Avatar uživatele
Werwolfo

Kdy má pacient právo „reklamovat“ plastickou operaci?

Byl jsem na operaci na soukromé klinice a výsledek práce se tak úplně nepovedl. Zjistil jsem na dvou konzultacích u jiných lékařů, že mi můj doktor zvolil špatnou techniku. Navíc mě operoval podruhé asi 14 dní po výkonu a měl mě nechat minimálně 2 měsíce „zahojit“. Tu se posléze snažil opravit, ale ani napodruhé to nevyšlo moc dobře. Nabídl mi jít k němu potřetí, ale tam já už rozhodně nepůjdu. Tento vztah lze podle mě brát jako „službu“ a mělo by to jít tedy ""reklamovat"" ale nevím, jak a co dělat… Neví někdo prosím něco?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Slecna 007 před 2667 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
nyjono

Možná by ses mohl zkusit optat těch doktorů, co jsi s nimi zákrok konzultoval.
Nebo na lékařské komoře.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Slecna 007

Ahoj,
podepisoval jsi informovaný souhlas? Nebyla tam zmínka o tom, že je možné, že pacient/klient nebude spokojen s výsledkem?

Ostatní lékaři těžko pomohou, on si každý rád přihřeje vlastní polívčičku ve smyslu „Jéžiš, který prase vám to dělalo? To já bych to dělal jinak.“ Ale kdyby měli vydat nějaké dobrozdání o tom, že byla použita špatná technika, materiál atp., tak už tak vstřícní nejsou, protože jeden nikdy neví, kdy jemu ujede skalpel a zase ten druhý kolega bude konzultovat.

Obávám se, že reklamace možná není. Snad jen nějaký odborný posudek a následná žaloba … Nevím. Každopádně držím palce, ať se to zhojí a snad i vylepší.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek