Je tohle dobrý PC na budoucí hry ?
Ahoj,chci se jen zeptat,bratr mi přenechal jeho PC (celkem nový PC , starý asi 4 měsíce) s těmito parametry : 8 GB RAM,MSI R9 270x HAWK 2GB, Intel I5-4440k 3.1 GHz Quadra a monitor klasický fullHD 1920x1080. Chci se teda zeptat,rozjedu s tímto PC ty hry co příjdou aspoň třeba na medium ? (Witcher 3 , Dragon age: Inquistion atd.) ? Díky
Ano je to slušná sestava, tedy alespoň to co jsi uvedl.
Jinak - Darovanému koni na zuby nekoukej.
(mimochodem I5-4440 3.1 není s K = otevřený násobič!)
Ok já jen,že Watch dogs jsem na tom dal na medium cca , mezitím co kámoš se stejnou sestavou,akorát s GTX 660 Ti to dal na ultra ... nevím,může být chyba u mně , nebo mám správný odhad,že Ubisoft to táhne s Nvidii a jede to na nich lépe ?
Tak tomu neverim, ze to dal na ultra, lebo ja mam lepsiu zostavu ako tu popisujes aj graficku kartu mam lepsiu a na ultra mi to plynule neslo
Že by lhal ? Říkal na ultra ... GTX 660 Ti,I5,8 GB ram
Bohuzial lhal aby na seba uputal pozornost... Takych je tu vela, stym sa netrap
Lhal
Třeba nelhal. Akorát má nějaký mini monitor... na 800x600 by to třeba dal. :)
A co se týče taktu ... nemám taktovat ? Frekvence té R9 je 1100 MHz,turbo boost 1150 MHz (nevím jestli to je špatně nebo dobře,ale v MSI Afterburner mi to ukazuje 1150,takže to od té doby co to mám jede v turbo,nevadí to ?) taktovat nemám ?
To sa ti automaticky prehodi na 1150 ked spustis nejaku narocnu aplikaciu alebo program... Nemusis nic taktovat - nehaj to tak ako to je
Nic netaktuj, raději si zaktualizuj g.ovladače, vyšly u AMD pro tu debilní hru Beta 14.6.
jj přesně tak, watch dogs je pěkně debilní hra. Je to jeden velký nedodělek, ubi s tim má velké plány tak to bude stejné jako s cod a bf.
s gtx 660ti 3gb to hravam aj ja na ultra, ale je pravda ze v aute pri vyssich rýchlostiach to sklbe, ale nijak velmi ze by mi to prekazalo v hratelnosti.
Jejda. Pán cestuje časem? Parametry a požadavky "budoucích her" jsou mimo kauzalitu. Platí pravidlo: i ten nejvýkonnější počítač je po roce plečka (nechytejte za slovo, myslím to obrazně). Budoucí hry? To nikdo neví.
Tak pokud to vyvojari her budou prasit dal jako nekteri ted, tak za chvili aby clovek doma mel celou jadernou elektrarnu, aby si mohl neco zahrat. Jinak u normalnich her maximalne vymeni grafiku za o neco lepsi, ale jinak by s tim mel nejakou dobu vydrzet hlavne proto, ze nejake razantni vylepsovani her uz se nejakou dobu moc nekona, protoze by vyvoj hry stal neunosne penize, ktere nikdo nezaplati, takze se prida sem tam nejaky ten efekt, ktery nic nedela, jan zatezuje vic GK, aby mela NVidia nebo AMD stale kseft.
Tak tak. Výrobci SW jsou v holportu s výrobci HW. Nikdo mi to nevymluví.
Tak oni to ani moc netaji, NVidia ma jejich program GameWorks, AMD ma neco podobneho, obe firmy pomahaji vyvojarum pri vyvoji AAA titulu, pricemz jejich snaha "pomoct" je spis snahou ty hry co nejvic zmrsit po strance vykonu.
Pamatuješ na /dle mě/ geniální Unreal? To jelo na čtyřiosmšestce s VooDoo1. Zážitek jak noha, pařil jsem celou noc. Proč bych měl ve hře vidět jednotlivý padající list z osiky? Proč se vytrácí hratelnost na úkor HW požadavků a "pěknosti"? Hráči adrenalinovek to stejně neocení. Jebal had...
No jo Unreal byl uzasnej, ale zkus to hrat dneska, ja to zkusil pred par lety a najednou jsem videl, ze uz je to proste stary, pekna grafika k dobre hratelnosti patri, tohle ja ani nerozporuju. Rozporuju spis to, ze kdyz si vezmes hry jako Max Payne nebo Mass Effect, tak oproti nejnovejsim peckam skoro nepoznas v grafice rozdil. Treba serie Mass Effect neni az zase tak stara a slo to hrat na notasu!
Pokud bude ve hre videt jednotlivy padajici list, tak pro me za me neco se zlepsilo, ale ja tam spis vidim ten problem, ze zlepseni videt nejsou vubec nebo jsou pod rozlisovaci schopnosti hrace. Asi neco jako kdyz v motoristicke hre vymodeluji divaky na tribunach, ja mam co delat s rizenim a koukat po divacich na tribunach opravdu nemam cas, takove zlepseni je opravdu k nicemu. Ale znovu rikam, spousta automatickych efektu neni videt vubec a jen zvysuji narocnost hry.
Protože při vývoji Mass Effectu pro ně nebyla optimalizace pouze nějakým cizím slovem. Na průměrném kompu to jde roztáhnout i na třech monitorech...
Nejhorší na tom je, že kvalita her úměrně nestoupá požadavkům. Posledních pár let to je co se grafiky týče skoro to samé a požadavky x krát větší...
No a další problém je, že na části her spolupracuje AMD (ty nefungují na nV) a na části nV a ty zase nefungují na AMD.
Teď mě třeba u jedné hry neskutečně vysekal ! defaultně ! zapnutý PhysX. To je někdo pošahanej nebo co?