Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem 2 problémy s tiskárnou Samsung CLX-3185

Zdravím,

naše laserová tiskárna Samsung CLX-3185 tiskne perfektně, až na to, že jsou 2 věci, které zlobí.

1. Když si chci vytisknout nějaký ofocený text (tedy obrázek) z emailu, tak je vždycky na papíře oříznutý (vpravo a dole). Zkusil sem zmenšit procento velikosti, ale text byl malý a konce vět chyběly. Tisknul jsem přes prohlížeč Google Chrome. V příručce jsem nic nenašel.

2. Mohu skenovat do počítače 2 způsoby. Buˇže vše odklikám na PC, což funguje. Ale když chci skenovat normálně přes tiskárnu (že to "naťukám" na tiskárně) tak tam je několik kroků a po kroku Skenovat do PC to napíše Není k dispozici. V příručce napsaly ať zkontroluji nastavení portu - ale jak?

Moc děkuji za odpovědi.

Předmět Autor Datum
Máš jistotu, že jsou nainstalovány správné ovladače tiskárny? Dělá to od začátku nebo se to nyní por…
Stefran 13.03.2011 18:28
Stefran
Bohužel Vám neporadím, spíš bych se chtěla zeptat, zda jste nějak problém se skenováním vyřešil? Boh…
lufie 17.01.2013 18:01
lufie
Ahoj, vím, že je to asi passé, ale měl jsem ten samý problém a tohle mi pomohlo: http://drivers.soft…
Honza12345 10.03.2016 14:54
Honza12345
No tisknout z prohlížeče není to pravé ořechové. Obrázek napřed uložit a potom třeba upravit před ti… poslední
pedrosso 10.03.2016 14:58
pedrosso

Bohužel Vám neporadím, spíš bych se chtěla zeptat, zda jste nějak problém se skenováním vyřešil? Bohužel se mi totiž dnes stalo to samé. Dosud fungovalo skenování přímo z tiskárny a dnes (poté, co jsem tiskárnu přesunula z jedné místnosti do druhé) už funguje pouze tisk a kopírování. Při skenování hlásí tiskárna chybu "not available" :-( Přitom pokud využiji software ke skenování v počítači, vše funguje bez problému. Zkoušela jsem i přeinstalovat ovladače, ale nepomohlo to. Nevím, v čem může být problém. Dokonce jsem dnes koupila nový kabel, ale nic se nezlepšilo. Předem díky všem za jakoukoli radu.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru