Avatar uživatele
zzzlatokopka

Je pravda, že prodavačky v Kauflandu musí chodit dělat průzkum cen ke konkurenci?

Dělá tam moje spolužačka u kasy a dnes jsem ji potkala v Tescu jak si „nenápadně“ fotí zboží a ceny, když sem se ji ptala co blbne, tak mi řekla, že to má nařízeno z práce, jinak prý nedostane prémie. Měla v ruce seznam výrobků a ty po Tescu hledala a fotila s cenou.
Doplňuji:
Fcoop to stěhovánní jsem nikdy nepochopila, jak může být výnosné.

Vždyť člověk co má peníze a je ochoten je utratit, většinou nemá čas, většinou není jeho hobby běhat celý den po obchodech a hledat kam co přestěhovali.
Lidé majetní nakupují cíleně, nebloumají po obchodech, mají peníze na kvalitnější zábavu, nebo hodně práce.

Po obchodech bloumají ti co nemají nic na práci, co nemají peníze, aby šli za lepší zábavou a takový člověk přece neutrácí, protože nemá co.

Já když něco nenajdu, nehledám, prostě to tam nekoupím. Dokoupím to pak u nás v „Jednotě“ tam nestěhují. Je to sice dražší, ale nepřipadám si že se mnou někdo manipuluje.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 7Pro koho je otázka zajímavá? annas, johana 56, fcoop, marci1, Nazdar Bazar, Agneta, gecco před 3354 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
fcoop

Odpoveď byla označena jako užitečná

Ono je to takové smíšené.
Že se všichni navzájem šmírují,je jasné.
Hlavně ti,kteří jsou v okolí.
Je to také trochu divadlo.
Pak existuje i kooperace – prostě se domluví – neradi,ale domluví.
Trochu prostředí znám – přes všechny kecy o tom,jak by pro Zákazníka rádi položili i život – je to trochu jinak........­......něco ve smyslu…„Hrrrrr na ně..“

Ti „oni“ ............ to jsme my.

Existuje třeba způsob řazení zboží v regálech,neustálé přesouvání položek z místa na místo – je to velmi „promakané“ a má to jediný cíl..smysl...­..kupodivu prachy.
Nikde v tzv. „supermarketech“ nenajdete hodiny. Proč asi?

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?zzzlatokopka Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Luxx

možné to je..
z našeho Kaufu vím, že to dělá pan ředitel nebo lidi z těch vyšších pozic..
ad prémie – to mně trochu udivilo, v Kaufu obyčejně zaměstnanci nezakopnou o prémie jak je rok dlouhý… :)
no – Kauf je jedna velká pakárna a ostatní řetězce na tom nejsou o moc lépe :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
gecco

Už jsem o tom slyšel v souvislosti s jiným řetězcem – připadá mi to neuvěřitelné, leč možné…
😉

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Agneta

Vždyť je to jen dobře, že mají konkurenci. Oni zase pak tlačí na pěstitele, aby zákazníci nemuseli za kilo brambor platit 40,–Kč►nedávno se totiž „bramborová mafie“ pokoušela po vzoru „vaječné“(těm se to povedlo) zvýšit ceny: 1 kg brambor na 25,–Kč (v obchodě):D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
nikeroska

Pokud pracuje na kase, je to blbost ;) možná si jen chtěla porovnat cenu pro osobní použití… Na takové věci jsou v obchodech jinač postavení lidé…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
JájsemRaibek

Je to pravda
http://upload­.wikimedia.or­g/wikipedia/com­mons/c/c3/Detek­tiv.jpg

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
sonam

Děkuji to všechny řetězce. Na průzkum chodi řadoví prodavači. Každý měsíc dostane seznam výrobků a ty musí porovnat u konkurence. Vedení přece takovou práci dělat nebude.
Za stěhováním zboží stoji jen a jen peníze a lidska hloupost a lenost. Ja tedy nakupují a hledám ale nepřinutí mě koupit něco jiného.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
fcoop

Přemísťování položek – různě – zeshora dolů a naopak,o kus doprava,pak doleva,někam jinam (v rámci sortimentu)......to proto,že čím déle se tam motáte,tím větší je šance,že koupíte něco,pro co jste nepřišli.Tržba – to je to klíčové slovo.

před 3354 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Fcoop → přesně – to je zaměřeno na ty nakupující, kteří vlastně nevědí přesně, co chtějí – ´šmatlaj´ mezi regálama a ´ozobávaj´…
A tohle ´se bude hodit´, tohle ´je hezký´, tohle jsem ´ještě neochutnal´…
😉

před 3354 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
zzzlatokopka

No jo, jenže ti šmatlající většinou nemaj prachy.

před 3354 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Nemají – ale přesto nakupují jako by šlo o život…

před 3353 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek