Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Lenovo - Reklamační řád

Zdravím, chtěl bych se zeptat na jeden bod v reklamačním řádě od skvělé firmy Lenovo:

2. Záruka se nevztahuje na následující případy:
c) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
(Je toto normální, aby si firma Lenovo napsala tento bod? V tom případě jejich notebooky se nesmějí používat a pokud ano, ztrácejí záruku.)

Díky za odpovědi. Dnes mi totiž přišel notebook z opravy, která nebyla uznána. A byl jsem nařčen za špatné používání notebooku. Praskl pant ve vnitřní straně. Celý rok mi nikde notebook nespadl, chovám se k němu opatrně. Již od začátku občas křupal (jednou za čas).

Celé znění reklamačního řádu:

reklamacni-rad-a346

(Omlouvám se za případné pravopisné chyby)

Předmět Autor Datum
Si v prave, pohroz im COI a pripadne aj medializaciou v TV a sudnym sporom. Ten bod neni o pantoch,…
MM.. 15.04.2013 21:53
MM..
Děkuji za pozitivní odpověď. Takhle rychle jsem ji nečekal. ;)
CafeMan 15.04.2013 22:01
CafeMan
Len teraz uvazujem ze kto ma dokazne bremeno - t.j. ci oni tebe musia dokazat ze si to nespravne pou…
MM.. 15.04.2013 22:04
MM..
Pripady s pantami sa cyklicky opakuju. Kedysi tym bol znamy Acer. Kvoli podobnej veci som pred 9 rok…
fleg 15.04.2013 22:03
fleg
Chápu, uvidím, zkusím pohrozit napsat email a popřípadě telefonicky. Jen mě zajímá jestli bod, který…
CafeMan 15.04.2013 22:14
CafeMan
Ten bod je aj v zakone a je to normalne u veci ktore proste sa pouzivanim nicia napr. janeviem nejak…
MM.. 15.04.2013 22:20
MM..
jestli jsi se ještě nezeptal tak myslím že na právní poradně zde by ti to mohl někdo vysvětlit do de…
albru123 15.04.2013 22:24
albru123
Jak uz tu napsali jini, ten bod v reklamacnim radu je v poradku, to ze ti praskl sam od sebe pant ne…
RedMaX 15.04.2013 23:17
RedMaX
Ja som to pred 9 rokmi riesil s nemeckym zastupenim Aceru pre Europu, ale dali ruky od otoh prec, po… poslední
fleg 15.04.2013 23:45
fleg

Len teraz uvazujem ze kto ma dokazne bremeno - t.j. ci oni tebe musia dokazat ze si to nespravne pouzival alebo ci ty im musis dokazat ze bola vadna suciastka. Neviem zhlavy. V druhom pripade by bolo jednoduchsie zaplatit za novy pant.

Ale mozes ich kontaktovat ze toto neakceptujes ze keby ti predali dvere na byt a po roku by dvere odpadli tak by ti povedali ze sak si dvere nemal otvarat?

Pripady s pantami sa cyklicky opakuju. Kedysi tym bol znamy Acer. Kvoli podobnej veci som pred 9 rokmi prestal predavat tuto znacku. Odvtedy som predal stovky nb a ziadny z nich nebol Acer...tak im treba.
Najlepsia reakcia je spravit im reklamu na nete a sirit svoje antilenovo skusenosti. Ja odvtedy nielenze nepredavam Acer, ale uz som ho aj desiatkam ludom vyhovoril, co ma tesi este viac;o).
Samozrejme pravo je na tvojej strane, ale vyhadat to budes mat velmi tazke.
Btw servis Lenova je len sukromna sro, takze pripadny sud by si absolvoval s nou a nie priamo s Lenovom.

Chápu, uvidím, zkusím pohrozit napsat email a popřípadě telefonicky. Jen mě zajímá jestli bod, který je napsaný nahoře v prvním příspěvku je normální. To už si můžou výrobci napsat podobné hovadiny jako například vietnamci? "Pane, vy moc v těch botech chodíte?"

Ten bod je aj v zakone a je to normalne u veci ktore proste sa pouzivanim nicia napr. janeviem nejaka tlaciaren ktora ma uvedene v navode ze zvlada 100stranok/den tak po vytlaceni 100*2*365 stranok sa moze pokazit (resp. bude nutne vymenit nejaku suciastku tam ktora sa opotrebovava napr. valec) a nevztahuje sa na to zaruka, apod.
Skus si to dat do google znenie toho bodu, ja zhlavy neviem presnu definiciu nie som pravnik. Ale pant sa neopotrebovava pouzivanim resp. to je hovadina po roku aby sa zlomil pant. To by ludom odpadavali aj vsetky dvere v baraku kazdy rok. Neviem ci je to definovane presne je to podla mna nepresna definicia ktora zavisi od konkretnej veci, a je potom v pripade sudneho sporu asi na posudeni roznych expertov ze ci to je normalne opotrebenie u danej veci alebo nie.

Jak uz tu napsali jini, ten bod v reklamacnim radu je v poradku, to ze ti praskl sam od sebe pant ne. Do toho servisu bych zavolal a zvednul na ne hlas, pokud o opakovany reklamaci nebudou chtit ani slyset, zkusil bych poslat email primo na cesky zastoupeni Lenvo, pripadne i anglicky primo Lenovu, jestli teda na webu nejaky kontakty maji. Kdyz neuspejes, tak holt leda soud, pred tim by asi bylo dobry se poradit v nejakym tom SOS apod.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru