Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem 3. reklamace u DELLu

Zdravím,
nemáte někdo zkušenosti s 3. reklamací u DELLu /nbd reklamace/? Vrátí mi peníze, ik dyž to vlastně bylo zakoupeno v obchodě Mironet, nebo to u nich není možné? A mělo by ne, když po 3. reklamaci je vrácení peněz/nový výrobek, nebo jak? Ptám se, protože jsem někde četl, že zrovna u DELLu je s tím nějaký problém.
Díky moc
JH

Předmět Autor Datum
Dell ti určitě peníze vracet nebude, to si musíš vyřídit s prodejcem.
Wikan 26.02.2014 20:02
Wikan
A není to třeba tak, že to DELL uzná vadným a kontaktuje prodejce, který by mi vrátil peníze? Od čeh…
Hroudaman 26.02.2014 20:56
Hroudaman
Servis je od toho, aby dělal servis. Ne aby vracel peníze. Kontaktovat prodejce přece můžeš sám.
Wikan 26.02.2014 20:59
Wikan
Nárok o vrácení peněz máš pokud je to po třetí reklamovaná ta samá vada.
Satyr 26.02.2014 21:00
Satyr
To je ovšem zajímavé, u ASUSu mi vrátili peníze a ani to nebyla třetí reklamace, ani stejné závady..…
Hroudaman 26.02.2014 21:14
Hroudaman
kazda firma ma ine politiky. Ale ak si kupil u predajcu, tam mas reklamovat. Ak sa chovas ako debil,…
Rasti 26.02.2014 21:20
Rasti
Asus ti ziadne peniaze nevratil, Asus ti totizto ziadne nb nepredal. Peniaze ti vratil predajca znac…
fleg 27.02.2014 10:07
fleg
DELL ti môže akurát vystaviť potvrdenie o neopraviteľnosti zariadenia a to na tvoju žiadosť (pri tre… poslední
sakraforte 27.02.2014 10:29
sakraforte

kazda firma ma ine politiky. Ale ak si kupil u predajcu, tam mas reklamovat. Ak sa chovas ako debil, tak ta tych 30 dni natiahnem, Smozrejme sa mozes mailom obratit priamo na DELL, pravdepodobne ti vyhovia, resp. urobia nejaky good will. Ale ak bol mechanicky poskodeny, tak nie. Vela veci sa nakupuje +10percent na zaruky.

DELL ti môže akurát vystaviť potvrdenie o neopraviteľnosti zariadenia a to na tvoju žiadosť (pri tretej reklamácii. Ak si tak neurobil, len ti ho opravia). Vtedy si notebook nechá a ty si na základe potvrdenia budeš pýtať vratenie peňazí u tvojho predajcu. Ten si to bude vymáhať u DELLu, alebo kde to kúpil, ale to teba už trápiť nemusí.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru