Předmět Autor Datum
poslal jsem ho i na reklamaci a tam sním nic neudělali A co napsal servis do servisni zpravy ?
Alfonz.SPO 29.12.2012 09:40
Alfonz.SPO
Tady to mám vyfocené NG3AY
Steamer 29.12.2012 09:56
Steamer
Asi bys to mel reklamovat znova. Jako zavadu popsat jen prehrivani a hlasity vetrak. Ono pokud to jd… poslední
Alfonz.SPO 29.12.2012 11:14
Alfonz.SPO

Asi bys to mel reklamovat znova.
Jako zavadu popsat jen prehrivani a hlasity vetrak.
Ono pokud to jde do Polska, tak vznikaji pri prekladu zavady chyby,
nekdy to neprekladaji technici ale holky z call centra, ktere umeji jazyk ale nemaji o technice poneti.

Jindy naopak se to posle do servisu jako Kein Funktion (nebo Defective unit)
a technik to musi cely otestovat a NTB neni mrtvy (Kein Funktion) ale zavadu s vetrakem snadno prehlidne.
Treba velkej distributor TechData Deutschland aby usetril penize za opravu posila nemecky reklamace do Ceska
a napise tam Kein Funktion, coz je pro nej snadnejsi nez komunikovat se zakaznikem a zavadu prkladat.
A kdyby zakaznik byl nahodou po oprave nespokojeny, tak ho odkaze na Cechy :)

Holt neni nad to mit servis tuzemsky (HP, Acer....) a muzes s opravujicim technikem poklabosit o zavade.
Tyhlety Polsky servisy bida, bida

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru