Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno NTB Acer nenaběhne

Ahoj,

dostal se mi do ruky NTB Acer Aspire E1-571G s Windows 8 (nevim jaký přesně), notebook po spuštění zobrazí logo Acer (klasika), poté obrazovka zčerná a začne problikávat a dál se nic neděje... Po restartu biosu se zadařilo alespoň spuštění opravy systému, vybral jsem možnost obnovit počítač do továrního nastavení, oprava ale běží už asi hodinu a stále jen "počkejte prosím"... je to normální? Co s NTB může být?

Děkuji za rady.

Předmět Autor Datum
pokud to nemá opravu od výrobce (nahrazení tovární instalací), ale použil jsi zabudouvanou opravu ve…
lední brtník 30.04.2014 09:00
lední brtník
použil jsem auto opravu, je to stejné jako když zformátuji disk a nainstaluji znova, nebude to takhl…
fosiczka 30.04.2014 09:07
fosiczka
může se proces přerušit vypnutím? že bych to udělal raději přes naformátování a znovu čistá instalac…
fosiczka 30.04.2014 13:16
fosiczka
předpokládám, že už je znovu nainstalováno. když to ani odpoledne nedosáhlo žádného výsledku, je to…
lední brtník 30.04.2014 20:28
lední brtník
Ahoj. Zkus otevřít okno a Acer vem do ruky a hoď směrem z okna.Nic jiného si taková značka nezaslouž…
zwiki 30.04.2014 20:32
zwiki
resetni to a spust vstavane recovery od vyrobcu (jaka klavesa to je googli: acer recovery key)
MM.. 30.04.2014 21:55
MM..
ahoj, díky všem za rady :-) na notebooku se mi podařilo přes všechny problémy s ovladači nainstalov…
fosiczka 03.05.2014 10:02
fosiczka
nouzový režim ty windows nemají? projít chyby v prohlížeči událostí, vyčíst smart hodnoty - crystald…
lední brtník 03.05.2014 10:26
lední brtník
v nouzáku jsem nic zajímavého nezjistil, jen sem chtěl přidat nějaký ten oladač na zbytečnosti ale v…
fosiczka 03.05.2014 10:54
fosiczka
po memtestu co poběží aspoň hodinu bootni do windows, naplánuj kontrolu disku: chkntfs /c c: ..a r…
lední brtník 03.05.2014 11:43
lední brtník
tak crystal sem už pustil, nějaké chyby tam sou (v příloze), kontrola disku mi nějak nejede, při sta…
fosiczka 03.05.2014 12:44
fosiczka
Hezký den, tak dle výsledků: - Počet přemapovaných sektorů = 8A0 t.j 2208 - Počet podezřelých sektor…
FeRi21 03.05.2014 13:16
FeRi21
jak píše feri: chyby 05 a c5 jsou pro disk kritické - zachránit data a disk vyhodit.
lední brtník 03.05.2014 13:30
lední brtník
tak moc díky za info, aktuálně se 6 hodin běžící chkdsk zaseknul na 10% v bodě 4/5, vyčet sem tam ho…
fosiczka 03.05.2014 18:31
fosiczka
Staci vymenit disk, nemusis menit cely acer
MM.. 03.05.2014 19:18
MM..
neni muj, klidně bych bral radu "vyhodit z vokna", a je ještě rok v záruce tak to snad chlaci z euro…
fosiczka 03.05.2014 21:18
fosiczka
Zdravim, mam jen malý dotaz, notebook je po reklamaci, byl vyměněn vadný disk Toshiba MQ01ABD100 1T…
fosiczka 20.05.2014 09:46
fosiczka
moc se mi to nezdá, Ty disky jsou ekvivalenty, nový není horší ani lepší.
Kurt 20.05.2014 09:59
Kurt
ok, díky. Ale stejně mi to nepřijde moc v pořádku, měl by být nahrazen stejným diskem, já sem si pro… poslední
fosiczka 20.05.2014 10:09
fosiczka

ahoj, díky všem za rady :-)

na notebooku se mi podařilo přes všechny problémy s ovladači nainstalovat Windows 7 Pro, všechny ovladače jsem nainstaloval, všechny aktualizace jsem nainstaloval a přidal nějaký ten Avast... Dneska ráno acer-sráč zase nenabíhá, zasekne se na "spouštění systému windows". Již včera když systém běžel bez problémů, mi i přes solidní výbavu acer-sráče nepřišel moc "svižnej"...

kde může být problém?

nouzový režim ty windows nemají?
projít chyby v prohlížeči událostí, vyčíst smart hodnoty - crystaldiskinfo.
nebo nabootovat z nějakého "ultimate boot cd", nebo přidat disk do stoláku, kde bude s.m.a.r.t vidět.

a nechat běžet memtest z boot cd - třeba dá odpověď, proč si shitový pohrobek emachines ničí svoje vlastní data.

Zdravim,

mam jen malý dotaz, notebook je po reklamaci, byl vyměněn vadný disk Toshiba MQ01ABD100 1TB za disk HDD.WD.9.5mm.5K4.1TB.SATA III, moc se mi to nezdá, nebyla výměna provedena k horšímu? Přijde mi to jak kdyby mi vyměnili CPU i3 za nějaké AMD o stejné frekvenci (např.), je to v pořádku?

ok, díky. Ale stejně mi to nepřijde moc v pořádku, měl by být nahrazen stejným diskem, já sem si prostě koupil Toshibu a ta mi vyhovuje (i když klekla za rok :-D), ptám se jen proto, že majitelka je s ntb nespokojena, raději stolní pc, takže by radši chtěla vrátit peníze, tak mě napadla tahle ne moc slušná kulišárna (na jednu stranu se prodejci taky nechovají moc slušně)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru