Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Need for Speed Hot Pursuit

Padá mi hra, když se pokusím spustit on-line hraní, ve chvíli kdy začne vyhledávat hráče ke kterým by mě připojil na hraní, tak se hra zhroutí do Windows s chybovým hlášením, že přestala fungovat. A přitom mi to běželo pár dní, taky to blblo už od začátku, obvykle jsem ale mohl hrát on-line poté, co jsem odjel jednu trasu singleplayer a pak se šlo připojit, jak jsem šel na hraní on-line hned po spuštění hry, tak to padalo. Jenže teď hra spadne pokaždý jak jdu na on-line a nepomáhá ani jako předtím, že jsem odjel jedno kolo v singlu a mohl jsem jít na on-line. Vymazal jsem ve Windows Temp soubory, to jsem se dočetl, že by mohlo snad pomoci, ale nepomohlo. Jiný hry hraju on-line, tak nevím, jestli tahle potřebuje něco specielně poštelovat ve Firewallu ? Věděl by někdo kde může být problém ? díky

Předmět Autor Datum
Klasická otázka: Je to originálka, nebo cosi sosnutýho z torrentů ??
Mates_RR 06.12.2010 19:35
Mates_RR
Jé já už měl radost, že mi někdo poradí a ono šup, otázka zda je to sosnutý ? Samozdřejmě je to orig…
Tuky 06.12.2010 22:17
Tuky
A výborně, už jsem na to přišel. Musel jsem v antiviru-Firewall povolit komunikaci pro vydavatele hr…
Tuky 06.12.2010 22:32
Tuky
Antiviry jsou nevyzpytatelná věc, občas se zničehonic rozhodnou, že něco zablokují. Proto žádnej ant…
Prasak 07.12.2010 06:17
Prasak
On to asi nezakázal samotný antivir, ale nějaká ta internet suite (v ní obsažený sw firewall).
L-Core 07.12.2010 06:25
L-Core
To vyjde nastejno. Samostatný firewall by tohle neudělal.
Prasak 07.12.2010 09:03
Prasak
prosim potrebuju pomoct,mam orig nfs hp vse vporadku nainstaluju min pozadavky pc splnuje ale jak ch…
fler 13.03.2012 14:21
fler
Snad hlavně přečíst.
karel 13.03.2012 14:36
karel
hele chlapi ja mam hru stazenou z torrentu a naistaloval jsem ji a vsehno v pohode a kdiz mam vlist…
UsHeR 13.03.2012 20:02
UsHeR
Tyhle zlodějiny se tady neřeší.
karel 13.03.2012 20:03
karel
Tvoje čeština je šílená. Co kdybys své úsilí zaměřil tímhle směrem? NfS tě živit nebude. === WAREZ…
L-Core 13.03.2012 20:14
L-Core
Povím ti, zavidím ti, že ti to vůbec jede. Mně na to nestačí RAMky, takže budem muset kupovat nové:)
Morganna 09.12.2010 21:13
Morganna
Jede to slušně, momentálně ale nemám nějak extra výkonej kompijůtr, ramky tam jsou 4 GB / 800 Mhz, s…
Tuky 11.12.2010 15:41
Tuky
extra výkonej komp haha, takovej komp by mi bohatě stačil:D jinak já warez stahuju, taky za to plati…
Damon Hill 15.12.2010 23:15
Damon Hill
Platíš za Warez ?, to ale nedáváš prachy těm správnejm lidem, Warez hry neprogramuje, Warez je klasi…
Tuky 16.12.2010 08:40
Tuky
knížka, hudba, filmy, všechno se dá půjčit, tak proč bych si pro boha měl každou hru kupovat. Hru si…
Damon Hill 16.12.2010 10:30
Damon Hill
To už je ale trochu jinak, než jsi psal prvně, teď říkáš, že si sem tam ňákou hru koupíš, jestli se…
Tuky 16.12.2010 11:11
Tuky
určitě, mám tak 20 koupených-origo her, ale předtim jsem si zahrál demo nebo stáhnul z warezu, když…
Damon Hill 16.12.2010 12:33
Damon Hill
Upřímě, vůbec mě nebaví s tebou o tom diskutovat, je to kapánek od věci daného příspěvku. A taky ti…
Tuky 16.12.2010 12:57
Tuky
na pár řádkách se nedá všechno napsat, věř si čemu chceš, taky už mě to nebaví...zvonec konec
Damon Hill 16.12.2010 13:17
Damon Hill
Není podstatné co říkáš, je důležité, co děláš ! A klasicky, jak se to dotčenému nelíbí, tak začne o…
Tuky 16.12.2010 13:38
Tuky
V čem se hra liší od filmu na DVD, hudby, knihy? Přečti si autorský zákon: § 30, odstavec 1. Je to…
L-Core 16.12.2010 14:57
L-Core
díky za upřenění :D zrovna dneska jsem si po steamu pořídil Farming Simulator 2011 a nejde tam patch…
Damon Hill 16.12.2010 19:05
Damon Hill
No jak tady ctu ty vase prispevky, tak si taky musim rejpnout.. protoze jsem si taky kupoval origina…
Masta Killah 20.12.2010 16:38
Masta Killah
Se setavou co máš tedy doma to makat musí, tak problém zřejmě není ve hře jako takové, ale nastavení…
Tuky 20.12.2010 18:02
Tuky
Souhlas,koupě hry by se neměla lišit např.od koupě auta,nebo džínů.Vyzkouším,uvidím.Pokud vím, žádné…
paulpol 20.12.2010 19:30
paulpol
Někdy je to "divné", že nepustěj žádný demo a člověk neví, do čeho jde. Pokud si pak takovou hru něk…
Tuky 20.12.2010 20:16
Tuky
Když něco koupím,nerad s tím mám navíc nějaké starosti.To platí i u her,jsou to nemalé peníze,nemám…
paulpol 20.12.2010 20:44
paulpol
Tak pak snad zařadit se do fronty za děti v prodejně s hrama, počkat až bude volno a odzkoušet si jí…
Tuky 20.12.2010 21:04
Tuky
Ty to tak děláš?
paulpol 20.12.2010 21:15
paulpol
Je to možnost jak si hru odzkoušet a být si jístý tím, že ji opravdu chci, když výrobce neposkytl př…
Tuky 20.12.2010 21:46
Tuky
Odstranil jsem dalsi pricinu nefunkcnosti hry.. ve spravci uloh po startu hry je treba na karte SPRA…
Masta Killah 21.12.2010 16:36
Masta Killah
Nepleť sem furt ňějaký zlořády a radši si pořádně našteluj počítač. To nemá s jádrama v procesoru ni…
Tuky 21.12.2010 16:55
Tuky
herní průmysl je opravdu sviňskej, když si člověk koupí boty nebo džíny, tak si je vyzkouší a je spo…
Damon Hill 22.12.2010 00:09
Damon Hill
Meleš nesmysli a jediný co tě zajímá je jak s tím vydrbat, jen aby sis užil a nemusel za to platit.…
Tuky 22.12.2010 09:57
Tuky
TUKY: Kdo jest bez viny, nechť hodí kamenem ..... ]:( Bych moc rád dostal do ruky PC každýho (i tvůj…
Mates_RR 22.12.2010 10:24
Mates_RR
Tak když nemáš čístý svědomí, drž teda klapačku a radši nic nekomentuj. Na Warez chodit nepotřebuju…
Tuky 22.12.2010 15:34
Tuky
Přečti si Autorský zákon, § 30. Tam ze dozvíš, jak je to s filmy a mp3.
L-Core 22.12.2010 16:14
L-Core
zvláštní je že hudbu a filmy pro osobní potřebu využívat můžu a hry nikoliv. Třeba takový Musicworld…
Damon Hill 23.12.2010 00:53
Damon Hill
Nad tím nešpekuluj, takovej je prostě zákon.
Prasak 23.12.2010 16:39
Prasak
Něco víc - to nevím, ale něco jiného ano. Tak praví zákon...
L-Core 23.12.2010 19:54
L-Core
ty meleš kraviny...minimální konfigurace na obalech lžou, doporučená je většinou minimální a vyzkouš…
Damon Hill 22.12.2010 10:57
Damon Hill
Psát si s tebou mě už opravdu nebaví, to máš pravdu. A četovat si můžeš spíš třeba na Facebooku, aby…
Tuky 22.12.2010 15:38
Tuky
Já si hry stahuju jědině kdyš si nejsem jist jěstly bude nebo nebude lagovat kdyš ne tak kupuju ldyš…
SpeeD 13.03.2012 22:14
SpeeD
Ahojky jestli si hru koukpil tak tam bývá taková knížečka a tam je napsaný co to chce vím to páč je… poslední
LOTUA 03.04.2012 11:55
LOTUA

Jé já už měl radost, že mi někdo poradí a ono šup, otázka zda je to sosnutý ? Samozdřejmě je to originál - koupený, software nekradu a sám se dívím, jak můžou mít někteří pacienti tu drzost se ještě ptát, jak zprovoznit ukradený programy. U on-line hraní jsem nepokročil, stále nelze hrát. Dle doporučení odstraňení závad jsem vymazal Temp soubory, povypínal programy běžící na pozadí, nic nepomohlo. Ještě jsem našel tuto informaci, nicméně pro mě složitou, sice vím, jak jít do nastavení modemu, ale už nevím, kde bych to měl jako ladit ? * *
Videohra Need for Speed™ Hot Pursuit používá pro internetovou hru následující TCP a UDP port(y):

TCP:

TCP 44260-44280, 42124, 9946, 80, 14150-14199

UDP:

Odchozí: 1000, 3659, 25000-29999

Příchozí: 1000, 3659, 25000-29999

A výborně, už jsem na to přišel. Musel jsem v antiviru-Firewall povolit komunikaci pro vydavatele hry, takže pokud by to někomu taky nešlo, tady byl problém. Záhadou zůstane, jakto, že mi to nejdřív šlo, pak to antivirus zakázal a neřek mi o tom ?

Jede to slušně, momentálně ale nemám nějak extra výkonej kompijůtr, ramky tam jsou 4 GB / 800 Mhz, s procesorem Athlon 6000+ X2 a GeForce 460 1Gb a to stačí na hraní se středními detaily a 1920/1080 rozlišení. Mohu tak hrát single player a on-line , ovšem a teď pozor krom on-line HOT Pursuit, /co se naháněj poliši verzus grázlové/ to mě to vykopne ze hry s tím, že výkon PC poklesl pod požadovanou úroveň. To jsem ale pořešil snížením rozlišení a pak se to nechá hrát vše.

extra výkonej komp haha, takovej komp by mi bohatě stačil:D jinak já warez stahuju, taky za to platim, kdbych si koupil origo a hra by mi na kompu sekala, tak bych byl smutnej třeba jako poslední NFS, COD Black ops. V tomhle má pro mě warez plus.

Platíš za Warez ?, to ale nedáváš prachy těm správnejm lidem, Warez hry neprogramuje, Warez je klasicky krade a ty se nestydíš se na tom podílet. A kolik her tě ročně chytí natolik, že je hraješ rád a pravidelně ?, 4 možná 5 ? I pokud jsi ještě školák a rodiče ti to nemůžou koupit, namísto vysedávání dnes a denně u počítače, může každej zvednout zadek, nebýt línej a najít si brigádu a nějakou kačku si vydělat. A potom, potom si můžeš hry koupit a můžeš si koupit i novej počítač, aby nikoho nemuselo štvát, že mu nějaká hra nejde.

knížka, hudba, filmy, všechno se dá půjčit, tak proč bych si pro boha měl každou hru kupovat. Hru si koupím, např. kvůli multiplayeru, kvůli tomu že mě nadchla v singlu a v multi je ještě lepší jinak ne. A jináč školák nejsem a prachy na vyhazování za hry, v době kdy je všechno čím dál tím dražší, fakt nemám. Např. za koupi nových Needů bych si trhal vlasy, páč ta hra se mi moc nelíbí. Konec šmitec zdarec

To už je ale trochu jinak, než jsi psal prvně, teď říkáš, že si sem tam ňákou hru koupíš, jestli se tomu teda dá věřit, prvně jsi se o tom nějak pozapoměl zmínit a vychvalovals Warez. Těžíš akorát z toho, že se cítíš nepostižitelný, to ale nemění nic na faktu, že na Warezu software prostě kradeš. A že je bídá a nemáš na něj, to si mě rozesmál, tak trochu by se tím mohl ohánět a obhajovat každej zloděj, ať krade v obchodě, jinde anebo třeba zrovna tobě ukradne ve sklepě nový kolo a ty mu to budeš muset prominout, protože řekne, že je bída, kolo chtěl /stejně jako ty chceš hry/ a tak ho prostě ukrad. No, to by se ti už asi moc nelíbilo. Na co teda podporovat Warez a stahovat to tam, když pak to stejně nehraješ, jak píšeš. A těch pár her ročně, co si člověk rád zahraje, si prostě koupit může každý. Největší problém je a bude v tom, že někteří jedinci jsou prostě líný a než by si někde našli extra práci, aby vydělali víc, tak radši bezvýznamně čumí dnes a denně na monitor.

určitě, mám tak 20 koupených-origo her, ale předtim jsem si zahrál demo nebo stáhnul z warezu, když se mi hra pak líbí a těšim se třeba na mulťák, nebo vím, že se k ní vrátím, tak si jí koupim...stejně jako, když vyjde nový film, tak jsem leta chodil do půjčovny a půjčil si ho, shlédnul a když stál za to, tak koupil nebo po čase zase půjčil. V čem se hra liší od filmu na DVD, hudby, knihy? Je to médium tak i tak, tak by se mělo dát taky "půjčit" a vyzkoušet v plné hodnotě...takhle prostě smýšlím a ne, abych si vzal na víkend noční, za to koupil NFS a po jednom večeru nespokojenosti se hrou jen tak vyhodil prachy z okna...to mi přijde nelogické. A jako zloděj si nepřipadám.

Upřímě, vůbec mě nebaví s tebou o tom diskutovat, je to kapánek od věci daného příspěvku. A taky ti nevěřím, že to tak všechno opravdu děláš, spíš bych řek, že mi tim krmíš uši, aby to nevypadalo zas tak špatně a příspěvky sem upravuješ podle potřeby, jak se ti to zrovna hodí. Kdo vychvaluje a využívá Warez a to ty jsi napsal jako první, není borec, ale sprostý zloděj. Kdo potřebuje mít 50 nových her ročně ?, kdo má čas to vůbec hrát ? A tím, že je navštěvuješ, stahuješ to z Warezu, tak je defakto podporuješ.

Není podstatné co říkáš, je důležité, co děláš ! A klasicky, jak se to dotčenému nelíbí, tak začne odsekávat. Víš co je pěkné pořekadlo ? , Nedělej druhým to, co nechceš, aby jiní dělali tobě. A tím když se budeš řídit, bude všechno v naprostém pořádku.

V čem se hra liší od filmu na DVD, hudby, knihy?

Přečti si autorský zákon: § 30, odstavec 1.

Je to médium tak i tak, tak by se mělo dát taky "půjčit" a vyzkoušet v plné hodnotě

Půjčit fyzické médium by bylo něco jiného, než nainstalovat z něj software. Ale půjčení média je zpravidla v licenčních ujednáních (třeba EULA) zapovězeno. Že to třeba nečteš, je tvůj problém.

A jako zloděj si nepřipadám

Čistě právně máš pravdu, sw se nedá ukrást (pominu-li případ, že bys ukradl hru-krabici třeba v obchodě). Jedná se o neoprávněné užití autorského díla, jsi tedy neoprávněný užívač.

No jak tady ctu ty vase prispevky, tak si taky musim rejpnout.. protoze jsem si taky kupoval originalni tituly.. Pravda je ze pokud chceme aby dal vyvijeli poradne hry na PC, tak jim za to musime zaplatit, jinak se na nas vykaslou a budou vydavat jen pro konzole.. mam doma snad 100 ruznych titulu, a nejmene polovina z nich me absolutne zklamala a pak jsem si vycital, ze jsem za ne vyhodil penize..Jsem cestnym majitelem originalniho titulu hry NFSHP.. a jeste jsem nebyl schopen ho zprovoznit.. porat mi to pada kdyz se pokusim nahrat karieru.. Pochybuju ze by to bylo nedostatecnou konfiguraci meho kompu, zkusil jsem uz vsechno, od novych ovladacu po Direct x a nic.. Musim rict ze me to fakt stve pac takhle vyhodit tolik penez.. to si asi opravdu muze dovolit jen nejakej blazen.. nejhorsi na tom je, ze ve vsech recenzich se doctete jak jsou ty hry bajecne.. a kdyz si je koupite a zahrajete, zjistite ze to byl jen marketingovej tah, jak vas presvedcit aby jste jim nacpali vsechny penize.. jsem velice nespokojen a premyslim ze taky zacnu hry stahovat nez za ne zacnu vyhazovat svoje tezce vydelany penize.. dalsi titul kterej si 100pro koupim je diablo3.. tak doufam ze me nezklame.. jinak zlomim hul nad originalkama... je to jen pro zlost.. a jak rikal kolega myslim ze by nebylo od veci si hru vypujcit a vyzkouset a po pripade koupit.. na konzole to takhle funguje.. Koupis, dohrajes vratis, vezmes jinou na protiucet.. Jenze na PC to delat nechteji.. Je to diskriminace nas PCckaru..

Intel q9550 3.5ghz, Asus Striker 2 Extreme, 4gb DDR3 Corsair Dominator 1600mhz, nVidia GTX470 soc, Liquid cooled...

Se setavou co máš tedy doma to makat musí, tak problém zřejmě není ve hře jako takové, ale nastavení PC. Píšeš, že ti hra padá u položky kariéra - to jako když jí začneš hrát, anebo hned jak na ni klikneš a zobrazí se mapa ? Jak jsem hned prvně psal, mě to taky zpočátku padalo, ale to proto, že mi po pár dnech antivirus nevím proč ?, zakázal síťovou komunikaci hry, takže pokaždý, co jsem šel na on-line a začalo to vyhledávat spolohráče, tak to spadlo do Windows. Chvíli mi trvalo, než jsem na to přišel, proč to dělá, a odstranil jsem to tím, že jsem hru povolil ve Firewallu. To je tedy co se on-line hraní týče. A taky mě to někdy vykopne ze hry u Hot Pursuit on-line, u hoňiček Exotické vozy a Hypervýkoné vozy, kde se vše hýbe rychle a nestíhá mi to procesor. To si taky každý může prověřit sám ,jak na tom je. Zatížení procesoru se dá zkontrolovat ihned po přechodu do Windows v Správci úloh/výkon /musí být spuštěn už před zahájením hry/ a Grafická karta se dá pěkně monitorovat i během hraní třeba prográmkem EVGA Precision /umí ukazovat nejen FPS, ale i procentuální vytížení procesoru a další/ Já momentálně ještě hraju na AThlon 6000+ X2 a GeForce 460. Karta je u téhle hry dle zmíněných programů vytížena na zhruba 45 procent / při 1980/1020 rozlišení/ takže to je v pořádku, ale procesor to dře na maximum a právě u těch Hot Pursuit on-line nestíhá a vykopne mě ven s příslušným vysvětlením.

A jinak hry až na výjmky se přeci daj běžně stáhnout jako demo na bezpočtu herních webů a nebo přímo u výrobce a není problém se pak rozhodnout zda koupit či nikoliv. TEDY NENÍ DŮVOD V TOMTO SMĚRU NAVŠTĚVOVAT A PODPOROVAT WAREZ. V tom to asi vidíme stejně myslím. Ale pokud vidím, že opakovaně tatáž osoba, bez hanby a studu se dožaduje rady jak zprovoznit za pomoci cracu hru,což už není jen o prostém odzkoušení, tak je to prostě pro mě zloděj a že je to jinak mě nikdo nikdy nepřesvědčí.

Někdy je to "divné", že nepustěj žádný demo a člověk neví, do čeho jde. Pokud si pak takovou hru někdo koupí a není s ní spokojenej, bývá to dost "mrzuté". Taky se mi bohužel stalo, že například Battlefield Bad company 2 i nový CD Black ops. i přes počáteční nadšení následně nebyli dle mého gusta a zakotvili v šuplíku mezi hry, co už nebudu nikdy chtít hrát. Prostě zklamali, specielně na Black ops. jsem se těšil půl roku a ve finále jsem odehrál jen singleplayer, abych teda prošel příběch, ale na multiplayer jdu raději zpět na CD MW2. V některejch krámech jsou ale vstřícní a dá se přes ně ta hra býť s nějakou ztrátou prodat naštěstí dále.

Odstranil jsem dalsi pricinu nefunkcnosti hry.. ve spravci uloh po startu hry je treba na karte SPRAZENI zaskrtnout pouze 1. a 2. procesor.. co se quad core tyce.. Bohuzel hra porat pada, uz se dostanu do hry aspon.. odehraju nekolik kol a hra padne.. Skoda uz jsem myslel ze se mylim a hra nema nedostatky.. Zrejme je potreba posledni patch.. tedy 2. .. Stve me, ze clovek utrati nehorazny prachy za komp co nebude mit problemy s prelouskanim kde jakych systemovych naroku a ono hle.. Udajne nejlepsi NFS a oni nezvladaji ctyrjadrove procesory.. nechapu jak je to v tehle dobe mozne, kdyz na trhu uz jsou sestijadra.. myslim ze se s tim EA moc nevytahla, spis to vypada jak nejaka rychlokvaska s poradnou reklamou.. Takze nehorazna komerce.. A ted ma otazka.. Kdo je vlastne zlodej?.. Firma co prodava jeji nedokoncene a vlastne nefunkcni programy, oblbujici sirokou verejnost, za pomerne vysoke ceny.. Nebo clovek co stahuje.. A nebo je vinen ten co programy ke stazeni poskytuje.. ??

Nepleť sem furt ňějaký zlořády a radši si pořádně našteluj počítač. To nemá s jádrama v procesoru nic společnýho. Sám bezpečně vím, že na Intelu I7-930 čtyřjádru tak hra jede jak víno a kámoš má čtyřjádro od AMD, hru mastí taky a nestěžoval si ani jednou na žádný problémy.

herní průmysl je opravdu sviňskej, když si člověk koupí boty nebo džíny, tak si je vyzkouší a je spokojen a nebo ne. Dema her nejsou vždy k dispozici nebo jsou velmi omezená. To je jakoby Vám někdo vythrnul 10 stránek z knížky a tvrdil, tak o tom to je....Pak si domu člověk přinese hru, nabaženej promem a oslavnými recenzemi a přijde na to, že s ní má jeho comp problémy a nebo ho ta hra prostě po několika hodinách přestane bavit, páč měl jiná očekávání...na českém netu již existuje taková herní půjčovna, kde si za paušální poplatek můžete stahovat a hrát plné verze her - zatím starších, ale podle mě super věc.

PS: a člověk, kterej hraje 2 hry do roka a koupí si originál se nemá chlubit svou poctivostí, páč to není hráč...

Meleš nesmysli a jediný co tě zajímá je jak s tím vydrbat, jen aby sis užil a nemusel za to platit. Většinu her si odkoušet můžeš jako demo a i to ledasco napoví, zda je hra pro tebe dobrá či nikoliv, nebo si ji můžeš odzkoušet přímo v krámě, než si jí koupíš. Doporučený herní nároky jsou vždy uvedeny a nikdy se nemýlí, pokud na to nemáš počítač, tak si jí nekupuj, většinou pak totiž správně nefungují. To je totiž logické. Jinak milý chlapče, nikdo se ničím nechlubí a ty co si hru nepoctivě obstarali, by měli veřejně přestat otravovat s dotazy jak jí zprovoznit. Řekl bych, že se to týká i tebe. Pokud nemáš celý dny nic jinýho na práci než se válet u počítače, mastit hry a říkat si hráč, asi bys měl taky popřemejšlet, jak si na ty hry vydělat, protože krást se nemá.

TUKY: Kdo jest bez viny, nechť hodí kamenem ..... ]:(
Bych moc rád dostal do ruky PC každýho (i tvůj), kdo takto odsuzuje warez !!! By bylo moc zajímavé sledovat, kolik neleg. softu tam je narvanýho (a tím nemyslím jen hry, ale i filmy, mp3, programy ...)
Já čisté svědomí nemám, a proto držím hubu a nevysejrám na ostatní !!

Tak když nemáš čístý svědomí, drž teda klapačku a radši nic nekomentuj. Na Warez chodit nepotřebuju a chodit tam nebudu. Všechny programy mám koupené, anebo trial verze. Zkus to dělat taky tak, nebudeš se pak muset stydět, protože chlubit se nemáš čím.

zvláštní je že hudbu a filmy pro osobní potřebu využívat můžu a hry nikoliv. Třeba takový Musicworld na základě tohoto půjčuje členům hudbu a filmy a ti si pak udělají kopii pro osobní potřebu a nikdo nemůže nic a s hrama je takové halo. Jsou snad hry něco víc než hudba a filmy...

ty meleš kraviny...minimální konfigurace na obalech lžou, doporučená je většinou minimální a vyzkoušet v obchodě, si asi upad z Marsu? To jako vyndám z krabice a nainstaluju na pokladně s čárovym kódem? Pamatuju si, když mi byla asi 15, vyšla Grand prix 3 a já na ní hromadil peníze. Podle obalu jsem měl doporučenou konfiguraci, ale když jsem to začal hrát, tak jsem to musel tak ořezat, že to vypadalo jak GP2, fakt smutný...

už vidim, jak mi tady zase začneš psát, jak jsem si měl vydělat na novej komp, prostě haluz...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru