Java draw problem
Dobrý den,
Mám tento kod a nevím proč mi blbne vykreslování obrázku.
Jednou se mi to zobrazilo jak jsem chtěl ale nefungovalo mi ovládání šipkami (před vložením obrázku bylo vše ok i po zakomentování...)
Tak nevím Kouknul jsem na nějaké tutorialy a řešení ale tohle by mělo fungovat bez problémů tak nevím čím to může být.
Budu moc vděčný když mi někdo poradí, předem děkuji.
package orja.arena;
import java.awt.Color;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Graphics2D;
import java.awt.Image;
import java.awt.event.ActionEvent;
import java.awt.event.ActionListener;
import java.awt.event.KeyAdapter;
import java.awt.event.KeyEvent;
import javax.swing.*;
public class ORJAArena extends JPanel implements ActionListener{
Player p;
Image i;
public ORJAArena()
{
p = new Player();
ImageIcon obr = new ImageIcon("D:/Project/Untitled.png");
i = obr.getImage();
setFocusable(true);
addKeyListener(new pohyb());
Timer time = new Timer(5, this);
time.start();
}
public void paint(Graphics g) {
super.paint(g);
Graphics2D g2D = (Graphics2D) g;
// <editor-fold defaultstate="collapsed" desc="Vykreslení města.">
g2D.setColor(Color.RED);
g2D.drawImage(i, 50, 50, null);
g2D.fillRect(p.x, p.y, 20, 20);
// </editor-fold>
}
@Override
public void actionPerformed(ActionEvent e) {
repaint();
p.move();
checkCollision();
}
public void checkCollision()
{
}
private class pohyb extends KeyAdapter
{
public void keyPressed(KeyEvent e)
{
p.keyPressed(e);
}
public void keyReleased(KeyEvent e)
{
p.keyReleased(e);
}
}
}
Můžeš sem hodit celý ten projekt? Podle toho, co jsi sem dal nejsem schopen poradit...
Pokud ti jde jenom o vykreslení obrázku do JPanel, tak nejjednodušeji asi takto:
Už jsem to vyřešil měl jsem problém v třídě s vytvářením okna kde jsem prvně nastavil okno atd.. a pak až jsem přidal 'jf.add(new ORJAArena());' tímto tam vznikal problém stačilo to dát jen na začátek. Tímto se chci omluvit že jsem sem dal špatný kod a chci poděkovat za pěkný ukázkový kod :) pomůže mi to se zdokonalit a zlepšit kod.
Děkuji moc.