Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem LPG toroidní nádrž a rezerva

Uvažuji o přestavbě auta na LPG. Zajímalo by mě, zda při nádrži umístěné místo rezervy stačí vozit lepící sadu a kompresorek, nebo musí být podle zákona pořád rezerva teoreticky pořád v kufru. Zajímá mě to hlavně třeba při technické kontrole, nebo silniční kontrole.

Předmět Autor Datum
To zalezi na autu. Pokud ma auto povolenou "sadu pro opravu pneumatiky" misto rezervy, je to v pohod…
bahno 08.04.2011 07:58
bahno
Jak psal bahno zaleží na autu,já v octě vozím "lepici sprej" a hlavně mobil :-)
fibik 08.04.2011 08:59
fibik
Fibiku ,to je místní zvyk,dávat ty věci do octa?U nás tak okurky a zeleninu.
Des 09.04.2011 01:09
Des
jj běžně,prý to dýl vydrží :-):-) poslední
fibik 09.04.2011 23:45
fibik

To zalezi na autu. Pokud ma auto povolenou "sadu pro opravu pneumatiky" misto rezervy, je to v pohode. Pokud vyrobce vozidla takovou "prestavbu" vozidla povoluje(nahrazeni rezervy sadou) tak je to taky v pohode. Pokud ne, tak rezevu mit musis a musis na ni mit drzak(pridelana plechova desticka se dvema dirama se zavitem a dva srouby). A ta rezerva by mela bejt na drzaku, minimalne behem technicky.
Za sebe musim rict, ze s rezervou v kufru se da zit v pohode, vetsinou neprekazi a kdyz prekazi, tak se da jinam. A kdyz clovek stehuje dve lednicky, tak se to holt riskne a necha se doma.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru