nemám :/

je to realne si zahrat na techto NTB za 30K BTF4. Panove co to tady tak pekne radi, vedi o NTB a hrani na nem asi to, co ty o jaderne fyzice. Nikdo z nich si totiz ten NTB nekoupi aby si to mohl vyzkouset osobne a proc vlastne taky? Oni to prece nepotrebuji protoze je lepsi znat jen par NTB na kterych to pred 5 lety neslo a to je vsechno. V lepsim pripade se nekde neco doslechli :)
Uvedom si jednu vec. Jak ti muze nekdo tvrdit ze si nezahrajes plnohodnotne BTF4 na Ultra detaily kdyz ten NTB jeste neni fyzicky v CR tudiz nemel moznost jej nikdo z nich otestovat na vlastni kuzi. A dlouho se tak jeste nestane a mozna ze jenom nahodou ano ale ......... tomu neverim
Vyber dobre a never kazdemu slovu co ti tady nekteri RADOBYRADCI poradi.

Hele, a co tenhle?
To chlazení vypadá celkem masivně a podle tohoto (i když tady to dost brzdí natáčení v HD) a tohoto videa zvládá jak SP, tak i MP na ultra. Těch videí je tam víc (tu, tu a tu atd.) a na všech vypadá celkem kvalitně. Co si o něm myslíte? Máte zkušenost? Ty otvory pro větráky mi přijdou dost velké a zadní část ntb je taky o dost tlustší, tak by to možná mělo být lepší ne? :/

Videa bych nebral moc v úvahu, takových je. Viz výše, kde frikulín "nabízí" video, kterak 350W EC napájí sestavu s údajným odběrem 500W.
Asus notebooky moc neumí, navíc tak vysoké rozlišení jsou pro tu grafiku hodně náročnou věcí (musí více počítat). Chlazení jen podle otvorů nemůžete posuzovat, důležité je počet okruhů, ty lepší mají samostatné okruhy pro CPU a GPU.
Pokud už, pak bych přemýšlel, zda kvůli provedení, záruce, atd. "nepřiplatit", ač je to "pouhá" 14" - externí monitor se dá připojit.

Vypadá pěkně ale právě že je to pouhá 14", tak je to tak trochu na nic.
Externí monitor se připojit dá ale je to dalších x tisíc navíc a to už by se zase vyplatilo si koupit nějakou tu Little Monster apod., za cenu ztráty mobility.
Nehledě na to, že ten Alienware má skoro o polovinu slabší grafárnu.

Tady je rozborka a pohled na chlazení toho Asusu.

Tak nevím, proč by měl být 14" notebook na nic, ale to je vaše představa - většina profesionálních notebooků (na práci, ne hraní) je v této velikosti.
Pokud má ten Asus dvojitý okruh chlazení, tím lépe, ale co mám zkušenosti, tak Asus notebooky moc neumí.

Zkus se mrknout na tuhle stránku AMD 8970M
Je to jediná karta v tvojí cenové relaci která dala zhruba 40 FPS na ultra
Jinak benchmarky jsou ZDE na tuto kartu ;-) doufám že jsem pomohl.
Tihle lidé nemají rádi notebooky jako herní stroje tak nehledají zas tak moc do hloubky. Možná najdeš notebooky s touto grafikou aj levněji když projedeš ostatní obchody :-) např. www.alfacomp.cz

No odpovídají mi tu asi zkušení ajťáci, opraváři, zlatí rádci atd. a co člověk, to názor. Kamarád má asi rok ntb za 15tis., hraje na něm BF4 na high i několik hodin, DoTu 2 zrovna včera na nejvyšší hrál 10 hodin s pauzami na jídlo a záchod a ten noťas mu (zatím) běží úplně vpohodě, ještě se mu nikdy nepřehřál tak, že by se vypnul a žádné problémy s ním nemá. Na druhou stranu tady mi lidi říkají, s docela rozumnými odůvodněními, že mu vpodstatě takhle fungovat nemůže a že mu každým dnem shoří nebo mu upadne monitor. Jak se v tom pak má člověk vyznat? :D

Jestli ovšem srovnáváš srovnatelné. Pokud ten kamarád hraje na 1366x768, tak je to podstatně méně náročné než FullHD. A hraje single nebo multi? Protože SP je opět podstatně méně náročný.
A hlavně pořád platí, že jeden případ je statisticky zcela bezvýznamný.

Pro rekapitulaci NtB za 15k(nový 3měsíce???? jak dlouho) na baterii (vlak) BF4 na high detaily? + HD ? a nejspíš SP jelikož ve vlaku (pokud nemá 3gmodem) Správně ? Jako bez toho abych věděl co je to za NTB nemůžu objektivně soudit, ale jestli to tak je tak udělal dobrý obchod protože BF4 SP na HD se na NTB za 15k dá rozjed jen zřídka, jen by mě zajímaly FPS co při tom má :)

rada nad zlato: nevymýšlej si, strupe. Tady ti to nikdo nežere. BF4 v MP ve vlaku a všechno na high.. maximálně tak vlhký sen náctiletého emočně nevyzrálého přeborníka v akné. To bys musel mít mobilní inet z říše snů, a baterku z náklaďáku v ruksaku, abys uživil ten příkon, co takový herní notes v herním rozpoložení potřebuje. Navíc notes běžící na baterii má defaulně slabší výkonový profil a nedovolí lepším grafikám (které ovšem výkonově odpovídají sociálním desktopovým modelům za necelé 3000Kč) běžet na plný výkon.

BTW s aplikačním pingem nad 200ms (což je ve vlaku běžná věc) bys dostal na většině serverů autokick za latenci.

edit: a samozřejmě to vše s rok starým sráčem za 15 tisíc... :-D

Je to blbost. Nato nepotřebuješ teoretické úvahy aby ti logicky došlo. Pravděpodobně měl vypnuté stíny AA, rozlišení bylo menší jak čtu a hrál to tak max 2 hodinky protože notebooky bez nabíječky při BF 4 jak ty říkáš dlouho nevydrží.+ Multiplayer určitě nehrál ve vlaku.
Ty chceš jet hry na full a ultra to je rozdíl nechápu proč sem taháte notebooky od pochybného prodejce tvého kamaráda.
A pro Touchwooda: Je možné hrát na grafice s vysokým výkonem i ve vlaku i bez nabíječky ale platí člověk za to baterkou která mu vydrží jen chvilku.

Je možné hrát na grafice s vysokým výkonem i ve vlaku i bez nabíječky ale platí člověk za to baterkou která mu vydrží jen chvilku.

to ovšem platí jen pro ty notebooky, kde je použit méně výkonný grafický čip. V případě výkonnějších kusů, např. HD8970M (což je ekvivalent desktopové HD7770, u které už lze hovořit o tom, že dá BF4 MP v nižším rozlišení hratelně na vysoké detaily) se už jedná o příkon okolo 100W jen pro GPU, s CPU, displejem, diskem a podsvícením to bude už kolem 130-140W. A srovnej si to s běžnými "hi-cap" akupacky, které, když už mají 9 článků, tak končí někde okolo 90Wh. Kromě toho, že by takový článek udržel notebook v chodu maximálně cca 30 minut (spíše méně), tak by z něj tekly takové proudy, že bys ho třemi takovými cykly doslova utavil. Důsledkem toho má takový stroj na úrovni biosu desky a grafiky nastaveny výkonové limity, které se aplikují v případě provozu na baterie. Ty si jistě můžeš nastavit vyšší výkon v ovl. panelech, ale dle mých zkušeností nikdy v benchmarcích nedosáhneš takového výkonu jako při použití externího napájení.

o tom jsi nemluvil, psal jsi, že lze na baterii hrát hry na vysoký výkon, což není úplná pravda - vysokého výkonu nelze dosáhnout u nejvýkonnějších (DTR) strojů, protože to ta baterka nedá (a můžeš nastavovat ve Windows co chceš, HW to jednoduše nedovolí).

Tam jde o to, že mobilní čipy (hlavně ty nejvýkonnější) jsou odvozeniny z desktopových modelů, většinou jsou jen podtaktovány (jak GPU, tak RAM). A potom tedy záleží i na tom, jak si vedou tyto čipy. Aktuální nvidie mají lépe optimalizovaný návrh s ohledem na spotřebu, ale nejsou tak univerzální, kdežto u AMD je to přesně obráceně - ty sází na celkem brutální výpočetní výkon bez větších kompromisů, přičemž ovšem spotřeba je vyšší.

Nicméně se ale dá říci, že obě řešení jsou výkonově srovnatelná, oba výrobci mají hry a nastavení, kde excelují, a obráceně i hry a nastavení, kde se jim nevede úplně nejlépe. Z celkového pohledu je to ovšem +/- plichta.

Co se vybíjení a přehřívání týká, to není otázka čipu (už to tu zaznělo), ale návrhu a konstrukce notebooku. Jednoduše řečeno, pokud konstruktér svou práci neodflákne, dá se sestavit i pažravý DTR se spotřebou přes 150W, který bude fungovat roky bez problémů (v práci mám např. starý notebook Dell s P4 a R9000Pro - na svou dobu to byla pažravá bestie, a funguje bez přehřívání dodnes!). Problém je ten, že dnes všichni chtějí tenké plastové notebooky za pár korun, a tak se šetří na všem - materiálech, chlazení, vývoji BIOSu, který neumí tlakově čistit žebra chladičů atd. Proto jsem navrhoval ten MSI, který vypadá nevalně v poměru cena/výkon, ale to taky znamená, že bude pravděpodobně kvalitněji navržen a sestaven. No a vybíjení je celkem triviální věc - ještě nikdo nepostavil "herní" notebook, který by fungoval při hraní na baterky na plný výkon a navíc na tytéž baterky uměl fungovat déle, než cca 30 minut. A kromě toho, baterie jsou v podstatě stále stejné (reálně - spíše horší, protože jsou významnou částí ceny celého počítače, a tak se šetří a "kostkatuje" i na nich), a 90Wh je nejzazší hranice, kterou je možné běžně vidět. A tato kapacita je tak na práci ve Windows, ale určitě ne na hraní. A nejspíše do roka bude taková baterka zralá na výměnu..

Bohuzel jsem nenasel jeden odkaz na ktery jsem se dival a byla tam tato karta otestovana nezavislim expertem vc. vsech nalezitosti jako jsou na Benchmarku. Chapu neni to dukaz kazdy si muze napsat to same nez u samotneho benchmarku. Nícmene v cenove relaci kterou kolega poptava je tato karta TOP a BF4 si na ni v pohode zahraje.

PS: Jakmile to najdu tak to sem pochopitelne postnu aby mela dana vec plnohodnotne vypovidajici srovnani. Mimochodem bylo to v polstine ale to je ted fuk :D

to ty poptavas ten NTB :D to jsem netusil az jsem se podival na prvni prispevek. Jakmile budu zitra s mim kamaradem reknu mu at ti posle ten odkaz na kompletni rozbor te graficke karty. Je to opravdu nezavisli test je tam hodne pro ale i proti ve srovnavani vc. nejnovejsich her. Bohuzel uz jsem ho dnes nestihl a na TeamSpeaku jsme museli restartovat server takze vsechny odkazi jsou fuc :/ skoda, kazdopadne chce e poinformovat co muzes nejlepsi za sve penize ziskat.

Ahoj resim to same jako ty a to je ze hledam vhodny NTB pro hrani i pro praci. Nasel jsem tuto novinku ktera jeste bohuzel neni v CR ale prozatim ji MSI zacalo prodavat v USA.
V pomeru CENA / Vykon se jedna opravdu o pecku mezi NTB tredni tridy jen grafika na DESKTOP kterou ma tento NTB stoji 15K ! Pochopitelne je lehce ocesana oproti Desktopu ale zahrajes si urcite to co potrebujes.
No a ted k modelu samotnemu.

MSI G70 3CC
s procesorem AMD sice je oproti i7 slabsi ale ta grafika je naprosto vynikajici za tu cenu NTB je od AMD AMD R9 M290X ! 8GB RAM a proste zde je odkaz

http://www.czc.cz/msi-g70-3cc-battlefiled-4-vouche r/145149/produkt

a pokud se neodhodlas pro MSI s AMD tak potom zde

http://www.czc.cz/asus-g750jw-t4042h-cerna/134154/ produkt

nevim spousta pratel me od HP odrazovala a radeji doporucovala cestu MSI, ASUSU a v neposledni rade ALIENWARE. Posledni moznost je pro hrani asi nejlepsi ale priplatis tam masakr penez za technologii a znacku.

a abych to jeste dopsal co jsem zapomel. ZAPOMEN ze to co jsi uvedl hned v uvodu tveho clanku na zaver o pozadavcich na BF4 najdes v NTB za 30K. Bud procesor i7-4200M (Haswell) s grafikou od nVidia GeForce GTX 765 2GB (mozna uz i se GTX 770 nebo 780, ale ty jsem v teto relci nensel) nebo AMD A10-5750M s grafikou od AMD R9 M290X. Kazde ma svoje pro a proti. Intel ma lepsi procesor ale slabsi grafiku navic ovladace byvaji nekdy docela radost aby jeli tak jak maji. Na druhou stranu BEST grafika jaka v teto cenove relaci jde do NTB namontovat s bohuzel slabsim procesorem od AMD. Oboji je pochopitelne 4 jadro

Ahoj a at se ti podari vybrat dobre. Ja osobne zvazuji momentalne prave tyto dve sestavy

... Tak od tebe bych si už v životě nenechal poradit. Bože běž si někam jinam chytračit. Dáváš sem grafiky které ještě nemají benchmarky (neoficiální si strč za klobouk)
A když už sem dáváš nějaké grafiky tak si o nich něco přečti. Já dal odkaz na dva notebooky v ověřených obchodech. S grafikou do limitu 32k a ještě ktomu s benchmarky.
A když už tady dáváš nějaké návrhy tak si první o těch komponentech něco počti
viz notebookcheck o tvojí grafice kterou si tady zmiňoval (nemysílm GeForce GTX 765 2Gb která je mimochodem pro Bf4 dosti slabá)

As mentioned before, the M290X is just a rebrand of the HD 8970M with identical performance.

mas pravdu je to jen prevlek za "starsi" AMD 8970M to jsem nevedel. No ale to je fuk pac ja jsem se rozhodl pockam si na to MSI s AMD R9 jenom doufam ze dorazi uz brzy do CR. Luxusni sasy a i v pomeru CENA/VYKON super NTB

Co se tyce toho co jsi psal vyse jsem si nesrovnal prave s tou starsi grafickou kartou, ja jsem to srovnaval jen s GTX od nVidia jak na tom jsou

http://gpuboss.com/gpus/Radeon-R9-M290X-vs-GeForce -GTX-765M

na NTB do tech 30K.

Slunce v dusi kamarade :) nikdo nejsme dokonali dokonce ani ja ne :)

Jo, te tohle:

protoze pro me je herni NTB i ten na kterem si zahraji jenom SOLITAIRE !

Tak karty spustím i na...
Ale máme tu postulát dotyčného, který je pro něj nevyvratitelný a on je povolán pro svatý ideologický boj proti nepravdám: "Každý notebúúú je herní!!" A kdo pochybuje, ten propadne ohňům pekelným!

:DDDD jj SOLITAIRE :DDDD

IDEOLOGICKY BOJ rika clovek, ktery ma pod svim nickem radce ale poradit nedokaze snad jedinym co dokaze je dat odkaz na clanek "HERNÝ NTB JE MÝTUS" bavis me kamarade a
jak jsi se dozvedel (pokud umis cist) na NTB se da hrat jako je BF4 nebo Crysis3 na ULTRA :DDDD radobyradce.
A kdyz uz narazis na muj postnuty thread jakou radou jsi prispel o kterou jsem mel zajem? Napasl jsi kup si tento NTB protoze je oproti tomu jinemu.......... blablabla? Ne postujes tu clanek ktery je ANO mozna mytus pro pocitace za 15K. Psal jsem tam ze chci NTB ne DESKTOP protoze........ No jo jen hlupak umi vytahovat vety z kontextu.
To ja jen tak aby klavesnice nezahalela ;)

Nikomu neradim nikde jsem nenapsal at si jej jde hned koupit ;) pouze jsem konstatoval ze jej bude mozno koupit a kde, tot vse :) .Ma svoji hlavu tak si to tu dokaze i sam precist jestli ma jeste chut, protoze je tu toho tolik o nicem ze kdyz nekdo prijde tak zalozi znovu to same tema a znovu prijdou nicnevypovidajici clanky od mistnich radcu :DDDD

Tvůj komentář jsem si přeložil jako marketing než radu. Ty notebooky cos uvedl ten první tady ještě není což tady nepotřebujeme nikdo. Po tom notebooku výjde další a po něm další tak tady netahej notebooky které tady nejsou.
a ten druhý tady sice je ale ta grafika ... no o tom si radši něco zjisti než to sem dáš pro příště

Neboj nejsem zadny marketing na NTB ja hledam to same co kolega ;) . Dalsi vec je ze jsem to psal hned na zacatku tak si to procti jeste jednou a cele pokud nedokazes pochopit, nebo ctes jen to co ti vyhovuje? Psal jsem ze NTB jeste neni na CZ trhu dokonce jeste ani v EU, nicmene uz jsou na nej u CZC.CZ vytvoreny objednavky kde si jej muze objednat (uz asi 3 tydny)
Ano po tech NTB prijdou dalsi a dalsi to bude asi logicke :D jinak tuto srandu mam ten pocit uz nabizi i ALIENWARE a nabizi to jako HERNI NTB s AMD R9 M290X

Ale BF4 na ULTRA si na nem ZAHRAJE sice jen kolem 30fps ale ZAHRAJE ! ;) Cena byla stanovena na 25K s DPH ! Chces me snad rict ze v teto cene najdes lepsi NTB na kterem jde hrat BF4 na ULTRA? Hledej

oznaceni NTB je MSI G70 3CC a nebo MSI GX70 3CC ale stoji asi o 7K vic ;)

TAZATEL se jasne ptal jaky NTB do 30K nebo 25K bez DPH aby mu tam sel BF4 na Ultra , jde cca pri 33fps. Co vic tady chcete vsichni rozebirat ?

já bych rozebíral např. to, že 30FPS je pro BF4 naprosto nehratelný framerate. Možná tak pro single, ale ten nikdo nehraje, BF4 je MP hra. A tam kdo nemá alespoň 50FPS (ideál je ovšem okolo 80, protože v horších lokacích to má tendenci padat k těm 50FPS), tak je "sedící kachna" ;-)

Za 1. v nadpisu je

30k kč +-2k jinak řečeno zhruba 25 K bez dph

(nevidím nikde že by chtěl notebook do 25k s DPH (nemluvím o tom že jednou píšeš "s" a jednou "bez"dph)) což jsem splnil s notebookem

Pod 25k bez dph

ZDE Zánovní s 21 měsíci záruky nebo ZDE tsbohemia má celkem slušné hodnocení dokonce větší než alfa.cz v %
Za 2. Hledal Notebook který zvládne watch dogs na ultra (neřeším to že ta hra výjde až za 124 dní) což jsem možná splnil to zjistí až tu hru zapne a zahraje. Srovnal jsem to s jednou z náročnejších her BF4 kde měla AMD8970m nejlepší výsledky z grafik této cenové relace
Za 3. Nejlepší grafika do této cenové relace je stále ta co je v notebooku co jsem tady postnul 33FPS je/bylo/a bude méně než 38 FPS. Při ultra nastavení se honí každé FPS a 5 FPS je celkem rozdíl.
Za 4. Stále je AMD 8970M výkonnější než ta tvoje grafika ne kterou čekáš s tvým budoucím notebookem.

Neprosazuj tady méně výkonný notebook který výjde prosím tě, když už tady je výkonnější.
A když hledáš notebook tak si založ nové téma (jedno tam sice už máš)
Počkat "proč sis založil téma "Vyberte se mnou (Herni) NTB" když potom sám radíš ostatním kde najít notebook a jaký notebook si koupit.
VZPAMATUJ SE. Pokud tohle nepřesvědčilo autora tohoto threadu o tom který notebook je lepší a bude dál číst tvoje komentáře tak moje snažení bylo zbytečné.
Tady končím další komentáře od tebe jsou bezvýznamné.

Je skoda ze si to vzal na sebe :D

Za 1. v nadpisu je 30K +-2K a ja jsem napsal ze se bude DAT! koupit za 25K s DPH kde je problem? na czc.cz si jej muze objednat (to ze bude k mani za 1-2tydny?)
Za 2. o tomto bodu se nema cenu bavit kdyz tedy jak tady pises jeste neni benchmark
Za 3. a 4. jj cekam na novi NTB i za cenu ze bude mit o 5fps mene nez ta co jsi sem postnul :D
Za 5. Jsem se svim zpusobem omluvil ze jsem prehledl to srovnani techto dvou karet, nu coz hnul jsem ti zrejme hodne tvim EGEM ;)
Za 6. Cti poradne snad jen jednou jsem reagoval na tvuj nazor s nedokonalou znalosti dane karty a hned me tady zacnes peskovat? :) ee nejsem male decko a nez nekde strcim sve penize tak chci vedet do ceho jsem je strcil

Neprosazuji tady nic ja jsem jen doporucil novinku roku 2014 oproti 2013 (kterou jsem si chtel mimo jine koupit ale vybehl model MSI G70 3CC nebo GX70 3CC s novou grafikou) bohuzel me nenapadlo se podivat a srovnat se starsi vykonejsi grafikou AMD 8970M (to by snad pochopil kazdy clovek jen ...................... :D )
Psal jsem kolegovi ze mam taky ten samy zamer koupit do 30K NTB pro hrani. A muj typ jsem napsal.

Co se ti na tom nelibi ? Jsem rad ze jsou bezvyznamne aspon zapadnu mezi 90% zdejsich radobyznalcu NTB

Takze vychladni sokoliku :) tvuj nazor samozreme respektuji jako nazor kdo se v NTB na hrani vyzna ;)

hochu, nebudu radit nesmysl, na to jste zjevně "expert" vy! Je jasné, že pouze prudíte, ale přesto:
Stačí najít takovou notebúúú grafiku, která je porovnatelná s doporučovanými desktopovými GTX 680/Radeon HD7970 a pak takový notebúúú CPU, který je výpočetně srovnatelný s čtyřjádrovým/čtyřmodulovým desktopovým CPU Intel/AMD na cca 3,4GHz.
O tom je totiž ten článek, který nechápete a proto jste jej zavrhl jako "závadný"! Matematika asi u vás nebyla moc úspěšná...

Ne nehraju si na experta jen chci na jasnou otazku jasnou odpoved a ne stupidne arogantni vymesky a delani jak si nad veci (uz jsem to psal jednou na internetu se nevyka). Ano ted uz je to snad i prudeni protoze jsem tady cekal radu a i ten muj thread jsem zalozil pod takovim nazvem aby me byla dana jasna odpoved na jasnou otazku popr se to rozjelo tak aby dalsi uzivatel mohl se sam svobodne rozhodnout pro to co chce. Mimo to jsem se dozvedel ze jem clenem Hitlerjugend (to muze napsat jenom RETARDOVANY clovek) a ze me nekdo posle odkaz na ktery jsem upozornil ze me nezajima (vec nazoru).
Nepotrebuji znat temer vsechno na svete stejne tak jako ty neznas pravdepodobne muj obor ve kterem se pohybuji. Ja si necham poradit a rad se podelim o sve doted nabite zkusenosti. Nikomu NEVNUCUJI desktopovou sestavu a ani NTB jen jsem doporucil aby se na ten model podival tot vse a ano uvedl jsem sice kartu na hrani konkretne AMD R9 M290X ale pockam si na oficialni benchmark (mozna ze se dostane pred AMD 8970M)aby jsme pak mohli plnohodnotne zkonzultovat jestli jsem byl daleko od vysledku ci nikoliv.

Veci vytahovane z kontextu (Tonouci se stebla chyta, aby nevypadal jako trotl, ale jako borec ktery je nad veci) kterymi se tu ohanite proti me osobe a delate ze me hlupaka? Podivejte se na svoje prispevky ohledne HERNICH NTB, pak se ukaze kdo nakonec ten hlupak bude.

Nic panove pokud se me nekdo zepta jestli neznam tak reknu neznam a radeji povim ze znam jiny a mozna i lepsi ...... ;)

Jeste jednou bych chtel podekovat prispivajicimu nickem CREATIVEDEVIL jehoz nazoru se da rict pomoc. :)

Mimo to jsem se dozvedel ze jem clenem Hitlerjugend

Na toho svazáka jste pozapomněl a navíc jsem o členství jsem vůbec nepsal. Je jasné, že máte problémy s chápáním trošku delšího a složitějšího textu, a proto jste ten článek nedokázal pochopit. "touchwood" se to pokusil zjednodušit, ale ani to stejně nepochopíte.
Stále čekám na návrh notebooku, který v dané cenové relaci má stejný výpočetní výkon jako výše zmíněné desktopové komponenty. Teď se asi budete vymlouvat na co? Na vykání? Já opravdu nemohu za to, že ten zprzněný germánský jazyk to nezná a musí to obcházet jinými gramatickými pravidly. Nebo snad SSM?...

Nevim, opravdu se tady bavim s clovekem nebo oslem? Me nezajima srovnavat DESKTOP vs. NTB ja chci NTB do 30K abych si na nem mohl zahrat i HRY! a je me u zadele jestli vydrzi tyden nebo rok MAM na to ZARUKU!!! Vymenim za novejsi. Porad nechapu co na tom nedokazes pochopit. Psal to i autor tohoto clanku. Jsi jak spatne ohrana gramofonova deska, porad dokola to same.
Proc to sem porad tahas? Ja jsem a i kolega nikdy a nikde nepsal ze chceme DESKTOP! Uvedom si to uz konecne. Zvykej si na dobu ktera je, proste NTB se prodava cim dal tim vic a basta, dokoncce si troufnu tvrdit ze bude i stejne tak vykonny za stejne penize (ale to uz asi nerozdychas). Bez se stim desktopem prosim te vyfotit. Nejlepe hned a daleko.

PS: sorry ano napsal jsi a prirovnal jsi me se svazakem smrncnutym s hitlerjugend (ze by jsi trpel lehkou RETARDACI?)

Nevim, opravdu se tady bavim s clovekem nebo oslem? Me nezajima srovnavat DESKTOP vs. NTB ja chci NTB do 30K abych si na nem mohl zahrat i HRY! a je me u zadele jestli vydrzi tyden nebo rok MAM na to ZARUKU!!! Vymenim za novejsi. Porad nechapu co na tom nedokazes pochopit. Psal to i autor tohoto clanku. Jsi jak spatne ohrana gramofonova deska, porad dokola to same.
Proc to sem porad tahas? Ja jsem a i kolega nikdy a nikde nepsal ze chceme DESKTOP! Uvedom si to uz konecne. Zvykej si na dobu ktera je, proste NTB se prodava cim dal tim vic a basta, dokoncce si troufnu tvrdit ze bude i stejne tak vykonny za stejne penize (ale to uz asi nerozdychas). Bez se stim desktopem prosim te vyfotit. Nejlepe hned a daleko.

PS: sorry ano napsal jsi a prirovnal jsi me se svazakem smrncnutym s hitlerjugend (ze by jsi trpel lehkou RETARDACI?)

Jo a o tom to je.
GTX Titan/Radeon 8970 - Nic jsem nezaměnil pokud to byla poznámka na mě (jinak si toho nevšímejte)
Chtěl notebook pravděpodobně graficky nejvýkonnější což jsem mu dal. Nezaručil jsem mu že zvládne watch dogs na ultra.
Jen by mě zaujímalo proč chce vlastně notebook a né desktop. Přitom kdyby chtěl desktop tak by se možná myslím aj R9 290x + video dala dát do té sestavy a stou grafikou by už rozjel všechny dosud vydané hry na ultra s 50 FPS min (jedny z nejnáročnějších her měly přes 42 FPS avg na MAXED OUT + resolution 2560x1440<- to rozlišení už je celkem dost velké . Můj notebook se vypnul když sem si chtěl přehrát video na youtube v tomto rozlišení :-D jenže to už je jiná věc)
Stěžuje si tam taky na hlasitost grafické karty což by neměl být problém (notebooky bývají i hlasitější než tato karta (a přitom ta karta bude v bedně a třeba pod stolem takže nepůjde slyšet)) + sluchátka a problém vyřešen úplně.
PS pro autora threadu:Pokud studuješ denní studium (nevím jestli studuješ) a nedojíždíš šílené vzdálenosti jako např moje sestřenka z města do města stovky kilometrů a máš jedno místo kde se často vracíš a kde bydlíš tak bych si pořídil desktop a na studium kdyžtak nějaký šunt notebook který ti na výuku stačí. Já notebook mám a udělal jsem chybu jelikož za stejnou cenu jsem mohl klidně dneska hrát BF3 na max. Teď po pár letech nerozjedu ani Far Cry 3 na medium (a to pravidelně čistím notebook a "věnuji se mu") rapidní pokles výkonu po čase bývá u notebooků.
Věřím že herní notebook existuje, ALE (důležité je to ALE) má strašně hodně nevýhod.

Přesně tak. :)
Je to, jako by člověk napsal inzerát, že chce koupit motorku a chodily by mu mraky nabídek na tank, že je mnohem bezpečnější a vůbec lepší. :D
Když budu mluvit za sebe, tak já osobně chci notebook prostě proto, že sestavu teď ani nemám kam dát. Jasně že si ji pořídím ale nejdřív za pár let, teď prostě chci notebook a jako student si na něm chci i zahrát hry, což většina diskutérů nejen tady ale i na většině HW fór nedokáže pochopit :)

Kup si co hrdlo ráčí, tvoje peníze, ale po pár týdnech/měsících sám poznáš a uznáš, že "herní" noťas byl omyl a vyhozené prachy.
(nebudeš ani první a ani poslední, podobný krám od Dellu se mi tady někde válí a ani sedmiletá holka na tom hrát nechce, zvláště když si může vybrat)

Takže vzhůru do toho, pod heslem a nepřestanu dokud to nedostanu!

to jsi prisel z krizkem po funuse, RADCE, :D to tady uz tolikrat zaznelo ze uz snad i premylim ze radeji koupim kulickove pocitadlo na hrani :)
Jasne uvedl proc ten NTB chce a muzes mu pak jeste vysvetlit jak bude s tim desktopem chodit do skoly a na kolej :D a za necely tyden zase stehovat domu
Bomba rada RADCE

Ty mas asi taky misto mozku z piva kostku, co? Co mu tedy doporucujes, kdyz to neni desktop? Asi tablet ne? Na mobil te nesacuju. No jo, kdyz se tady vsichni muzete posrat z toho, ze nekdo ma svuj nazor a pres vyhrady bohu ze zdejsi proradny stale trva na ntb. mate z toho mokro v gatich. Uz si vy tupani uvedomte, ze on ten ntb chce i pres jeho nevyhody, ktere navic zna. Porad je to pro nej nejlepsi volba. Opravdu tolik demence a zaroven arogance v jednom a na jednom miste, jen tak nevidi. Uz se nedivim, ze toho pablba ms jste udelali radcem. Pekne se k vam hodi.

Dobre udelal protoze M-POL v podtextu toho clanku proste a zase jenom jednoduse vnucuje co nikdo nechce. Jsi opravdu tak hloupi a zaslepeny ze to nevidis?

Opakuji jeste jednou.

Pokud chcete byt objektivni tak budte a nevnucujte neco co clovek nechce. Rozumite pocitacum, ale mrzi me na vas ten pristup. I ten clanek HERNÝ NTB JE MÝTUS jsem pochopil, ale ja a kolega jinou moznost na vyber proste nemame. Stacilo uvest "Doporucim ti tento kousek protoze ........." a pak treba jen pripsat ale uvedomujes si nevyhody toho NTB treba prave proti tomu desktopu. Co bylo prosim na tom tak slozite? Proc se ted musi clovek docitat s prominutim takove sracky jako jsou od ms a spol?
Tady na teto diskuzi jste se ukazali v plnem svetle, jaka poradna ze to je, pokud to bude cist nekdo nezaujaty a pochopi smysl toho co jsme chteli "NTB do 30K" resp. "pomozte s vyberem (herniho) NTB" bude jenom nechapave kroutit hlavou ;)

Takze PA jak jsem napsal kdyz se nekdo zepta jestli znam radeji reknu ze neznam, ale reknu ze znam jiny a lepsi :)

To "zvláště když si může vybrat" je dost podstatná věc. Kdybych já měl na výběr tak určitě beru sestavu ale protože nemám, tak hledám co nejlepší možnou alternativu.
"Herních" notebooků jsou na trhu už stovky druhů, takže bych řekl, že to tak hrozné nebude. Já jsem v IT branži nováček ale i tak vím, že co byla v listopadu skálopevná pravda v únoru už neplatí. Herní ntb sice jsou méně výkonné, méně spolehlivé než sestavy ale tahat ve vlaku na sedadle case, na kolenou monitor a po klínech spolucestujících mít rozestavěný 7.1 Dolby Digital systém se mi prostě nezdá lepším řešením, než si hodin na klín noťas, zapojit ho do zásuvky a půl hodinky hodinku si zahrát. Nechápu hlavně ty, kteří se tu na jednu stranu prezentují jako intelektuálové a na klopě se jim blyští hvězdy rádců a na druhou stranu se neváhají pustit do flame warů, často mnohem delších, než je samotná diskuze k tématu.

Prostě a jednoduše, jestli je tu někdo, kdo nepoužívá notebook za 30 tisíc jako okrasu obýváku a hračku pro malé děti a naopak na něm hraje i náročnější hry po delší dobu, přičemž se k němu nechová jako hovado (pravidelně udržuje jak HW tak SW), prosím ho o radu a zkušenost (nejlépe s označením konkrétního kusu, ne jako "většina notebooků..." a "no jeden jsem měl a po měsíci v Afghánistánu, kde mi sloužil jako štít pod vestu a opékač topinek, přestal fungovat...") :)

peine jak ti poslal ten odkaz CREATIVANDEVIL na to MSI s AMD je docela slusny kousek. ja jem se rozhodl ze si jeste pockam na tento MSI G70 3CC ten NTB ikdyz jen o "5fps" je slabsi na BF4. Na mou hru kterou hraji to bude stacit jeste za tri roky uplne bohate byt si chci vyzkouet i BF4.
Preju ti dobrou ruku pri volbe a pak se tady pochval co jsi koupil.

Je to, jako by člověk napsal inzerát, že chce koupit motorku a chodily by mu mraky nabídek na tank

Jo, jenže chcete, aby ta motorka byla pancéřovaná, s vysokou průchodností v terénu, schopná ničit podobné "motorky" s minimálně čtyřdevítkovou pravděpodobností prvého zásahu,...
Že netušíte, že je nějaký "nepodstatný" rozdíl mezi desktopovými a mobilními komponenty nepřekvapuje, ale furt naprotiv vysvětlení trvat na svém...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru