Avatar uživatele
kajicek94

Je povinnost informovat člověka na druhé straně telefonu, že je hovor z mé strany monitorován, když mě i on monitoruje?

Dobrý den,
když např. volám do nějaké společnosti v případě, že potřebuji něco ihned vyřešit, tak mne vždy na začátku informuje automat, že je hovor nahráván. Mám povinnost oznámit operátorovi, že je hovor z mé strany také monitorován? Přemýšlím totiž o tom, že budu používat záznam hovorů, ještě tak nečiním.

Díky za informaci,
kajicek94

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? johana 56, marci1 před 2280 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
marci1

Ano, musíš volaného předem informovat o tom, že je monitorován. 🙂
„I klient si může nahrát bankéře. Jestli zatoužíte po tom, že si pořídíte nahrávku vlastní, je to vaše právo. A banky vám to umožní. Musíte však splnit stejnou povinnost, jako mají ony, a to upozornit na nahrávání předem.“
https://finan­ce.idnes.cz/nah­ravani-klientu-na-telefonnich-linkach-bank-fod-/sporeni.aspx?c=A140529­_105715_bank_zuk

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Nahrávat někoho lze pouze s jeho souhlasem.

Firmy, pokud vím, o monitoringu informovat musí,
u FO si nejsem jista.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek