Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Modrá Smrt ve Win 7, může být příčina grafická karta?

Zdravím všechny,

Mám počítač s CPU Intel Core i7 2600k 3,40 Ghz, RAM 8 GB, 2TB (2x1TB) HDD, ATI Radeon 6850 1GB, Win 7, 64 bit, počítač byl sestaven na zakázku v srpnu 2011 - konfigurace je tedy dle vlastního výběru (sestavovala firma s níž mám dobré zkušenosti).

Fungoval bez problémů, až na občasný výpadek grafického rozhraní počítače... nevím jak bych to popsal vypadá to asi jako když přepínáte barvenou hloubku... prostě se na monitoru zobrazí spousta horizontálních čar a ihned potom zase zmizí, monitor poté párkrát blikne. Po této události se vždy v levém dolním rohu obrazovky zobrazilo informační okno systému Windows o tom, že přestal odpovídat grafický ovladač AMD a byl úspešně obnoven.

Nevěnoval jsem tomu příliš pozornost, neboť vše se vždy sběhlo během několika vteřin, nedošlo ke ztrátě dat, atd. a za další se tento problém objevoval tak jednou za čtyři měsíce.

Dnes se objevil opět, avšak krátce po zobrazení informace o tom že se obnovil ovladač AMD došlo k dalšímu výpadku po kterém následovala Modrá obrazovka smrti, a tedy i nucený restart počítače. Zajmavé však je že onen druhý výpadek nastal potom, co jsem zkoušel spustit video na youtube. Místo videa se v jeho okně zobrazila zelená plocha a po kliknutí na tlačítko Play následoval celý sled událostí.

Osobně mám tedy dvě teorie: 1)Je chyba v grafické kartě, nebo jejím ovladači
2)Chyba je v prohlížeči Google Chrome, či Flash Playeru, neboť google chrome způsoboval modrou smrt i na jednom mém starším počítači s win xp.

Nemáte někdo tušení v čem by mohl být problém (potvrdit, nebo vyvrátit moje teorie), popř. jeho řešení?

Nevím co s tím, můžu každopádně zavolat odbornou pomoc (servisní techniky), ale přijde mi to zbytečné dokud se o tom někde neporadím...

Předmět Autor Datum
Tak se snad podívej do prohlížeče události nebo BlueScreenView nebo to rovnou reklamuj. Pokud dělá p…
karel 31.05.2012 16:38
karel
Jo do protokolu událostí sem se koukal, neřeklo to nic novýho, na BlueScreenView se dívám teď, ale z…
Jarda18777 31.05.2012 16:44
Jarda18777
v bluescreen vieweri (napr. nirsoft) vidis ze v jakom module to nastalo. Z toho sa da usudzovat hodn…
MM.. 31.05.2012 16:56
MM..
přesně tento problém (podle toho jak to popisuješ) jsem měl s grafikou HD5670, ještě mi napiš padá t…
stylar 31.05.2012 17:42
stylar
Problem moze byt aj napr. nedostatocny/smejd zdroj alebo aj problem s ovladacmi alebo aj s RAM apod.…
MM.. 31.05.2012 16:57
MM..
No, zkusil sem spusit tedy Nirsoft, a vypsalo to ohromné množství souborů, přičemž asi pět z nich je…
Jarda18777 31.05.2012 17:06
Jarda18777
mas si pozret bluescreeny a informacie u bluescreenu, a ne nejake ohromne mnozstvi neveimkde to poze…
MM.. 31.05.2012 17:10
MM..
Tady je text z BlueScreenu A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent da…
Jarda18777 31.05.2012 17:41
Jarda18777
A stale mi tu chybaju udaje o zdroji (hlavne znacka a prudy na 12V vetvach)
MM.. 31.05.2012 17:11
MM..
Jak lze zjistit info o zdroji? Neznám k tomu žádný software...
Jarda18777 31.05.2012 17:36
Jarda18777
Ten software jsou tvoje oči. Jako hardware použij šroubovák.
Prasak 31.05.2012 17:47
Prasak
Tedy jak jsem po dlouhém pátrání zjistil modrou smrt zavinil soubor dxgkrnl.sys, na google sem našel…
Jarda18777 31.05.2012 17:45
Jarda18777
jo jasně jenže ten sys může způsobovat modrou smrt protože je chyba v hardwaru že (jen tak sám od se…
stylar 31.05.2012 17:52
stylar
a jak si to odstranil
cookiessss 30.09.2012 14:22
cookiessss
přeinstalovat directx, pokud máš přesně stejnou chybu. poslední
lední brtník 30.09.2012 14:29
lední brtník

No, zkusil sem spusit tedy Nirsoft, a vypsalo to ohromné množství souborů, přičemž asi pět z nich je zvýrazněno růžovou barvou. Konkrétně to jsou:

atikmpag.sys
dxgkrnl.sys
dxgmms1.sys
ntoskrln.exe

Přiznám se, nemám páru k čemu tyto soubory jsou.

Tady je text z BlueScreenu

A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage
to your computer.

The problem seems to be caused by the following file: dxgkrnl.sys

If this is the first time you've seen this stop error screen,
restart your computer. If this screen appears again, follow
these steps:

Check to make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer
for any Windows updates you might need.

If problems continue, disable or remove any newly installed hardware
or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing.
If you need to use safe mode to remove or disable components, restart
your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then
select Safe Mode.

Technical Information:

*** STOP: 0x00000116 (0xfffffa80072da010, 0xfffff88007048a1c, 0x0000000000000000,
0x0000000000000002)

*** dxgkrnl.sys - Address 0xfffff880070ef000 base at 0xfffff88007092000 DateStamp
0x4ce799fa

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru