Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno C# ComObject a String

Nelze přetypovat objekt modelu COM typu System.__ComObject na typ třídy System.String. Instance typů, které reprezentují komponenty modelu COM, nelze přetypovat na typy, které nereprezentují komponenty modelu COM, ze je však přetypovat na rozhraní za předpokladu, že nadřazená komponenta modelu COM podporuje volání QueryInterface pro identifikátor IID rozhraní."}

foreach (String uziv in friends) // STRING <- je chyba.
            {
                _skype.SendMessage(uziv, zprava);
            }

Nenapadá vás jak to mam udělat jinak ?

Předmět Autor Datum
zadrhel bude nmajskor v tom jak je deklarovane to friends
MM.. 13.03.2013 23:02
MM..
oh, omlouvám se, nepřekopíroval jsem celý kod. static void skyPE(string zprava) { Skype _skype = ne…
siOnzeeSlav 13.03.2013 23:08
siOnzeeSlav
tak snad mas nejaky popis tej kniznice skype kde bude napisane ze jak sa pracuje s Friends, jakych t…
MM.. 13.03.2013 23:17
MM..
Ne, jde o to že s kamarádama máme minecraft servery. Tato app nebude jen pro mě. Máme skype ve tvaru…
siOnzeeSlav 13.03.2013 23:19
siOnzeeSlav
Da sa s tym robit napr. ako IEnumerable http://stackoverflow.com/questions/5097913/get-all -skype-fr…
MM.. 13.03.2013 23:21
MM..
Alebo tuto to mas vo VB ale vidiet tam ze co bude v tom foreach http://devforum.skype.com/t5/Desktop…
MM.. 13.03.2013 23:26
MM..
Díky za typ! Mockrát mi to pomohlo a funguje to ! :) poslední
siOnzeeSlav 13.03.2013 23:39
siOnzeeSlav

Alebo tuto to mas vo VB ale vidiet tam ze co bude v tom foreach
http://devforum.skype.com/t5/Desktop-API/SOLVED-Sk ype4com-Problem-under-Windows7-64bit/td-p/10302
Dim oFriend As SKYPE4COMLib.User
For Each oFriend In oSkype.Friends

to je v preklade do C# ze si zadeklarujes premennu oFriend typu SKYPE4COMLib.User a potom urobis foreach oFriend in friends, a s tym oFriend potom pracujes, neviem ci oFriend.Handle je nejake poradove cislo a podla neho ziskas meno, alebo ci to je samotne meno, to musi byt v popise tej kniznice.

P.S. Podla toho prveho linku tusim ze potom oFriend.FullName bude to meno. Otazka je ci pre SendMessage potrebujes meno alebo Handle.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru