Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem 4GB NEBO 8GB RAM?

zdravim, vyplati se v dnesni dobe prestoupit ze 4gb na 8gb, jednalo by se o novejsi hry, moje sestava je faefa.png mam nekdy pocit ze se mi novejsi hry trhaji ve stranach, nvm jestli si pomuzu ramkama ale urcite chci koupit kvalitnejsi zdroj

Předmět Autor Datum
Prestupit mozes, vplyv na hry to mat nebude.
fleg 22.04.2013 06:31
fleg
Neznám žádnou hru, která by pro načtení levelu do paměti potřebovala více jak 2GB fyzické paměti. (h…
M-Pol 22.04.2013 06:52
M-Pol
tak třeba BF3 sice 8GB nevyžaduje, ale se 4GB se mapy načítají o dost pomaleji (caching). Samozřejmě…
touchwood 22.04.2013 07:03
touchwood
ta hra musí být zrůdnost.:)) to neumí odepisovat data z ram? 4 giga textur- k čemu?
kmochna 22.04.2013 08:19
kmochna
ani ne, prostě velká mapa plná detailů. Tak to ostatně bylo vždycky, já výkon svého stroje poměřoval…
touchwood 22.04.2013 08:38
touchwood
dobře, hry moc nehraju, ale 4 giga využiji na rozbalení textury do rastru zvící velikosti fotbalovéh…
kmochna 22.04.2013 09:18
kmochna
ale tady přece nejde jen o textury :-) Tahle hra umí do značné míry ničit prostředí, dělá reálné krá…
touchwood 22.04.2013 09:52
touchwood
krásné obrázky- proč já jen mastím island tribe? máš pravdu. poslední
kmochna 22.04.2013 09:58
kmochna
spíše by to chtělo rychlejší systémový disk.
touchwood 22.04.2013 07:04
touchwood

ani ne, prostě velká mapa plná detailů. Tak to ostatně bylo vždycky, já výkon svého stroje poměřoval tím, zda zvládá aktuální BF. :-) Ostatně kvůli BF1942 jsem kdysi upgradoval svou TNT2Pro a kvůli BF2 pak z R9000Pro na 9600XT a následně na X1950Pro. :-)

Ono nejde jen o textury, taková masivní přestřelka s granáty tanků, raketami z letadel, bortícími se budovami apod. dokáže "zahýbat" i s hodně výkonným strojem. A ač EA moc nemusím, tak se jim musí nechat, že alespoň BF série ty hranice hraní posunuje docela dopředu, i když se mi zdá, že v poslední době ten BF vydávají nějak moc často.

dobře, hry moc nehraju, ale 4 giga využiji na rozbalení textury do rastru zvící velikosti fotbalového hřiště, převedu nekomprimované video v řádech desítiminut o jednom klíčáku- je to pořád obrovská hodnota. ta hra se patrně musí orientovat na budoucnost a mazat minulost - velká hodnota tomu moc nenasvědčuje.

udělejmež takový pokus- v vmmap smazej pracovní sadu procesu- co to udělá.

ale tady přece nejde jen o textury :-) Tahle hra umí do značné míry ničit prostředí, dělá reálné krátery (tj. díru v zemi) po výbuchu větší munice (miny, C4, apod.)

Když se do toho dá najednou 64 lidí, tak to fakt dost lítá a i servery, na kterých to běží, mají co dělat (a minimum pro server je Xeon E3) :-)

viz:

[Battlefield-3-Back-to-Karkand-review-1.jpg]

[1999.jpg]

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru