Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Je tahle konfigurace vhodná pro GTA4?

Dobrý den chci si koupit počítač:

Dvoujádrový AMD ATHLON 64 X2 4400+
Paměť 2048 MB (2x 1024 MB DDR2)
Pevný disk 500 GB Serial-ATA 300
Grafická karta ATI Radeon XPRESS 2100
SUPER Multi DVD±RW/DL vypalovačka
Zvuková karta 7.1, USB 6x, Síťová karta
OS WINDOWS VISTA HOME

chtěl bych se zeptat jestly je to dobrej počítač a jestly mi nato pude gta4 jestly teda vide na pc(a jestly mi pude na maximalní vykon a nebo na minimální a ještě se mi bude sekat)?
Změna předmětu, původně: poraďtemi (JaFi)
Změna kategorie, původně: Operační systémy (Kurt)

Předmět Autor Datum
Je to na piču.
BAKIKO 05.10.2008 20:26
BAKIKO
Pokud nechceš radit nic konkrétního a neodpustíš si podobné výrazy, zkus to raději na jiném fóru.
Jan Fiala 05.10.2008 20:41
Jan Fiala
Grafická karta nVidia GeForce 9500GT 512MB PCIe-je tato grafika sdilena nebo nesdilena?Poradi si s h…
mike 20.10.2008 22:14
mike
Tady zacni: instructions S tou grafickou kartou moc parády nenaděláš. Disk a vypalovačka na tu hru…
Jan Fiala 05.10.2008 20:27
Jan Fiala
a jakou grafiku bych mněl mít aby se mi hra nesekala ?
Bboy 05.10.2008 20:29
Bboy
Doporučenou výrobcem hry.
Jan Fiala 05.10.2008 20:33
Jan Fiala
Acer incorporated AMD Sempront(tm)procesor3000+ 1.79GHz 480mb ram a tadyten je lepší než tamten
Bboy 05.10.2008 20:36
Bboy
Bavime se o graficke karte, tak sem nestrkej dalsi konfigurace, navic bez informaci o graficke karte…
Jan Fiala 05.10.2008 20:38
Jan Fiala
ä kde zjistim informace o graficke karte na mem pocitaci?
Bboy 05.10.2008 20:40
Bboy
Na papíře, který jsi k počítači dostal. ATI Express jsou integrované grafické karty - vhodné na kanc…
Jan Fiala 05.10.2008 20:42
Jan Fiala
ja nevim kde ho mam je to nekde v pocitaci?
Bboy 05.10.2008 20:44
Bboy
ano, je to v počítači, jinak by nefungoval.
touchwood 05.10.2008 21:52
touchwood
Podle minimálních požadavků hry.
Prasak 05.10.2008 20:34
Prasak
Podle mého skromného názoru, co jsem tak viděl screeny, je grafika srovnatelná s cod4, takže na rozj…
Niko Bellic 05.10.2008 21:08
Niko Bellic
oki dik tak ze kdyz si tendle pocitac kopim tak bych si to gta4 mnel zahrat i bez sekani a jesly bez…
Bboy 05.10.2008 21:15
Bboy
To ti předem nikdo neřekne
Niko Bellic 05.10.2008 21:20
Niko Bellic
tak aspon tim protoze si chci to gta 4 zahrat
jose 05.10.2008 21:20
jose
chciet mozes, ale nezahras. pretoze ta grafika co tam je, je skor parodia na grafiku. Bud ti to pojd…
shiro 05.10.2008 21:30
shiro
já bych ti nic nekupoval do doby, než bys zvládl alespoň základy mateřštiny. Číst to po tobě je opra…
touchwood 05.10.2008 21:55
touchwood
Nebo alespoň do doby, než vyjde základní školu.... (souzeno dle psaného projevu).
Prasak 05.10.2008 23:21
Prasak
S tou grafikou co tam máš ti nepojede většina her.Počítej minimálně plus 3500kč na nějakého radeona…
MM_tank 05.10.2008 22:35
MM_tank
Tak hlavně je to spíše reklamní trik od prodejce sestavy. Ta grafika je pouze integrovaná na základn…
jaryn2 06.10.2008 07:50
jaryn2
Drive jsem byl zastancem ATI, ted bych jednoznacne sahnul po nVidia
Jan Fiala 06.10.2008 07:55
Jan Fiala
No já nejsem zastánce ani jednej značky. Grafiku kupuju podle zrovna momentální situace. Koukám i na…
jaryn2 06.10.2008 08:09
jaryn2
Pokracovani dotazu od puvodniho tazatele, tentokrat pod nickem Adio: http://pc.poradna.net/question/…
Jan Fiala 06.10.2008 08:17
Jan Fiala
:-? Uf. Tohle nejsou "grafiky" Psal jsem to už víš. :-x
jaryn2 06.10.2008 08:19
jaryn2
Ja ti opravdu nerozumim. Z odpovědí se dozvíš, že Ati Express je na hry nevhodná, přesto se ptáš, co…
Jan Fiala 06.10.2008 08:20
Jan Fiala
Procesor AMD Athlon 64 X2 5000+ Paměť 4096 MB DDR2 (2x2048 MB) Grafická karta nVidia GeForce 9500GT…
Bboy 07.10.2008 06:45
Bboy
Tak koupě této grafiky by nebyla moc dobrá. Je cenově přibližně stejná jako Radeon HD 4670 a přitom…
jaryn2 07.10.2008 14:25
jaryn2
nechapem jaky ma zmysel do herneho pocitaca cpat silny procesor, 4 GB ram ale strasne setrit na tom…
Michal2 07.10.2008 16:56
Michal2
Jsem přesvědčen, že 8800GTS bude stačit na high details. Těžko to bude náročnější než Crysis.
L-Core 07.10.2008 17:00
L-Core
to fakt netusim - ako tu bolo pisane, oficialne poziadavky este nie su vonku, tu 8800gts som strelil…
Michal2 07.10.2008 17:03
Michal2
Jistě, požadavky nejsou dosud zveřejněné (jak píšu níže). Jen jsem chtěl trochu uklidnit zájemce o G…
L-Core 07.10.2008 17:12
L-Core
Tahleta debata je předčasná. Oficiální požadavky hry nebyly ještě zveřejněny (nepočítám extempore n…
L-Core 07.10.2008 09:53
L-Core
Chci se zeptat jestly když si koupim tendle počítač: Procesor AMD Athlon 64 X2 5400 Paměť 2048MB DD…
Bboy 08.10.2008 15:10
Bboy
to ci tam ta karta pojde zalezi akurat na tom co si nespomenul - doska a zdroj
Michal2 08.10.2008 16:45
Michal2
a kde ty informace najdu?
Bboy 08.10.2008 17:17
Bboy
Neboj. Je to nová deska a tam je PCI-E, takže tam půjde.
jaryn2 08.10.2008 17:19
jaryn2
Ano, půjde.
jaryn2 08.10.2008 17:18
jaryn2
a je to dobra grafika?
Bboy 10.10.2008 06:10
Bboy
Ano, nemusíš se bát, že ti tam GTA4 nepůjde ;-)
jaryn2 10.10.2008 15:10
jaryn2
A nevíš na jaky detaily protože bych si tu hru chtel užít(nepiš hlavně že nejsou zadany žádný HW pož…
Bboy 11.10.2008 15:49
Bboy
Si děláš srandu? Když ta hra ještě není, tak to nikdo nemůže vědět. S tou kartou se ale nemusíš bát.…
Jaryn2 13.10.2008 07:25
Jaryn2
oki dík tak já ti dám nějaký požadavky hry která už vyšla Doporučené systémů požadavků: Procesor: I…
Bboy 13.10.2008 16:56
Bboy
Nemusíš mít strach. Ati 4870 je jedna z nejlepších karet co je nyní na trhu. Bude to šlapat v pohodě…
jaryn2 13.10.2008 18:45
jaryn2
Zahraju si na tomto? Celeron D 2.66 GHz 1024 MB RAM Radeon 9550 nebo budu muset dokoupit RAMky?
wifista 08.10.2008 15:33
wifista
dokupit ram? to skor cely pocitac.
Michal2 08.10.2008 16:46
Michal2
inac neviem co vsetci s tym gta4 mate, onedlho vychadza saints row 2 - je ovela zabavnejsia a lepsia…
Michal2 08.10.2008 16:47
Michal2
Kup is ps3
SHAGOHOD 10.10.2008 15:15
SHAGOHOD
nechapem preco by som si mal kupovat ps3.
Michal2 10.10.2008 15:43
Michal2
Mno jinak nevim ze srovnavas saints row 2 s Gta4 nevim kolik lidi ale vetsina mi da za pravdu ze Gta…
Insomnia 23.02.2009 19:09
Insomnia
neviem naco je dobre ozivovat 4 mesiace stare vlakno, najma ked uz medzitym stratilo zmysel, navyse… poslední
Michal2 24.02.2009 09:21
Michal2
Grafická karta nVidia GeForce 9500GT 512MB PCIe-je tato grafika sdilena nebo nesdilena?poradi si shr…
mike 20.10.2008 22:26
mike
obidve karty su na sucasne hry uplny odpad.
Michal2 21.10.2008 00:04
Michal2
HW požadavky na GTA4 nejsou dosud zveřejněny.
L-Core 21.10.2008 00:10
L-Core
ktery z techto pc je lepsi? Procesor AMD Athlon 64 X2 5400 Paměť 2048MB DDR2 Pevný disk 500 GB Seri…
mike 27.10.2008 15:29
mike
Všeobecně popsaná konfigurace neuvádí kvalitu (lepší?), ale pouze možný výkon. Druhá sestava má lep…
VN 27.10.2008 15:39
VN
to uz su nejake hotove zostavy? usudzujem z toho, ze v prvej nie je tv karta, ale v druhej uz je po…
Michal2 27.10.2008 16:40
Michal2
Výkonná grafická karta nVidia GeForce 8600GT 512MB PCIe Odvážné tvrzení, v souvislosti s PC hrama..…
L-Core 27.10.2008 17:13
L-Core
Půjde mi Gta4 z tímto počítačem Procesor AMD Athlon 64 X2 5400 Paměť 2048MB DDR2 Pevný disk 500 GB…
Bboy 31.10.2008 07:00
Bboy
Umíš číst? Umíš aspoň TROCHU PŘEMÝŠLET? Proč se ptáš na věci, které ti byly (dokonce v tomto vlákně)…
touchwood 31.10.2008 08:37
touchwood
Tyhle informace o mem pc jsem dal ted poprve na tuhle stranku a ptám se te jestli teda na tomhle PC…
Bboy 31.10.2008 12:50
Bboy
Na to se fakt neda odpovedet. To by nekdo musel mit nekdo konkretni sestavu. Zeptej se autoru, jakou…
JR_Ewing 31.10.2008 12:53
JR_Ewing
Ano, úplně v pohodě
jaryn2 31.10.2008 16:32
jaryn2
A pude Gta4 na tomdle PC? : dvoujádrovým procesoru Intel Core2 Duo E4600 s taktem 2,4 GHz, 2 MB cac…
Bboy 13.11.2008 06:36
Bboy
To máš tolik počítačů?
karel 13.11.2008 06:58
karel
mam 3
Bboy 13.11.2008 13:59
Bboy
a jak to zvládáš, s tak nízkým IQ?
touchwood 18.11.2008 21:45
touchwood
http://www.gta4.net/news/4135/recommended-pc-specif ications-for-gta-4/
L-Core 13.11.2008 08:35
L-Core
Ne, to nepochopí...když se tu ptaly petkrat tak to nepomuze....Nekteri lide jsou hold(nic proti nim)…
Simix 13.11.2008 16:21
Simix
tie poziadavky netreba brat vazne,je vela hier ktore idu a na ktore nemame v oficialnych poziadavkac…
Robert 15.11.2008 17:18
Robert
Ano, GTA4 nebude žádný crysis_killer ;-) Na hraní normální hry nebude potřeba žádné superdělo. Jiné…
L-Core 15.11.2008 19:33
L-Core
GTA4 nakonec bude i na Steamu: 12210
L-Core 18.11.2008 21:36
L-Core
Čau chci se zeptat jestly je tendle PC dobrej na hry???dík. Stolní počítač Impulse čtyřjádrový pro…
Bboy 08.12.2008 07:12
Bboy
už si proboha něco kup a přestaň spamovat. Nebo si přečti recenze, ať víš, do čeho jdeš. P.S.: já…
touchwood 08.12.2008 08:11
touchwood
Hej na koho tu furt machruješ já se vás slušně ptám a chci slušnou odpověd a né to co tu furt píšeš!
Bboy 08.12.2008 17:47
Bboy
Pokud je Ti pod 18 let, nesmíš tu hru hrát ani by sis ji neměl koupit viz: http://blog.gtahq.net/200…
marekdrtic 08.12.2008 18:44
marekdrtic
vadí mi, že doslova zvracíš naprosto různorodé konfigurace. Kdybys chtěl PC doopravdy koupit, tak už…
touchwood 08.12.2008 18:50
touchwood
Hej já sem tady nikde nenapsal kolik mi je a jestly mi je 5 nebo 50 to vám může bejt jedno já se vám…
Bboy 08.12.2008 20:15
Bboy
jestly Prosím! Píše se to JESTLI. S tím ypsilonem mě to brnká na nervy. :beer:
Prasak 08.12.2008 22:12
Prasak
Brnká na nervy? Já z toho málem vihodil.
karel 08.12.2008 22:14
karel
Ježiš sory to je fakt krutá chyba já se ti omlouvám prosím tě na kolenou o omluvu.
Bboy 09.12.2008 06:58
Bboy
já stavím počítače na hry za daleko menší sumy, pokud je potřeba, ale to dokáže téměř každý, stačí s…
touchwood 08.12.2008 22:38
touchwood
Citoslovce "hej" v kombinaci s kobercovým náletem hrubek toho nejhrubšího zrna tě jasně kvalifikuje.…
Prasak 08.12.2008 23:49
Prasak
život mě naučil :-)
touchwood 09.12.2008 06:34
touchwood
Jak se tak koukám po (svých) otimistických výhledech před vydáním a srovnávám s realitou po vydání,…
L-Core 08.12.2008 09:26
L-Core
Hej já sem tady nikde nenapsal kolik mi je a jestly mi je 5 nebo 50 to vám může bejt jedno já se vám…
K0rkeY 08.12.2008 21:52
K0rkeY
Já o Pc vim docela hodně znám všechny věci od procesoru až po myš a já už tady nato se.. nemá to cen…
Bboy 09.12.2008 07:05
Bboy
To je těžký poradit, když furt jen kombinuješ a vymýšlíš a nedokážeš se rozhodnout. Pokud o PC něco…
Prasak 09.12.2008 12:03
Prasak
tak ok
Bboy 09.12.2008 14:34
Bboy
Teda pánové to byla tak plodná diskuze. Opravdu obdivuji upřímnou debilitu tazatele.:.( Jinak zde dá…
Benny 11.12.2008 22:38
Benny
Taky bych chtěl koupit tuto hru,ale nejdřív se musím přesvědčit zda mi bude stačit grafická karta, k…
Rajm 11.12.2008 22:57
Rajm
Nebude stačit ani náhodou. Eventuelně snad hru rozjedeš, ale vše nastaveno na minimum, nízké rozliš…
L-Core 12.12.2008 12:32
L-Core

Tak hlavně je to spíše reklamní trik od prodejce sestavy. Ta grafika je pouze integrovaná na základní desce. Nic za ní neplatíš stejně jako za zvukovku a síťovou kartu. Je to součást základní desky. Je to PC na kancelářskou práci. Jestli chceš hrát novější hry, tak musíš dokoupit grafickou kartu PCI-E. Nevím kolik na to máš, ale doporučil bych ti ATI řady 38xx (levnější) nebo už kvalitnější 48xx. Nebo klidně nějakou GF.

Pokracovani dotazu od puvodniho tazatele, tentokrat pod nickem Adio:
http://pc.poradna.net/question/view/274536-potrebuj i-poradit

Dobrý den chci se zeptat který z počítačů je lepší a okolik.(spíš by mně zajímala grafika)

1)
Dvoujádrový AMD ATHLON 64 X2 4400+
Paměť 2048 MB (2x 1024 MB DDR2)
Grafická karta ATI Radeon XPRESS 2100
OS WINDOWS VISTA HOME

2)
Procesor AMD Athlon 64 X2 5400
Paměť 2048MB DDR2
Grafická karta nVidia GeForce 6150 256MB
OS WINDOWS VISTA HOME

Ja ti opravdu nerozumim. Z odpovědí se dozvíš, že Ati Express je na hry nevhodná, přesto se ptáš, co je lepší.

GeForce 6150 je taky integrovaná grafika.

Z konfigurace pro GTA4 (uvedene zde v dpovědích) se dozvíš, že je vyžadována karta s 512MB paměti.

Ten druhy pocitac bude na hry lepsi, ale taky to není nic extra. Pro hry bude největší brzdou grafická karta.

Chci se zeptat jestly když si koupim tendle počítač:

Procesor AMD Athlon 64 X2 5400
Paměť 2048MB DDR2
Pevný disk 500 GB Serial-ATA
Grafická karta nVidia GeForce 6150 256MB
OS WINDOWS VISTA HOME

jestly mi doněj pude tadle grafická karta:

VGA Sapphire HD 4870 / 1GB DDR5 / 2xDVI / HDTV / PCI-E

oki dík tak já ti dám nějaký požadavky hry která už vyšla

Doporučené systémů požadavků:
Procesor: Intel Pentium 4 3.0 GGc a vyšší/ AMD (Atlon, 2500MGc a vyšší)
Operační paměť: 512Mb (1Gb pokud máte OS Windows Vista)
Grafická karta: 256Mb, s podporou DirectX 9.0c
Zvuková karta: 5.1
Prostor na HD: 4GB
Mechanika: DVD-ROM
Rychlost internetu: 512Kb/s
Operační systém: Microsoft Windows XP (32 bit), Windows Vista

ktery z techto pc je lepsi?

Procesor AMD Athlon 64 X2 5400
Paměť 2048MB DDR2
Pevný disk 500 GB Serial-ATA
Grafická karta nVidia GeForce 6150 256MB
Multiformátová dvouvrstvá DVD-RW vypalovačka
s technologiií Light Scribe
Čtečka paměťových karet 16v1
20" LCD MONITOR Hewlett Packard s odezvou 5ms
Zvuková karta 8.1, Síťová karta, 6x USB
Klávesnice HP + optická myš HP
Rozšiřující slot ExpressCard, PC Card
OS WINDOWS VISTA HOME

nebo

Procesor AMD Athlon 64 X2 4600+
Paměť 2048MB DDR2 (2x1024MB)
Pevný disk 500 GB Serial-ATA
Výkonná grafická karta nVidia GeForce 8600GT 512MB PCIe
Televizní tuner WINFAST s dálkovým ovládáním
19" LCD MONITOR s odezvou 5ms
SuperMulti DVD-RW vypalovačka
Čtečka paměťových karet 33 v 1
Multimediální klávesnice + optická myš
Síťová karta, 6x USB, Zvuková karta 8.1
OS WINDOWS VISTA HOME

Všeobecně popsaná konfigurace neuvádí kvalitu (lepší?), ale pouze možný výkon.

Druhá sestava má lepší grafiku (8600GT s 512MB je na hry (?) skoro zbytečnost vzhledem k jejím možnostem, navíc je postarší). Na nové náročnější hry není žádná (vzhledem k tématu "GTA4"). Jsou to, vzhledem k dnešním dnům a možné nabídce skutečně slušných PC, šunky.

Půjde mi Gta4 z tímto počítačem

Procesor AMD Athlon 64 X2 5400
Paměť 2048MB DDR2
Pevný disk 500 GB Serial-ATA
VGA Sapphire HD 4870 / 1GB DDR5 / 2xDVI / HDTV / PCI-E
OS WINDOWS VISTA HOME

Gta 4 má tyto doporučené požadavky:

OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
Procesor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
Paměť: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
18 GB místa na disku
Grafická karta: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

A pude Gta4 na tomdle PC? :

dvoujádrovým procesoru Intel Core2 Duo E4600 s taktem 2,4 GHz, 2 MB cache
operační systém Microsoft Windows Vista Home Premium CZ
operační paměť má velikost hned 3 GB
(je složená ze tří gigabajtových modulů DDR2/800 MHz) a pevný disk SATA/300 kapacitu500GB
grafická karta je zde nVidia EN9600GT

Čau chci se zeptat jestly je tendle PC dobrej na hry???dík.

Stolní počítač Impulse

čtyřjádrový procesor Intel Core 2 Quad Q9400, frek.

2,66 GHz, DDR2 4GB RAM, HDD 2x500GB

Nvidia GeForce 9800 GTX+ 512MB

mechanika DVD+/-RW

Pokud je Ti pod 18 let, nesmíš tu hru hrát ani by sis ji neměl koupit viz:
http://blog.gtahq.net/2008/01/16/grand-theft-auto-i v-gets-pegi-rating/
Hraní té hry pod 18 let je minimálně silně nevhodné, co takhle nějaké normální hry (třeba šachy, potom třeba na svoji dobu výborný letecký simulátor F-22 Lightning 3, freeware 3D on-linovku typu Enemy Territory apod., ne tyhle hry, ve kterých je silný stereotyp typu: Zabij vůdce gangu, zabij pana xy, ukradni něco apod.) mimochodem napsal jsi zde už asi 10 konfigurací, něco si už kup, stejnak to bude za rok zastaralé, možná za půl roku...

vadí mi, že doslova zvracíš naprosto různorodé konfigurace. Kdybys chtěl PC doopravdy koupit, tak už to dávno uděláš, ty sem ale jen vždycky vybliješ dotaz typu "a co tohle?". Takto to nefunguje a bohdá fungovat nebude! Buď víš co konkrétně chceš, nebo to nevíš, a ty to jednoduše nevíš. Takže až to budeš vědět a budeš mít alespoň kostru počítače, přijď, milerádi ti poradíme ohledně dopilování konfigurace. Takhle jen plýtváš časem.

Inspirovat se můžeš v jiných dotazech na HW konfiguraci, jak to má vypadat (kdybys náhodou nevěděl).

Hej já sem tady nikde nenapsal kolik mi je a jestly mi je 5 nebo 50 to vám může bejt jedno já se vám taky neptám na věk a ja vim co chci za PC ale nevim dobrou konfiguraci a kdyz si zestavim komp na nejakejch internetovejch obchodech tak mi víde na 50-70 tisíc a já nevihodim 60tisíc za to abych pak nerozjel žádnou hru tak jestly by si byl tak ochotnej a postavil mi dobrej komp na hraní novejch her do 30tisíc tak ti budu moc vděčnej ale myslim že se ti to nepovede.

já stavím počítače na hry za daleko menší sumy, pokud je potřeba, ale to dokáže téměř každý, stačí se o to trochu zajímat. Opravdu stačí znát základní komponenty, zbytek je jen "do počtu" - jak jsem říkal, stačí si projít zde pár dotazů, když tu výslednou konfiguraci doslova okopíruješ, budeš mít velmi dobrý základ, který ti pomůže mnoho lidí zde doladit.

P.S.: Kolik ti je let, to dokážu celkem snadno uhodnout. Citoslovce "hej" v kombinaci s kobercovým náletem hrubek toho nejhrubšího zrna tě jasně kvalifikuje. ;-)

Hej já sem tady nikde nenapsal kolik mi je a jestly mi je 5 nebo 50 to vám může bejt jedno já se vám taky neptám na věk a ja vim co chci za PC ale nevim dobrou konfiguraci a kdyz si zestavim komp na nejakejch internetovejch obchodech tak mi víde na 50-70 tisíc a já nevihodim 60tisíc za to abych pak nerozjel žádnou hru tak jestly by si byl tak ochotnej a postavil mi dobrej komp na hraní novejch her do 30tisíc tak ti budu moc vděčnej ale myslim že se ti to nepovede.

Myslím že TW o tom bude něco vědět, stačí číst. Nám je taky jedno jestlI ti to GTA půjde nebo ne, být Váma tak bach mu neradil nemá to smysl!
A na tom co máš rozjedeš v pohodě hry, vrať se o tři roky zpět... a bude ti stačit to co máš.

To je těžký poradit, když furt jen kombinuješ a vymýšlíš a nedokážeš se rozhodnout. Pokud o PC něco skutečně víš, tak přece není problém (navíc po tak dlouhé diskuzi) vybrat vhodné komponenty do ceny, kterou máš k dispozici. Skoro každej den se tu (na poradně) řeší nějaká nová sestava, určitě není problém si postavit stejnou. Pokud nejsi schopen se sám rozhodnout a nevíš, co vlastně chceš, tak je pak těžko radit.

Teda pánové to byla tak plodná diskuze.
Opravdu obdivuji upřímnou debilitu tazatele.:.(
Jinak zde dávám výsledek benchmarku na GTA 4 tak si z toho udělejte závěr.

Statistics
Average FPS: 11.25
Duration: 37.41 sec
CPU Usage: 100%
System memory usage: 45% (3072 MB)
Video memory usage: 94% (256 MB)

Graphics Settings
Video Mode: 800 x 480 (60 Hz)
Texture Quality: Low
Render Quality: Low
View Distance: 1
Detail Distance: 1

Hardware
Microsoft Windows XP Home Edition
Service Pack 3
Video Adapter: Radeon X1650 Series
Video Driver version: 6.14.10.6891
Audio Adapter: SoundMAX HD Audio
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru