loading...
Předmět Autor Datum
to nie je dobra otazka - pokial mas prachy, tak PC bude vzdy najlepsie na hry
Michal2 28.01.2010 16:26
Michal2
Přesně jak píše Michal2. A navíc každému může vyhovovat něco jinýho, takže to je i dost subjektivní…
snake2323 28.01.2010 17:04
snake2323
jde o to že nemám 20 000 Kč na nový komp, tak chci vědět v čem jsou konzole horší než PC? a taky už…
tofal 28.01.2010 17:08
tofal
v čem jsou konzole horší než PC? Jak tady zaznelo, je to ciste subjetivni nazor. Me nekdo vrazit jo…
Mirror001 28.01.2010 17:28
Mirror001
tomu už tak bohužel není na pc se poslední dobou (dobrý) hry moc nedělaj pouze xbox 360 a ps3 ale ví…
Roman24 28.01.2010 23:28
Roman24
No výhody konzole jsou v podstatě ty, že všechny hry šlapou tak jak mají, nemusíš se o nic prakticky…
snake2323 28.01.2010 18:28
snake2323
PS3 Jen kvuli Uncharted 2
Mirror001 28.01.2010 18:38
Mirror001
co se týče gamepadu tak si taky na tom nedovedu představit hrat fps ale někde jsem četl že na konzol…
tofal 28.01.2010 19:08
tofal
Ja jsem o tom kdysi cetl, ze k tomu existuje jak mys, tak klavesnice, ale prej to nemusi byt kompati…
Mirror001 28.01.2010 19:32
Mirror001
jak ja to vidim tak si asi vydelam na nejaky novy komp. za kolik by se dal sehnat nějaký slušnější,…
tofal 28.01.2010 20:06
tofal
Proč PC obecně: - levnější hry - čeština (originální či amatérská) pro většinu her - možnost modifik…
L-Core 28.01.2010 20:23
L-Core
souhlasím, chtěl jsem jenom znát názor ostatních. za kolik by se teda dal sehnat nějaký slušný herní…
tofal 28.01.2010 21:30
tofal
Záleží, co myslíš tím "slušný". Já měl za úkol loni na podzim jeden poskládat a 40.000 nadletělo, je…
L-Core 29.01.2010 07:53
L-Core
na Xbox i PS3 jde přidělat klavesnice a myš ;-)
Roman24 28.01.2010 23:29
Roman24
Ano, jde. Ale nenastavíš si klávesy a tlačítka zcela libovolně jak chceš. Což je pro lidi, kteří ne…
L-Core 29.01.2010 07:38
L-Core
Ještě jsi zapomněl na velmi oblíbenou možnost stahování her (tedy šlohutých). Sice to není košer, al…
Prasak 29.01.2010 06:17
Prasak
Nezapomněl, warez jsem tam uvedl ;-)
L-Core 29.01.2010 07:39
L-Core
To ta kurzíva, nějak jsem to přehlídnul.
Prasak 29.01.2010 11:04
Prasak
Pokud se s konzolí připojíte k internetu tak má také něco jako datáče, jsou to DLC(přídavky do her,…
Rhianna 05.02.2010 12:32
Rhianna
Priklonim se ke kolegum kteri psali vyse. Z meho pohledu nema hrac s gamepadem pri hrani multiplayer…
Redsnake 05.02.2010 12:38
Redsnake
Jenže na konzolích nikdo nemá klávesnici a myš(alespoň nikdo koho znám) :) A paří se mulťák, zrovna…
Rhianna 05.02.2010 12:52
Rhianna
No, nevim, ja par konzolovek hral, dokonce i s gamepadem a neda se to srovnat s hranim FPS s mysi. P…
Redsnake 05.02.2010 13:23
Redsnake
No já nevím, ale ještě jsem neviděla hru kde jde hrát na počítači a konzoli zároveň multiplayer, jo…
Rhianna 05.02.2010 13:35
Rhianna
ja jen tvrdim a stojim si za tim nazorem, ze FPS jsou pro me na konzolich nehratelne. Ztraceji svuj…
Redsnake 05.02.2010 13:39
Redsnake
Nezkusils, nevíš :-D:-D:-D Kdo jednou okusí, už jinak nechce :-D
Rhianna 05.02.2010 14:46
Rhianna
Já okusil. Pokud bych byl nucen hrát jen gamepadem, tak bych raději VŮBEC NIC nehrál :x:
L-Core 05.02.2010 17:41
L-Core
Mýlíte se přátelé ...... byl udělán test herním serverem, zda hráč s gamepadem může porazit hráče s…
Mates_RR 05.02.2010 19:15
Mates_RR
Jen jestli gamepaďák neměl za sebou podporu autoaimu ;-) Mně je jedno, že všem jde hraní gamepadem…
L-Core 16.02.2010 09:18
L-Core
co by jste řekli na tuhle sestavu http://www.alza.cz/alza-gamebox-i5-ati-windows-7-h ome-premium-d14…
tofal 29.01.2010 09:17
tofal
az na ten zdroj...
r4m0s 29.01.2010 10:15
r4m0s
Já dlouho pařila na PC, ale přestalo mě bavit čas od času vylepšovat počítač kvůli nové hře. Tak jse…
daneva 05.02.2010 14:03
daneva
stačí jen umět hledat a seženety i hry, co vyšly třeba včera A dokonce to jde i 14 dní před vydáním…
Rhianna 05.02.2010 14:50
Rhianna
Tak musím vzít zpět že konzole pokulhávájí s grafikou, důkazem toho je srovnání videa mass effectu d…
Rhianna 16.02.2010 08:31
Rhianna
problem je v tom, ze to na "najvyssie" detaily na PC je asi polovica z toho, co by sucasne priemerne…
Michal2 16.02.2010 09:25
Michal2
je asi polovica z toho, co by sucasne priemerne PC dokazalo Tak to se omlouvám, to zas nevím já :-…
Rhianna 16.02.2010 09:41
Rhianna
nadherne je ta problematika detailov vidiet u tolko nenavideneho GTA4 (tunajsi poradcovia vedia :) )…
Michal2 16.02.2010 10:37
Michal2
No on problém je že se ceny rozdělují asi na šest částí, kdy samotným vývojářům nejde zase tak velké…
Rhianna 16.02.2010 11:13
Rhianna
Ono to s tím pirátěním není zase na celým světě stejný - v USA je mnohem běžnější si hru koupit, neb… poslední
Prasak 16.02.2010 17:44
Prasak
Asi jsem slepej, ale mi ti prijde uplne stejne ::)
Mirror001 16.02.2010 12:03
Mirror001
o to aj ide - oni chceli ukazat, ze hry na XBOX360 su graficky rovnake ako hry na PC, pretoze ludia…
Michal2 16.02.2010 12:06
Michal2
Pokud to byla reakce na me, tak musim uznat, ze v jinych hrach je rozdil pomerne markantni, ale tady…
Mirror001 16.02.2010 12:30
Mirror001
co som tak pozeral, tak na PC nie je skoro ziadny rozdiel medzi min a max nastaveniami, holt konzoly…
Michal2 16.02.2010 12:32
Michal2

v čem jsou konzole horší než PC?

Jak tady zaznelo, je to ciste subjetivni nazor. Me nekdo vrazit joystyk (nebo jak se tomu nadava) do ruky, tak si nezahraju ani "z prdele produkt". Nehlede na to, ze nez se v nejake FPS akci pomoci joystyku otocis, nebo zameris, tak protihrac s mysi a klavesnici ti da headshot.
Co se tyce grafiky, tak na solidni PC nema zedna konzole. Ani jednu tebou uvedenou konverzi jsem nehral, tak nemohu posoudit kvalitu.
Navic na PC vychazi pomerne vice her.

No výhody konzole jsou v podstatě ty, že všechny hry šlapou tak jak mají, nemusíš se o nic prakticky starat, neřešíš, jestli ti hra pojede a jak. Ale zapomen na FPS, strategie..
Nevýhody: grafika nikdy nebude tak vymazlená, jako tomu je na nadupanym kompu a s těma konverzema je to taky pravda, pár her sem hrál jak na konzoli tak na PC a ne vždy je to povedené.
Ale takové sporty, bojovky, auta atd. jsou už docela povedené a když bych si měl osobně vybrat nějakou konzoli, tak jdu do xboxe 360. Ale někdo jiný ti zase řekně, že by si koupil PS3...

co se týče gamepadu tak si taky na tom nedovedu představit hrat fps ale někde jsem četl že na konzole už existuje i myš. jinak strategie stejně nehraju tak ty nepotřebuju, jenom bych chtěl vědět jestli někdo z vás nemá skušenosti s tou myší, nevím jak se jmenuje ale ten článek byl kdysi na gameparku

Proč PC obecně:
- levnější hry
- čeština (originální či amatérská) pro většinu her
- možnost modifikací
- hraní na klávesnici a myši, možnost libovolného nabindování kláves/tlačítek
- v neposlední řadě (možná v první) snadnost warezu

Proč navíc preferuju PC já a proč nechci konzoli:
- nepotřebuju další jednoúčelový krám v baráku
- stejně sedím furt u PC
- nesnáším gamepad, volant či kvedlátko
- nechci hrát v křesle u TV
- možnost "práce" a zábavy v tutéž dobu

Záleží, co myslíš tím "slušný". Já měl za úkol loni na podzim jeden poskládat a 40.000 nadletělo, jen to hvízdlo (bez monitoru a periferií). A to tam byla jen jedna ATI 5870 a 6GB RAM. Ono totiž slušnou částku tvořily komponenty, na které se obvykle při minimalizaci nákladů kašle: hi-endový Enermax zdroj, masivní Al-case, Noctua chladiče. K tomu i7 na vyšším taktu, několik HDD vč. Velociraptora na OS, samostatnou zvukovku, Win7 64bit v nějaké "pro" verzi (kvůli virtualizaci)... a máš co dělat, aby ses do čtyřicítky vlezl (aspoň myslím, nekontroloval jsem pár měsíců ceny).

Poskládáš slušné herní PC i za míň. Je to o tom, kolik jsi ochoten utratit; za dvojnásobek pochopitelně bude "slušnost" stroje vyšší.

Ano, jde.

Ale nenastavíš si klávesy a tlačítka zcela libovolně jak chceš. Což je pro lidi, kteří nesnáší WSAD a hry ovládají ZCELA jinak, dost podstatný problém. Kdo zažil a osvojil si (tehdy novinku) "chození stisknutím RMB" v Duke Nukem 3D, pochopí.

---
U mě je to tak: hru (akce, RPG, auta) hraju, pokud si můžu nastavení ovládání zcela přizpůsobit svým zvyklostem (když to nejde ve hře, nastupuje AutoHotkey). Když to nejde - hru prostě nehraju. Tak u mě dopadlo GTA4, kde sice můžu nastavit vše jak chci, ale protože je nutno kameru "za autem" při zatáčení korigovat myší, je to pro mě nehratelné. Na řízení totiž používám dvě ruce (levá: A/Y = dopředu/dozadu + mezerník = ručka, pravá: </> doleva/doprava). Třetí ruku na myš nemám. A učit se jiné ovládání nemíním. Takže po pár misích je hra v šuplíku a čeká, zda někdy Rockstar tu pitomou kameru opraví (třeba jako volitelné nastavení).

Ještě jsi zapomněl na velmi oblíbenou možnost stahování her (tedy šlohutých). Sice to není košer, ale na PC se hry shánějí snadněji, než na konzole.
Další věc - hry na PC se dají snadno rozšiřovat datadisky, modifikacemi, addony, čímž hra získá nový rozměr, či více zábavy (např. Oblivion, tam jde přidávat spousta věcí). U konzolí to už nejde tak dobře.

Pokud se s konzolí připojíte k internetu tak má také něco jako datáče, jsou to DLC(přídavky do her, nové postavy, mapy, lokace a příběh) a stahují se většinou z pohodlí křesla, což už jde dnes i s hrami(některými). Co se týče výkřiků že graficky jsou konzole jinde, tak už dnes zase ano, ale když xbox360 vyšel, většina počítačů mu mohla jen závidět. A xbox co se týče těch "šlohnutých" her je naprosto bez problému, flashneš mechaniku a pálenky jsou za cenu dvouvrstvého DVD :)), pokud se s tím nepřipojíš na net, to se rovná banán :-D
Co se týče XBOX360 nebo PS3, tak asi takhle-PS3 na exkluzivní tituly, XBOX360 na exklusivky(i když se říká že jich moc nemá)+ multiplatformovky, protože ty jsou na xku stále lepší než na PS3.
A na gamepad se dá zvyknout, většina lidí co znám a přešla z kompa na konzole, tak když přecházeli, mluvili furt o myši a klávesnici a dneska nedají gamepad z ruky :-D , jde jen o zvyk a trochu tréninku ;-)
Za mě mají konzole dnes v hraní navrch :-)

Jenže na konzolích nikdo nemá klávesnici a myš(alespoň nikdo koho znám) :) A paří se mulťák, zrovna minulej tejden když přítel zapnul MW2 tak hrálo přes půl miliónu lidí a všici si zvykli :-)
Klávesnice a konzole se k nim píchnout dá, ale co jsem slyšela tak odezva je horší než hrozná ;-)

No já nevím, ale ještě jsem neviděla hru kde jde hrát na počítači a konzoli zároveň multiplayer, jo vlastně možná Shadowrun, ale to je taková odpornost že ani pět minut se to hrát nedá :-D Ono když se zeptáš konzolistů, i předělaných PC hráčů, každý ti řekne že je to jen otázka zvyku. Samozřejmě je myš rychlejší, ale takové ty silné řeči PC hráčů jako že na gamepadu nedáš ani headku jsou naprosto mimo ;-)

Mýlíte se přátelé ...... byl udělán test herním serverem, zda hráč s gamepadem může porazit hráče s krysou. výsledek byl velmi rovnocený - vyrovnaný. Ještě dodám, že oba hráči byli ve své kategorii profíci... ;-)
Podrobnosti si již nepamatuji. Už je to dlouhá doba. Tak asi tak.
Já bych bez krysy byl uplně v :-x ....

Já dlouho pařila na PC, ale přestalo mě bavit čas od času vylepšovat počítač kvůli nové hře. Tak jsem si pořídila XBox 360 a vše je naprosto v pohodě. A co se týče toho warezu, jak píšete, že na compl se shánějí hry líp - není pravda, stačí jen umět hledat a seženety i hry, co vyšly třeba včera. a hlavně odpodá problém se shánením cracku a podobných věcí.

je asi polovica z toho, co by sucasne priemerne PC dokazalo

Tak to se omlouvám, to zas nevím já :-)

ze konzoly tiahnu momentalne hry.

A to je zase důsledek toho že na PC si to 90% hráčů stáhne, místo aby si tu hru normálně koupili ;-) Pak je jasné že vývojáři dají přednost konzolím, kde to není tak rapidní- na PS3 to nejde vůbec, na xku jo, ale nemůžeš pak na net.

nadherne je ta problematika detailov vidiet u tolko nenavideneho GTA4 (tunajsi poradcovia vedia :) ) - konzolisti sa smiali, ze na XBOX vyzerala ta hra rovnako dobre ako na PC, lenze rovnako dobre na PC znamenalo nastavenia detailov na stredne az nizke - pri nastaveniach na maximum islo XBOX aj s PS3 plakat do kuta a to este GTA4 nebola na PC vobec optimalizovana, keby bola, tak .....

ad piratstvo: ano je pravda, ze pirati mozu za cast upadku herneho priemyslu (naco sa snazit o dobru hru, ked plati cim lepsia hra = tym vacsia sanca, ze bude hned ukradnuta = mensie zisky), ale len za cast! takisto sa na tom upadku podielaju aj samotni vydavatelia a distributori (prehnana chamtivost), ale na tu temu uz toho bolo popisaneho dost

No on problém je že se ceny rozdělují asi na šest částí, kdy samotným vývojářům nejde zase tak velké procento z ceny a zadarmo to nikdo dělat nebude, proč to budou dělat na PC kde se prodá já nevím, jen plácám teď, 300ks když na konzole se jich prodá 3000ks, protože tam si tu hru koupit prostě musí, a pak jich dohromady hraje 6000. Ano je hezké vymlouvat se na to jak nás všichni okrádají-viz vydavatelé a distributoři, ale když mi budeme okrádat je, tak nám to rozhodně nic dobrého nepřinese, samozřejmě ceny v čechách jsou jinde než v zahraničí, ale za to můžou přepočty měn, kde z dolaru to jde na euro a z eura na koruny(samo se tam vždy něco přidá, ať to není jen tak), ale dnes už není problém objednávat hry ze zahraničí kde se dají sehnat skoro za půlku. Auto si taky neukradneš když na něj nemáš, tak proč toto dělat u her, kde se ta snaha(vykonaná práce)většinou projeví?? Být já vývojář, tak mám jasno, na co se s těma hrama budu piplat. ;-)

Ono to s tím pirátěním není zase na celým světě stejný - v USA je mnohem běžnější si hru koupit, neboť tam vyjde cena hry vůči platu mnohem levněji, než u nás. Ale zase starší hry jsou i u nás za pár korun a když je možný hrát multiplayer, což s pirátěnýma verzema často nejde, tak se fakt vyplatí si ty starší hry koupit. Jenže ta nejvíc hrající generace (tedy náctiletí) chtějí hrát hlavně nový hry a ty stojí nejvíc peněz... začarovaný kruh.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru

loading...