Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Kvalita Notebooků Toshiba

Chtěl bych se zeptat odborné věřejnosti na kvalitu (provedení, výkon, reklamovost) zn. Toshiba. Jelikož se mi po dvou letech podařilo 3 dny před ukončení záruky vyreklamovat NB zn. ASUS F3T (5x reklamace), tak nyní se ohlížím jaký notebook si místo něho pořídím. Tentokrát bych chtěl už kvalitnější stroj a mám zatím vyhlídnutý tento Toshiba Qosmio F50-125.

Předmět Autor Datum
U Toshiby Satellite P100-10P pořízené v roce 2007 dvě opravitelné závady v průběhu prvního čtvrt rok…
Paullus 09.03.2009 13:23
Paullus
Co se týče toho reklamačního řízení. Jaký je přímo postup??? u ASUS to bylo přímo dokonalé.. napsalo…
OM 09.03.2009 13:31
OM
Něco obdobného, komunikuješ s nimi přes web a oni to odvezou i přivezou (z Brna). poslední
Paullus 09.03.2009 14:18
Paullus
Mam toshibu, model Equium (neviem ci na v SR/CR predava) je to nizsi model, ale viac-menej neopusta…
Rasto 09.03.2009 13:32
Rasto
No dá se říci, že už jsem nějakou dobu i pevně rozhodnut, že do výše zmíněného modelu půjdu. Tak dou…
OM 09.03.2009 13:40
OM
ovladace z netu toshiby bez problemov, ale servis v SR/CR nemozem posudit. Ja zijem v IRL, notebook…
Rasto 09.03.2009 13:47
Rasto

Co se týče toho reklamačního řízení. Jaký je přímo postup??? u ASUS to bylo přímo dokonalé.. napsalo se na ASUS, kdy do 8 hodin přidělili RMA číslo a pak jsem si jen objedna svoz kdy se mi to hodilo... Je to něco podobného??

Mam toshibu, model Equium (neviem ci na v SR/CR predava) je to nizsi model, ale viac-menej neopusta stol, ma rok. Moje skusenosti:
Plastove telo a klavesnica sa v strede dost prehyba
Niekomu vadi nie prave standartne rozlozenie klaves (podla mna zvyk)
Vyskusal som aj servis (pozor, opat nie v SR), po tel. nahlaseni poruchy technik prisiel do 3 hodin a notebook opravil (vadny pam modul), podotykam ze som nedoplacal ziadny NBD a pod.
Notebook ma rok, doteraz som ho necistil a nerozoberal, nebol dovod, vetrak sa zapina minimalne, len v pripade ze ho naozaj zatazim, aj ked vetrak ide, nehuci.
Znacky by som sa nebal, aj ked o servise v SR som uz pocul svoje.
Este chcem upozornit, ze dvojjadrove Toshiby maju problem s uspanim pod Linuxom (odskusane niekolko druhov), inak nevidim ziaden problem.
Ak chces nieco vediet, tak sa pytaj.

No dá se říci, že už jsem nějakou dobu i pevně rozhodnut, že do výše zmíněného modelu půjdu. Tak doufám, že toho litovat nebudu. Zase co se týče kvality tak co jsem všude možně četl tak patří těm lépe hodnoceným. Jako je Lenovo či Dell... i když to je asi zase o něčem jiném.
Hlavně mě zajímá přímo ten servis, postup při reklamaci a aktualizace ovladačů.

ovladace z netu toshiby bez problemov, ale servis v SR/CR nemozem posudit.
Ja zijem v IRL, notebook som zaregistroval cez net a po nahlaseni poruchy teda samozrejme vedeli co je to za stroj, technik kt. prisiel (povodom poliak, dohodnut sa nebol problem) mi potom povedal, ze v aute ma vlastne cely notebook v suciastkach a menil by podla potreby.
Ale ako to funguje tu, naozaj neviem.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru