Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Nevyžádané reklamy

Dobrý den,

jak na Chroome, tak i na Firefox mi začaly vyskakovat nevyžádané reklamy do malých okének vlevo i dole na stránce. Někdy se otevře i nové okno. Odinstaloval jsem všechna rozšíření, ale problém stéle trvá. Mohl bych Vás, jako počítačový laik poprosit o radu?

Předem děkuji za odpověď.

Předmět Autor Datum
To je vážné. To je tak špatné, že už ani žádný obrázek není vidět! Použij program MBAM (gúgluj). Ta…
IQ37 28.05.2014 21:13
IQ37
První odkaz z Google - http://www.anti-spyware-101.com/cz/odstranit-divap ton-ads Vyzkoušej....
host 28.05.2014 21:15
host
stáhni si MBAM (free verzi) a proskenuj jím pc,zde: www.malwarebytes.org Ještě doporučuji stáhnout A…
ajavar 28.05.2014 21:17
ajavar
Reklamy zmizely a vše zase bez problému funguje. Pánové, děkuji Vám.
nico9 28.05.2014 21:51
nico9
Jo a zapomněl do prohlížeče adblock a filtry adblock.dajbych.net/adblock.txt , aby ses zbavil nevyžá…
kurare 11.06.2014 11:21
kurare
Adblock je síce užitočná vec, ale na riešenie zadaného problému je absolútne nevhodná.
los 11.06.2014 12:24
los
Ano, problém je vyřešený, ale aby se zbavil nevyžádané reklamy (a jiných blbostí), tak potřebuje ješ…
kurare 11.06.2014 13:04
kurare
Nie. Na nevyžiadanú reklamu, ktorá vyskakuje kvôli nainštalovaným rozšíreniam alebo nastavenej proxy…
los 11.06.2014 13:30
los
ne. je úchylné nechat si nainstalovat adware pro zobrazování reklam a ty pak dodatečně filtrovat adb…
lední brtník 11.06.2014 13:52
lední brtník
Ano, už jsem to opakoval, je sice hezké, že se zbavil nevyžádané reklamy, kterou způsoboval nějaký v…
kurare 11.06.2014 13:58
kurare
Ty podľa čoho rozdeľuješ reklamu na nevyžiadanú a vyžiadanú? Lebo reklama, ktorá je súčasťou stránky…
los 11.06.2014 14:01
los
nevyžádaná reklama=reklama : pleonasmus vyžádaná reklama: oxymoron
kurare 11.06.2014 14:14
kurare
A sme doma.
los 11.06.2014 14:18
los
Ty možná ano, ale já mu nerozumím!
IQ37 11.06.2014 23:22
IQ37
No já mu rozumím. Pokud pošlu někomu mail/zavolám/cokoliv ve smyslu "hele, chtěl bych abys mi poslal…
mia 12.06.2014 00:08
mia
nevyžádaná reklama=reklama : pleonasmus vyžádaná reklama: oxymoron Tak to jsem z tohohle nevyčetl..…
IQ37 12.06.2014 09:07
IQ37
ten člověk hystericky nesnáší jakoukoli reklamu a má z ní osypky, tak našel smysl života v tom být e…
lední brtník 12.06.2014 11:21
lední brtník
Ty jim teda dáváš kapky! :-D Je to tu někdy úmorná osvětová práce, že? Co se týká blokování zobrazov…
Rufus 12.06.2014 12:38
Rufus
Lenže keď sa tá reklama zobrazuje kvôli škodlivému softvéru, tak blokovanie reklamy cez Adblock je n…
los 12.06.2014 13:14
los
Můžeš to trochu vysvětlit, nebo odkázat na nějaký článek? Tohle asi ví málokdo.
Rufus 12.06.2014 13:39
Rufus
Tohle asi ví málokdo. Co? Navody ako odstranit "skodlivy SW" (antispyware, MSconfig, doplnky FF,...…
blue5 12.06.2014 13:47
blue5
Lední brtník to už vysvetlil: přesměrované připojení, krádeže hesel a botnety
los 12.06.2014 14:01
los
Urob si log z hijackthis a hladaj si tam viry. Typicky tie viry v tom logu biju do oci. A vidis tam…
MM.. 12.06.2014 14:50
MM..
Všechno ostatní je nevyžádaná reklama. Neni. Ked konzumujes nejaky obsah tym ze napises do prehlia…
MM.. 12.06.2014 14:52
MM..
Omyl, vyžádal jsem si obsah webu a ne skřékajícího zeleného slizáka nebo 3/4 obrazovky překryté stra…
mia 13.06.2014 09:04
mia
Ak je tá reklama súčasťou obsahu webu, ktorý si si vyžiadal, tak si si vyžiadal aj tú reklamu, keďže…
los 13.06.2014 09:23
los
Možná jsi teď zjistil, že existují i lidé, kteří na to mají jiný názor. To prosím pochopte. Já zase…
kurare 13.06.2014 15:37
kurare
Tak ja ti poradim vytrhni z PC kabel, a budes mat internet taky jak by bol bez reklam. A s radostou…
MM.. 13.06.2014 16:06
MM..
Omyl, nenažraní webmateři (zřejmě si myslí, že reklamy jdou na web přibalovat do nekonečná a sypat t…
kurare 13.06.2014 16:33
kurare
Ano svina webmaster ze ti poskytuje zadarmo informacie alebo/a zabavu a podobne, no co si to dovoluj… poslední
MM.. 13.06.2014 16:35
MM..
Zbytočne tu filozofuješ o tom, čo ty považuješ za nevyžiadanú reklamu a čo nie. Faktom je, že Adbloc…
los 13.06.2014 16:18
los

To je vážné. To je tak špatné, že už ani žádný obrázek není vidět!
Použij program MBAM (gúgluj).

Tak oprava. Obrázek jsem neviděl, protože mi ho blokoval filtr AdBlocku.

stáhni si MBAM (free verzi) a proskenuj jím pc,zde:
www.malwarebytes.org
Ještě doporučuji stáhnout AdwCleaner na vyčištění prohlížečů,zde:
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwc leaner/
AdwCleaner se neinstaluje,pouze se spustí a dáš scan,vše co najde dáš odstranit,pak si to vyžádá restart,to provedeš,po naběhnutí plochy se ti objeví log,ten zavřeš.Znova spustíš AdwCleaner a dáš uninstal,sám se odinstaluje.Toť vše.

Ano, už jsem to opakoval, je sice hezké, že se zbavil nevyžádané reklamy, kterou způsoboval nějaký vir/doplněk proxy. Ale ještě se nezbavil nevyžádané reklamy na stránkách. Nebo snad nevyžádané reklama způsobená tím malwarem mu vadí, ale nevyžádaná reklama jakožto součást stránky mu nevadí?

No já mu rozumím. Pokud pošlu někomu mail/zavolám/cokoliv ve smyslu "hele, chtěl bych abys mi poslal nějaký reklamní materiál", tak to bude vyžádaná reklama. Všechno ostatní je nevyžádaná reklama.

nevyžádaná reklama=reklama : pleonasmus
vyžádaná reklama: oxymoron

Tak to jsem z tohohle nevyčetl... :-D

ten člověk hystericky nesnáší jakoukoli reklamu a má z ní osypky, tak našel smysl života v tom být expertem na blokování reklam.
místo aby se zaměřil na příčinu - jak se adware vůbec dostal do pc, protože to je stejná cesta, jak si pustit horší malware do pc.

takže blikající vyskakovací okna a podtrhané texty jsou fuj, přesměrované připojení, krádeže hesel a botnety jsou ok.

Všechno ostatní je nevyžádaná reklama.

Neni. Ked konzumujes nejaky obsah tym ze napises do prehliadaca www neco, tak si si vyziadal ten obsah www neco vcetne reklamy k nemu prisluchajucej. Bez tej reklamy by nebol ani ten obsah ktory chces konzumovat.

Ak ti nejaky vir do toho cpe nejake reklamy na robertkov a panenky, tak to neni vyziadana reklama.

Omyl, vyžádal jsem si obsah webu a ne skřékajícího zeleného slizáka nebo 3/4 obrazovky překryté strašně důležitou zprávou o ukončení podpory XP. A netvrď mi, že třeba Alza financuje Alzu reklamou na Alzu, to je blbost.

Ak je tá reklama súčasťou obsahu webu, ktorý si si vyžiadal, tak si si vyžiadal aj tú reklamu, keďže je súčasťou obsahu. Dôvody, pre ktoré je tá reklama súčasťou toho webu, sú úplne nepodstatné. Ale keď niekto nerozlišuje medzi nevyžiadanou reklamou a bežnou reklamou na stránkach, tak sa potom ťažko vysvetľuje, že Adblock nie je ani omylom určený na blokovanie nevyžiadanej reklamy.

Možná jsi teď zjistil, že existují i lidé, kteří na to mají jiný názor. To prosím pochopte. Já zase chápu, "že to teda je součást webu a vlastně jsem si ji teda vyžádal..."
Začal bych s tím, že jsem si vyžádal přesně to, co neleží na listině adblocku. Zbytek je nevyžádáný. (pokud to tak náhodou není, tak je to zdržení na pár sekund, ale jestli mě něco naštve, tak přemýšlím o tom, že defaultně budu blokovat všechny JS - dobrý je na to noscript do firefoxu, který je vyvíjený od desíti k pěti odezdi kezdi)Je to vata, sádlo, balast. Nikdy jsem si na webu žádnou reklamu nevyžádal (kromě těch modrých pilulek - zdravotní problémy :))).

Něco napíšu do prohlížeče a když vidím, že mi přistane něco, co mě nezajímá, či snad to zatěžuje kapacitu netu, nebo snad procesor a nebo nedejbože mě to ruší, tak je to nevyžádané odteď.

A reklama není součástí webu, pokud se dá web a prvky, kterého tvoří roztřídit a "zmizet"¨.

Tak ja ti poradim vytrhni z PC kabel, a budes mat internet taky jak by bol bez reklam. A s radostou si mozes potom vyziadavat obsah prazdnych webov.
Alebo nam sem daj zoznam kolko webov TY prevadzkujes zdarma a bez reklam a jaky je tam v nich super zaujimavy obsah a kolko mas reprorterov ktori nejedia, nikde nebyvaju, nepotrebuju peniaze na chleba, ani na nic, a pisu weby jak saleni.
Bud si moc mlady a naivny jak hipik, alebo je stav vesmiru silne zalostny.

P.S. a neni to diskusia o nejakych nazoroch, ale o tom ze si nie si schopny si uvedomit ze okradas ludi (ktori ROKY TAZKO OD RANA DO NOCI makaju na tom aby ti priniesli zaujimavy obsah zadarmo), este aj o tych par halierov ktore by aspon dostali od zadavatela reklamy, a este sa tym chvalis a povazujes to za "nazor".

Omyl, nenažraní webmateři (zřejmě si myslí, že reklamy jdou na web přibalovat do nekonečná a sypat ty hnoje to na uživatele jako z bezedného pytle, však on si počká, nějakých 50 requestů mě nazajímá.) okrádají oni mě: zbytečně stažané data, zbytečně propálená elektrika, zbytečně obsazené místo na monitoru,zbytečné rušení, riziko záchvatu z animací, riziko leknutí, když začně řvát nějaký ječák. A rozhodně není potřeba tahat kabel.

A nemá to cenu se o tom bavit dál

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru