Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem C# Internetové připojení skrze protokol UDP, otázky

Ahojte, píšu tento příspěvek z důvodu mých obav,
ve hře kterou vytvářím se chystám použít připojení UDP (je rychlejší než TCP a kontrolu zdali data dorazila správně taktéž mam).
Ale věcí které mě zarážejí (Server programuju v jazyce Java, Klient v Jazyce C++ a C#).

Koloběh je takový že: Klient se připojí a odešle data, Server příjme data a odpoví klientovy, klient zruší spojení a server taktéž.
Ale při náročnosti hry jakou dělám já (tj. 1000 hráčů online) si nemůžu dovolit takovýto koloběh, potřebuji aby klient zůstal stále otevřený a vyčkával další data.
(Třeba pohyby hráčů), další věc které se bojím je že když v 1 chunku poběží 50 hráčů, a server všem klientům bude odesílat údaje o každým hráčovy (kam se pohnul) aby to klienti vůbec stíhali stahovat, jak takovéto věci řeší třeba Activision? (Mam na mysli hru Call of Duty Modern Warfare) kde hráči pohýbají a vidí se v realným čase.
Jak funguje takové připojení u této hry?

Jinak mě nepadlo předat každého klienta do nového vlákna, ale kdyby pak bylo 1 000 vláken, nebyl by to moc výborný výsledek. UCP teprve studuji a proto se obracím zde na vaší poradu, abych nedělal chyby za které zaplatím velkým množstvím času. Díky za každou připomínky kterou dokážete vymyslet.

Předmět Autor Datum
Tak si nazhav wireshark a sleduj co ta hra robi. Ja by som si tak tipol ze necha otvoreny socket a d… poslední
MM.. 12.11.2013 19:43
MM..

Tak si nazhav wireshark a sleduj co ta hra robi.
Ja by som si tak tipol ze necha otvoreny socket a data sa posielaju priebezne ked s anieco zmeni, format a pripadne siforvanie je vec vyvojara, cim menej dat tym lepsie, pozicia hraca sa da zakodovat do par bajtov.

P.S: C# a hra, ja neviem.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru