Předmět Autor Datum
Chrome canary? pužívej Google chrome to je lepší :-D
DinaZ 03.06.2011 22:48
DinaZ
Já bych zkusil kliknout na tu lištu pravou myší, jestli tam není něco jako "aktualizovat", že by se…
Kráťa 04.06.2011 01:39
Kráťa
Ne nic takového jako je aktualizovat tam není. A i když zkusím odkaz přidat znovu tak ikony jsou poř…
Roman24 04.06.2011 11:35
Roman24
No a nemáš tam nějaké blokovadlo reklam, či nastavený nějaký "rychlý režim", nebo tak něco? Pokud an…
Kráťa 04.06.2011 17:29
Kráťa
Mám nainstalovanej doplněk AdBlock, ale ten mám i v Canary verzi a tam je to OK. Zkusil jsem ho vypn…
Roman24 05.06.2011 09:44
Roman24
Ono to chce možná vypnout, zavřít program a znovu ho spustit. To ale asi víš. Jo zkus tu synchroniza…
Kráťa 05.06.2011 09:49
Kráťa
Tak už je to OK. Kdyby měl někdo podobný problém, tak odinstalovat Chrome a při odinstalaci dát odeb…
Roman24 05.06.2011 10:41
Roman24
No super, díky, žes to dal vědět pro ostatní. poslední
Kráťa 05.06.2011 10:44
Kráťa
Můžeš to zkusit "obnovit" takhle: How to Rebuild the Icon Cache in Windows Vista and Windows 7
IQ37 04.06.2011 08:53
IQ37

Já bych zkusil kliknout na tu lištu pravou myší, jestli tam není něco jako "aktualizovat", že by se to jako znovu načetlo. Nebo ty odkazy znovu navštívit.
Tipuji na nějaké "čistidlo". Buď přímo v Google Chrome, nebo "vyčistíme váš disk dočista do čista."
GCH nemám abych se podíval.

Mám nainstalovanej doplněk AdBlock, ale ten mám i v Canary verzi a tam je to OK. Zkusil jsem ho vypnout a pořád stejný, možná to bude něco se synchronizací záložek přes Gmail. Zkusím odinstalovat Chrome a zkusím uložit nějakou tu záložku bez synchronizace a dám vědět.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru