NB Důvod k reklamaci (HP 4530s)
Zdar
Mám tyhle problémy
- tlačítkem se mi ho podaří zapnout až skoro na po 6. (?spatné tlačítko?)
- nemožnost použítí AMD grafiky a režimů spánku, po probuzení Win spadne (blue screen)
- crystal disk info = pořet přemapovaných sektorů = součas. hodnota: 100; nejhorší: 100; hraniční: 5
Je důvod reklamovat a požadovat vrácení peněz (hlavní problém nekompabilita AMD grafiky). Dík
------------------------------------------
otebook HP PROBOOK 4530S / 15, 6" LED / Intel Pentium B940 2GHz / 4GB / 640GB / AMD HD6490 1GB / DVD±RW / BT / HDMI / W7HP64+BAG
Duvod reklamovat ano.
Duvod na vraceni penez ne.
Penize ti vrati leda, pokus splnujes toto
3x stejna zavada - narok na vraceni penez
4x ruzna zavada - narok na vraceni penez
(4x ruzna zavada ne ovsem behem jedne reklamace, ale behem 4 ruznych reklamaci)
Prekroceni maximalni doby opravy (30dni)
- nemožnost použítí AMD grafiky a režimů spánku, po probuzení Win spadne (blue screen) ... nie je problém hardware, je to softwarový problém, záruka sa na software nevzťahuje
- crystal disk info = počet přemapovaných sektorů nikoho nezaujíma, inak HP má priamo v BIOS-e diagnostiku, chyba disku nie je neodstrániteľná vada, chyba disku je chyba obvyklá, rieši sa výmenou disku
- tlačítkem se mi ho podaří zapnout až skoro na po 6. Je zásadná chyba mainboardu, zvyčajne signalizuje problém s kvalitou pájkovania alebo kvalitou súčiastok. Tvoje tvrdenie je ale nedostatočný dôvod. Buď sa chyba vyskytuje pravidelne, zdokumentovať napr. video záznamom. Problém sa rieši výmenou mainboardu v záručnom servise. Až opakovaný výskyt chyby po oprave je dôvodom za zrušenie kúpnej zmluvy.
Vo všeobecnosti platí: dostaneš od predajcu hoc aj 2 kusy výrobku ale peniaze nazad temer NIKDY