Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Mad Catz R.A.T. 5 Nereaguje

Dobrý den,
potřeboval bych poradit ohledně mé myši (Mad Catz R.A.T. 5). Dneska během hraní se mi zničehonic stalo, že mi úplně přestala reagovat. To by nebylo nic divného, prostě se rozbila a chce to reklamovat. Jenže všechna tlačítka fungujou, a po vypojení a zapojení USB se zase na sekundu (vyjímečně i déle) rozjede a funguje. Zkoušel jsem zapojovat USB i do jiných portů, žádná změna. Myslíte si, že se to nedá vyřešit jinak než reklamací?

Předmět Autor Datum
zkus jiné PC, když tam nebude fungovat, je po ní a reklamace.
touchwood 26.10.2013 21:44
touchwood
To už jsem zkoušel, taky nefungovala. Děkuji za radu, není zde ještě ale jiná možnost? Já teda osobn…
Juny1spion 26.10.2013 22:06
Juny1spion
Žádná chcíplá myš do zítřka neožije!Já to jako kocour dobře znám. :-) Prostě ji reklamuj.
Karel04 26.10.2013 23:12
Karel04
Tak dobře... V tom případě se ještě zeptám - jak dlouho bude podle vás tahle reklamace trvat? :D Pod…
Juny1spionn 27.10.2013 00:11
Juny1spionn
Nemůže to trvat nějak dlouho,ne? Ale moze.…
blue5 27.10.2013 00:34
blue5
Dobře, tak může. Děkuji za nic.
Juny1spionn 27.10.2013 11:29
Juny1spionn
Tak ju vyhod a zajtra rano si kup novu, budes to mat hned.
blue5 27.10.2013 13:19
blue5
Aha a proč bych to měl dělat? Snad zbytečně vyhozený peníze, ne? Nebo nechápu tvoji logiku... :)
Juny1spionn 27.10.2013 13:54
Juny1spionn
Buď koupíš jinou, nebo budeš tuhle reklamovat a čekat, jak to v zákonné době vyřeší. Co chceš dalšíh…
karel 27.10.2013 13:56
karel
Já nic dalšího nevymýšlím :D. Já se jen slušně zeptal jak dlouho to bude dle vašeho názoru trvat. Ka…
Juny1spionn 27.10.2013 17:39
Juny1spionn
Standartně musí být reklamace vyřízena do 30 dnů.
Hanyse.k 27.10.2013 07:47
Hanyse.k
Standardně je reklamace vyřízená "za" 30 dnů.
Rainy 27.10.2013 11:31
Rainy
Záleží jak u koho ;-)
Hanyse.k 27.10.2013 11:38
Hanyse.k
Reklamace probíhá 2 způsoby: 1/vezmou zpátky vadnou myš a dají Ti hned jinou,případně vrátí peníze.P…
Karel04 27.10.2013 16:15
Karel04
Díky, konečně jsem se taky něco dozvěděl :) poslední
Juny1spionn 27.10.2013 17:40
Juny1spionn

Reklamace probíhá 2 způsoby:
1/vezmou zpátky vadnou myš a dají Ti hned jinou,případně vrátí peníze.Po výměně začíná nová záruční doba,tj.2 roky.
2/převezmou myš,sepíšou reklamační protokol a pošlou do opravy.Po vrácení většinou zavolají nebo pošlu mail,případně se musíš ptát sám.Na to vše mají 30 dní.Pokud neopraví,můžeš 31.den zrušit kupní smlouvu,nechat si vrátit peníze a koupit si třeba hned novou.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru