Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Notebook Dell po spuštění pouze pípá

Ahoj, moc Vás prosím o radu. Když jsem zapnula notebook, tak mi vůbec nenaběhla obrazovka a po chvilce začal pípat 7x krátce za sebou. Moc prosím o jakoukoliv radu.
Změna naprosto blbého předmětu, původně: Moc prosím o radu (touchwood)

Předmět Autor Datum
Co je to za notebook? Doporučuji přečíst pravidla pro vkládání příspěvků :)
Lífa 21.02.2014 18:36
Lífa
Já se omlouvá, já tomu vůbec nerozumím a mám v něm něco moc důležitého. Je to značka Dell.
prosííííím 21.02.2014 18:38
prosííííím
Pokud je to moc důležité, máš to určitě zazálohované. Dell vyrábí hodně různých typů. Je možné, že t…
jirka44 21.02.2014 18:41
jirka44
Ne, neupadnul a ani to nikdo nepolil....vůbec nic se s ním nestalo.
prosííííím 21.02.2014 18:42
prosííííím
Zkusit vyndat a znova zasunout paměťový modul.
jirka44 21.02.2014 18:37
jirka44
Co tomu předcházelo? Přeinstalace, pád na zem, polití vodou?
Fair-Play 21.02.2014 18:39
Fair-Play
Právě, že vůbec nic. Ještě dopoledne jsem na něm pracovala úplně normálně.
prosííííím 21.02.2014 18:40
prosííííím
Pokud napíšeš přesný typ, dá se najít, co to pípání znamená. Dell nestačí.
jirka44 21.02.2014 18:43
jirka44
Je to Dell Inspiration M501R
prosííííím 21.02.2014 18:48
prosííííím
Takže nejsi sama, komu se to stalo.http://en.community.dell.com/support-forums/laptop /f/3518/t/1945…
jirka44 21.02.2014 18:51
jirka44
To nepomohlo....je to pořád stejný.
prosííííím 21.02.2014 19:00
prosííííím
Vyndat disk, připojit přes rámeček nebo redukci ke stolnímu PC a zachránit data. Potom dát notebů do…
jirka44 21.02.2014 19:03
jirka44
http://support.dell.com/support/systemsinfo/docume nt.aspx?~file=/systems/inspd530/en/om/html/troubl…
Lífa 21.02.2014 18:42
Lífa
Odkaz dobrý ale prach za to asi v tomto případě nemůže když je to hned po startu :-)
Fair-Play 21.02.2014 18:46
Fair-Play
No, nevím jak je to u notebooků ale přišel zamnou týpek že mu stolní počítač pípá nic nenaskočilo ta…
Lífa 21.02.2014 18:49
Lífa
ten prach jsem zkusila, tím to není
prosííííím 21.02.2014 18:46
prosííííím
Jen pro zajímavost, jak jsi to zkusila?
Fair-Play 21.02.2014 18:47
Fair-Play
Kamarád mi to odpoledne rozebral a nějak profoukl.
prosííííím 21.02.2014 18:49
prosííííím
Chceš řící, žes to rozebrala, vyčistila chladič procesoru a znova smontovala za 4 minuty?
jirka44 21.02.2014 18:49
jirka44
Nn, my to zkoušeli už odpoledne.
prosííííím 21.02.2014 18:49
prosííííím
A předtím to šlo?
Fair-Play 21.02.2014 18:52
Fair-Play
Ten prach jsme zkusili až potom, co to přestalo jít.
prosííííím 21.02.2014 18:53
prosííííím
Zkus odpojit od napájení, vyndat baterii, počkat chvíli a znova zandat baterii a připojit napájení.
jirka44 21.02.2014 18:55
jirka44
Já vím, že se ptám strašně blbě, ale myslíte si, že by z toho šli dostat nějaký věci?
prosííííím 21.02.2014 19:11
prosííííím
Vyndat disk, připojit přes rámeček nebo redukci ke stolnímu PC a zachránit data. Potom dát notebů do…
jirka44 21.02.2014 19:12
jirka44
Moc děkuju, jste moc hodní.
prosííííím 21.02.2014 19:15
prosííííím
axago-adid-70-d271747.htm [http://i1.alz.cz/ImgW.ashx?fd=FotoAdd&cd=AG200d51- 03&i=1.jpg]
jirka44 21.02.2014 19:16
jirka44
Děkuju
prosííííím 21.02.2014 19:30
prosííííím
7x pípání - Chyba přerušení, výjimečný stav procesoru
Samsrung 21.02.2014 19:31
Samsrung
Ano, to už tady bylo :-) poslední
Fair-Play 21.02.2014 19:33
Fair-Play

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru