Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Nová sestava, rozpočet 70 000 Kč!

Ahoj, dostalo se ke mě 70 000 Kč a chci je obětovat do mé techniky. Udělám to podle té osnovy.

1. FINANČNÍ LIMIT - 70 000 Kč

2. PŘEVÁŽNÉ VYUŽITÍ SESTAVY - Jenom na hraní

3. OPERAČNÍ SYSTÉM - dodat se sestavou, nejlépe Win 7

4. Požaduji, aby bylo PC sestavené/otestované z e-shopu.

5. MONITOR - chtěl bych k sestavě přidat nejlépe dva Full HD.

Pokud nevadí, přidám si k tomu ještě jeden bod.

6. Příslušenství - Chtěl bych ještě přidat k tomu herní myš, podložka, klávesnice, sluchátka.

Z mého pohledu bych dal tak 55 000 na sestavu a zbytek na příslušenství popř. monitory.

Předem děkuji za váš čas, který věnujete k sestavení mé nové techniky, děkuji.

Předmět Autor Datum
Tady návrh pouze pc bez win a periferii s Intelem cena 48000Kč přetukat do czc.cz + grafiku tu na sp…
jezekhifi 07.07.2014 11:01
jezekhifi
Zdravím, to je zbytečné utrácení peněz. Pokud dáte 20 000,-Kč za bednu, tak to udělá téměř stejnou p…
trtr 07.07.2014 11:04
trtr
To já souhlasím padobné pc bez super drahého Intelu klidně za 35000Kč a furt to bude dělo.
jezekhifi 07.07.2014 11:05
jezekhifi
Nikdo soudný si nepořizuje PC na hraní za 70 klacků. Buď jsi provokatér, nebo prase.
Chocholoušek 07.07.2014 11:05
Chocholoušek
Nebo odporný nabob. Jednomu takovému už jsem pecko stavil. Za bezmála kilo (100000,- peněz českých).
mif 07.07.2014 11:08
mif
Ale to je jedno, ne? Jeho peníze, tvůj zisk (při sestavě za 100k bude určitě vyšší než u "PC na GTA4… poslední
L-Core 07.07.2014 15:21
L-Core
Přesně tak, jsem provokatér :) Odhalil jsi mne. Tak si najdu něco do 30 000, zbytek hodím dle svých…
Mladík 07.07.2014 11:09
Mladík
http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_2BYD0 12N1J012N7E012I1Y012HYY012MYM011XEX011O1X0119JR01…
jezekhifi 07.07.2014 11:15
jezekhifi
Ani nemáš tušení (já taky ne) ,ale viděl jsem už párkrát sestavy na hraní daleko za větší peníze. By…
CreativanDevil 07.07.2014 14:01
CreativanDevil
CreativanDevil jestli si nevšim tak tam jedna sestava za bratru 48000Kč je!
jezekhifi 07.07.2014 14:05
jezekhifi
Já ale nereagoval na tebe a tvůj komentář.
CreativanDevil 07.07.2014 14:10
CreativanDevil
Sorry kdo se v tom má vyznat:-)
jezekhifi 07.07.2014 14:14
jezekhifi
Za 70k bych teda rozhodně nepařil tragédsky na dvou monitorech, ale minimálně na třech, nejlépe na p…
Mayhem 07.07.2014 11:18
Mayhem
Asi jo. Tragédií jsou ty naše mzdy.
Chocholoušek 07.07.2014 11:21
Chocholoušek
Herný komplet http://www.czc.cz/9nvbpkr2togb7ajp3jbjdgk8ue/sezna m 34 505 Kč. /AMD/ Chladič CPU http…
Joxy 07.07.2014 11:20
Joxy
Periférie Génius jsou na té hezké sestavě taková třešnička na dortu.
karel 07.07.2014 11:23
karel
Ja osobne mám Genius a som veľmi spokojný. 100 ľudí 100 chutí.
Joxy 07.07.2014 11:23
Joxy
Mě chuť přešla při opravě myši, kde bylo střední tlačítko (kolečko) zajištěno konopným vláknem proti…
Chocholoušek 07.07.2014 11:26
Chocholoušek
Mne je to jedno dotyčný si môže vybrať príslušenstvo podľa svojho uváženia.
Joxy 07.07.2014 11:30
Joxy
Pokud se domníváš, že tím limitem někoho oslníš, tak se hluboce mýlíš. Na TOP sestavu s dvěma či tře…
M-Pol 07.07.2014 12:28
M-Pol
Ty peníze jsem dostal a tak je chci na něco využít. Chtěl jsem se nechat jenom poradit a hned si kaž…
Mladík 07.07.2014 13:00
Mladík
tak to vyzera ked niekto dostane peniaze a nevazi si ich. za polovicu kup pc a druhu investuj do nie…
Peter84 07.07.2014 13:27
Peter84
Co takhle dobročinnost?
Chocholoušek 07.07.2014 13:29
Chocholoušek
Tak teda fakt nestačím zírat :!:::) Autor dotazu napsal srozumitelně a jasně co chce a dočkalo se mu…
MachR55 07.07.2014 13:41
MachR55
Přestaň zírat a pusť se do té lopoty, nic ti nebrání ukázat všem ostatním jak má správný přístup vyp…
M-Pol 07.07.2014 13:53
M-Pol
No jo, to je spíše tím, že někdo nepřekousne když někdo nemá ani na rohlík a druhý si koupí zbytečně…
trtr 07.07.2014 14:05
trtr
Zabezpečil by nejnutnější a zbytek by dal potřebným, protože potom Vás má každej rád jenom pro peníz…
Rogalo 07.07.2014 14:08
Rogalo
Jasně, to s tím autem byl jen příklad. Dá se to třeba přenést na stavbu slušnýho baráku, nebo něco j…
MachR55 07.07.2014 14:10
MachR55
normální člověk, kdyby vyhrál v loterii ... Zabezpečil by nejnutnější a zbytek by dal potřebným :-D…
Mayhem 07.07.2014 14:11
Mayhem
Z jedné strany souhlasím ale z druhé strany mě zajímá jak si zjistil že to je sranda z nudy z půvudn…
CreativanDevil 07.07.2014 14:06
CreativanDevil
Je to ze zkušenosti na této poradně, za tu dobu co zde skládám bylo takových to dotazů jen pár, asi…
M-Pol 07.07.2014 14:33
M-Pol
Pokud bych se do toho pustil, patrně by vznikl paskvil, který byste mi obratem zkritizovali. Já se v…
MachR55 07.07.2014 14:07
MachR55
Veškeré reakce na můj dotaz mě přesvědčily, že postačí něco za 30k a konec. Nechápu co se na tom dál…
Mladík 07.07.2014 14:19
Mladík
Neřeš ty naše kecy kolem, ale sestavu. My taky neřešíme, jak se k tobě dostalo 70 klacků, mladíku.
Chocholoušek 07.07.2014 14:26
Chocholoušek
Řešit mohu cokoli, to mi nikdo zakázat nemůže :) Jinak můžeš se klidně zajímat o mé peníze, jenže se…
Mladík 07.07.2014 14:32
Mladík
To byla rada, ale asi si to nepochopil :)
Chocholoušek 07.07.2014 14:35
Chocholoušek
Pretoze sme to tu zazili uz mnohokrat. Hlavne deti sa tak radi bavia. Takze preto ta paranoja. Navys…
fleg 07.07.2014 14:31
fleg

Zdravím, to je zbytečné utrácení peněz. Pokud dáte 20 000,-Kč za bednu, tak to udělá téměř stejnou práci jako ten za 55 000,-Kč. Pokud nebudete provozovat nějaké Gamer doupě, kde hráči budou platit, tak je to úplně k ničemu. Nevím, co lidé na PC třeba za 100 000,-Kč sledují. PC se tak rychle vyvýjí, že ra rok budete případně rád, když to prodáte třeba za 40 000,-Kč.:-/

Dám příklad deska a procesor po cca 5t, to je 10 000,-Kč, paměti za cca 2t, disky za 3,5t, grafika 5t a nějaké to věci okolo, tak bedna je za max 25t a slušná. Dva monitory po 5t a další věci, max 40t a je to dělo. Je vidět, že nevíte, že pokud se dobře vybere, tak i za málo je herní stroj.

Ale to je jedno, ne? Jeho peníze, tvůj zisk (při sestavě za 100k bude určitě vyšší než u "PC na GTA4 za 12 tisíc").

Někdo peníze prohulí/prochlastá, někdo vrazí do auta/motorky, někdo do PC. 2x jsem si počítač bez periferií/OS za více než 60k taky pořizoval. Teď je doba příznivá, výkonný PC pro mé potřeby (a rozlišení 1280*1024) se dá pořídit výrazněji levněji, na podzim jsem jej pořídil za 30 (+6 za OS).

Ani nemáš tušení (já taky ne) ,ale viděl jsem už párkrát sestavy na hraní daleko za větší peníze. Bylo to přehnané ale ti lidé nikdy nelitovali svého kupu. (většinou to jsou lidé co streamují)
a 70 tisíc nedává jen do PC. Ale i příslušenství. Monitor kvalitní tě výjde taky na dost (dle mého je zbytečnost hrát na více monitorech IMHO. Radši jeden 27" nebo rovnou televizi pořádnou která má krásný Hz a odezvu,ale na tu je potřeba prostorný pokoj a na dostatečné využití i gamepad Můj názor)
sluchátka bych nekoupil pod 4 tisíce kdybych si kupoval takový stroj. Nejlépe bych šel buď do Astra A40 nebo Turtle beach.
Myš bych si koupil min s 5 tisíc DPI + aby sedla do ruky (možná závaží v myši) . Nejvíc se mi hodila a používala Mad Catz R.A.T. 9 + klávesnici jsem moc neřešil ta stačí levnější i za těch 1500. (nepsal že to tam potřebuje ale já dost řeším křeslo) Nevím jestli on už nějaké pořádné má ale já jsem si vyhlídnul jedno které stálo 4k a když jsem si do něj sednul tak jsem se málem rozplynul.
Dejme tomu příslušenství i s monitorem a OS se vleze do 23 tisíc :) to už ti zbývá 47 tisíc na stroj . Za takové peníze kdyby chtěl sestavit stroj tak už by jste ho sestavili ?
Když se vám ho nechce sestavovat tak sem nepište ne ? Nemusíte sem chodit a urážet. Prostě ignorujte tohle téma. Pokud to je podvrh tak akorát můžem popustit uzdu fantazii navrhnout trochu dražší věci než běžne navrhujeme.

Za 70k bych teda rozhodně nepařil tragédsky na dvou monitorech, ale minimálně na třech, nejlépe na pěti...
Ono se to zdá, ale vyhodit tolik peněz tak složité není.
Pořádná deska aspoň 5k, procesor minimálně taky, spíš k deseti, 2x 290X je 25 tisíc.
40 jenom za pořádná střeva. Přidat nějaké to HDD, pořádnou bednu a zdroj, který to bude napájet a jsme skoro na 50k.
K tomu ty zmíněné monitory 5x5 je 25 a už jsme přes limit. Se třema by to vyšlo líp, 5k na klávesnici + myš a sluchátka by mělo stačit.
A jsme přesně na limitu! A to jsem zapomněl na Windows a paměti... :D
Podle mě ale vyhozené prachy, když na to ale někdo má, tak proč ne? :)

Pokud se domníváš, že tím limitem někoho oslníš, tak se hluboce mýlíš.
Na TOP sestavu s dvěma či třemi monitory (letecký simulátor) je to zoufale nízký rozpočet.
(nevidím důvod se s návrhem vůbec namáhat, jelikož jde opět jen o sen, nebo přehřátí organizmu = zanedbaný pitný režim)

Tak teda fakt nestačím zírat :!:::)
Autor dotazu napsal srozumitelně a jasně co chce a dočkalo se mu tady ve velké míře urážek (provokatér, prase, odporný nabob) nebo výsměchu (sen, přehřátí organizmu). To jsme opravdu tak závistivý národ, že nedokážeme překousnout, když má někdo prachy na PC za 70 tisíc :?:
A co je vůbec komu po tom, za co si utratím svý prachy?
Představte si, že jste vyhráli pár melounů, půjdete si koupit nějaký lepší auto, o kterým sníte, a prodavač Vás začne urážet, nebo Vám začne vnucovat jiný levnější auto s tím, že Vám bude stačit. Asi byste se taky hodně divili, že?
K***a kde to jsme? (odpovím si sám - v Čechách, bohužel...).

Přestaň zírat a pusť se do té lopoty, nic ti nebrání ukázat všem ostatním jak má správný přístup vypadat.
Jinak, nikdo tady není prodavač - nýbrž jen a jen dobrovolná ochota odpovídajících.

(ono se dá celkem odhadnout, zda jde o srandu z nudy, nebo skutečný dotaz)

No jo, to je spíše tím, že někdo nepřekousne když někdo nemá ani na rohlík a druhý si koupí zbytečně drahé PC, které ani není potřeba. Bohužel, je to tak, jsme v ČR-stát hladu a bídy, práce nic moc, vše drahé a na lepší časy to nevypadá.]:(

Osobně si myslím, že normální člověk, kdyby vyhrál v loterii, tak si možná nějaké super auto na chvíli opatří (já bych si jej třeba půjčil), protože to hodně rychle přejde. Zabezpečil by nejnutnější a zbytek by dal potřebným, protože potom Vás má každej rád jenom pro peníze a ztratíte přátele.

normální člověk, kdyby vyhrál v loterii ... Zabezpečil by nejnutnější a zbytek by dal potřebným

:-D:-D
Jasně, dám to někomu, kdo si za to pak koupí kompa za 70k třeba... :-D
Každý normální člověk, který vyhrál v loterii by druhý den koupil letenku někam na Bahamy a už by ho tu nejspíš neviděli. :) Neříkám, že to je dobře, ale tak by se zachovala podstatná většina. Dobrodinců, kteří by to dali potřebným je nepodstatné procento a co si budeme povídat - vždycky když vidím, jak někdo na ulici prodává magnetky na příspěvěk dětem a každá druhá platba jde do kapsy - kdo by komu co rozdával...

Je to ze zkušenosti na této poradně, za tu dobu co zde skládám bylo takových to dotazů jen pár, asi tak počet jedné ruky, z toho se nerealizovala ani jedna.
Pokud někdo chce skutečně utratit takovéto prachy a moc tomu nerozumí, tak na 100% bude dotaz vypadat jinak/podrobnější - obsáhlejší.

Jinak zrovna na tréning nemám náladu, jelikož jsou opět "zasratý prázdniny".

Veškeré reakce na můj dotaz mě přesvědčily, že postačí něco za 30k a konec. Nechápu co se na tom dále řeší, už jsem to psal. Jenom mi prosím tě vysvětli, jak si odhadl, že je to sranda z nudy. By mne to celkem zajímalo :-) Já jsem přišel s tím, že mi navrhnete, nebo řeknete, že postačí levnější sestava a ne, že si z vás dělám legraci.

Pretoze sme to tu zazili uz mnohokrat. Hlavne deti sa tak radi bavia. Takze preto ta paranoja.
Navyse ak by si dal tu namahu je tu clanok o zostavovani herneho pcitaca (http://pc.poradna.net/a/view/553505-staviame-herny -pocitac), kde su popisane principy, ktore sa nemenia (clanok je z roku 2010).
Takze na zaver citujem sam seba zpred 3 rokov.

Niekto sa môže spýtať, prečo si nemám kúpiť zostavu napr. za 2000 Eur, keď mi prinesie v rozlíšení, ktoré budem pri mojej obľúbenej hre používať, nárast výkonu o 20 %. Prečo? Napr. pretože ak si dokážem rozumne dnes zahrať hru na zostave za 1000 Eur a zvyšných 1000 si odložím a kúpim novú zostavu za cca rok, za ušetrených 1000 Eur mám výkonnejší počítač, ako keby si kúpim dnes zostavu za 2000 a nebudem ju o rok upgradovať. Je to, ako som spomínal na začiatku, vec kompromisu. Som ochotný oželieť 20% "pokles" výkonu dnes, alebo chcem silou mocou dnes to "najlepšie"? A hranicu kompromisu, ako už tiež bolo dnes spomenuté, ma každý niekde inde. ;o)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru