Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Notebook a reklamace

Dobrý den přeji,

Mám notebook od ASUSu a mám ho přibližně 6 měsíců. Během této doby se mi rozbila grafická karta (reklamace přijata a notebook opraven) a včera se mi zase něco stalo s HW (reklamace byla odeslána). Chtěl bych se zeptat, zda je nějaká šance, že by si notebook nechali a dali mi zpět peníze. Štve mě jejich servis a celkový přístup vůbec. Za ty peníze bych požadoval mnohem lepší možnosti.

Díky za přečtení a odpovědi.

Předmět Autor Datum
Pokud se nepletu, musela by se za běžných okolností opakovaně vyskytnout 3x stejná závada nebo 4x rů…
VN 21.05.2011 13:03
VN
no, tiež myslim že je to nejak tak... Ak máš dosť peňazí tak chod radšej do Dellu ( v pripade ked bu…
diwo 21.05.2011 13:17
diwo
Aha, čiliže počkat až se ještě 2x po*ere a pak můžu požadovat vrácení peněz? No, tak to je celkem pe… poslední
M.N.N 21.05.2011 13:30
M.N.N

Aha, čiliže počkat až se ještě 2x po*ere a pak můžu požadovat vrácení peněz? No, tak to je celkem pecka. Neustále to zamrzá, a přijde mi že součásti notebooku jsou pod úrovní. Achjo, zbývá jen čekat.
Díky za odpověď

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru