Avatar uživatele
Gestas

Je správně Ochutnejte našeho řezníka nebo Ochutnejte Našeho řezníka, máme li na mysli privátní značku Kauflandu?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? marci1, Slecna 007 před 2675 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Aby se předešlo omylům, mělo by tam být:
OCHUTNEJ
od našeho
ŘEZNÍKA

a bylo by po problému.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
marci1

A kterého? Toho vlevo nebo uprostřed? Copak jsme lidožrouti? A ještě nám tykají? 🙂 Prodávají sice maso pod svojí zn. „Naši řezníci“, ale to by muselo být něco jako „Ochutnejte maso "Našich řezníků“. 🙂
Tato reklama je ale vymyšlena tak, aby kupující pobavila.
„Záměrem sloganu Ochutnej našeho řezníka je pobavit zákazníky, pozitivně provokovat a vyvolat úsměv. Zároveň v reklamní nadsázce sdělit, že maso v Kauflandu je čerstvě zpracované Našimi řezníky Kauflandu, je kvalitní, a vybídnout zákazníky k nákupu a ochutnání masa,“ říká Filip Matějka, stratég reklamní agentury Feel Concepts." 🙂

Zdroj: http://marketin­gsales.tyden.cz/ru­briky/obchod/kau­fland-nabizi-zakaznikum-aby-ochutnali-rezniky_376150.html

Upravil/a: marci1

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kepler

Velké písmeno není opodstatněné ani v jednom případě, pokud nestojí na začátku věty. Jejich řezník se tak určitě nejmenuje, takže taky nemá nárok.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Pán stratég sa mýli
Pokiaľ by označenie „Náš řezník“ , alebo „náš řezník“- bola značka výrobku označenie by bolo v poriadku
Ale pokiaľ tvrdí, že je „zpracované Našimi řezníky Kauflandu“, hovorí o značke, potom musí byť aj na plagáte napísané „ochutnej Našeho řezníka“. Ak ale nehovorí o značke, ale o" řezníkoch" pracovníkoch Kauflandu musí použiť v slove „naše“ malé písmeno.
Po umeleckej stránke, je to typ plagát u z konca 19.storočia – „Mäsiar a jeho učni vás pozývajú…“

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Ani jedno.
Značku ani řezníka ochutnat nelze.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Slecna 007

Snad se mi budete smát, ale já tuto reklamu považuji za mimořádně nepovedenou.

  1. nehodlám ochutnávat nikoho z Kauflandu, postrádám např. „od“
  2. nelíbí se mi tykání, jsem klient, ne kámoš
  3. jsem jediná, komu se zdá tato reklama jako vybízející k orálnímu sexu?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek