Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Nové PC nejde obraz

Dobrý večer,
potřeboval bych pomoc, mám novou sestavu, kterou jsem si dělal sám a nejde mi obraz. Deska má integrovanou grafiku zkoušel jsem to zapojit i přes ní, ale obraz také nejde. Napájení 8pin na procesor mám zapojené. Zkoušel jsem i grafiku vyndat a zapojit to do interní grafiky, ale nepomohlo to. Prosím o radu.

Sestava
Ram: Kingston HyperX 4GB 1333MHz
Základní deska: ASUS P8H67-M
Procesor: Core i3-2100 BOX (3.1GHz, LGA1155, VGA)
Grafika: Sapphire VGA ATI Radeon HD 6770, 1GB GDDR5
Zdroj: AKASA Eco-Friendly Power, 600W, 80+

Předmět Autor Datum
Odpoved by mala byt: N/A , neda sa odpovedat. Mas to na stole, alebo v bedni (skrat dosky o plech -…
A111 05.06.2012 02:59
A111
Komponenty mám ve skříni a skřín je postavená na stole. Počítač zapínám normálně přes přední panel.…
kharn. 06.06.2012 04:32
kharn.
Vyzkoušej jiný zdroj nebo sem ofoť štítek zdroje, ať vidíme co to má na 12V větvích za sra*ku, ale c…
Smiley - nereg 05.06.2012 03:00
Smiley - nereg
Ten sice může být (náhoda je sviňa) vadný, ale tuhle sestavu (z hlediska ampérů na 12V) snad utáhne…
L-Core 05.06.2012 06:25
L-Core
600W (PT060) Output Specification Rail +3.3V +5V....+12V1 +12V2....-12V +5Vsb ... 24.0A 24......0A…
M-Pol 05.06.2012 06:45
M-Pol
Vytáhni to z bedny a sestav to jen na stole. Použij jen jednu paměť. Udělej reset CMOS.
Prasak 05.06.2012 06:58
Prasak
Znovu to rozeber, zkontroluj zda v bedně nemáš sloupek "navíc" v místě, kde není příslušný otvor v m…
Jo.Pe. 05.06.2012 14:32
Jo.Pe.
Dobře, dnes se na to pustím a rozeberu to a udělám to dle rady. Všimnul jsem si, že jeden sloupek mi…
kharn. 06.06.2012 04:47
kharn.
To poznáš, až to vytáhneš z bedny a spustíš na stole.
Prasak 06.06.2012 06:33
Prasak
Chybějící sloupek tvé problémy určitě nezpůsobuje. To spíše nějaký navíc.
Jo.Pe. 06.06.2012 08:44
Jo.Pe.
Takže počítač jsem sestavil na dřevěném stole základní deska, procesor, ramky a zdroj. Obraz jsem za…
khorn 06.06.2012 17:35
khorn
clear CMOS. Ked nepomoze tak pripoj speaker a vyber RAM. Pipa? P.S. a nezapajaj nic do konektora pre…
MM.. 06.06.2012 17:36
MM..
Podle mě musí být nějaký komponent vadný, zkusil jsem hodně možností jak to vyřešit, ale bez reakce.…
khorn 06.06.2012 17:37
khorn
cmos si uz zmazal? Skontroloval si jumper clear CMOS ak nejaky je ze je v spravnej polohe? (navod k…
MM.. 06.06.2012 17:40
MM..
Cmos jsem smazal nic se nestalo. Nevím kde to zkontrolovat, ale procesor je 32nm core i3 a základní…
khorn 06.06.2012 17:46
khorn
kontroluje sa to na strankach vyrobcu dosky podla presneho oznacenia CPU, vsima sa cislo verzie BIOS…
MM.. 06.06.2012 17:50
MM..
Nesvieti nahodou DRAM_LED ? Ak svieti tak to je zle a treba drzat tlacitko RAM_OK. Cital si vobec ma…
MM.. 06.06.2012 17:55
MM..
DRAM nesvítí. V jakém stavu je EPU switch opravdu nevím když se nedostanu do biosu to platí i pro GP…
khorn 06.06.2012 18:09
khorn
Tie switche su mechanicke a su na doske. Stejne tak RTC reset jumper. vsetky 3 veci spravne nastav p…
MM.. 06.06.2012 18:12
MM..
V manualu, který jsem k tomu dostal tyhle možnosti jsou pod biosem a píše jenom jak je vypnout v bio…
khorn 06.06.2012 18:17
khorn
tak potom som tahal manual k inemu podmodelu, ked to tam neni tak nic. CLRTC tam ale mas tak ho skon…
MM.. 06.06.2012 18:24
MM..
CLRTC je správně na 1-2 a když vyndám ramky a zapojim speaker, tak speaker nepíská ani nepískne.
khorn 06.06.2012 18:26
khorn
potom je pravdepodobne problem niekde v CPU alebo doske alebo zdroji. Usadil si CPU urcite spravne o… poslední
MM.. 06.06.2012 18:28
MM..
Tedka jsem si našel na fotkách to co myslíte a nemám tam ani jedno, tyhle přepínače tam na desce nem…
khorn 06.06.2012 18:25
khorn
8pin napájení CPU zapojeno?
M-Pol 06.06.2012 17:39
M-Pol
Ano zapojeno.
khorn 06.06.2012 17:46
khorn
Je na desce buzzer (nebo máš repráček na bedně a je zapojený)? Vyluzuje nějaké kruté zvuky?
mif 06.06.2012 17:49
mif
Zkoušel jsi ty RAMky samostatně?
Niko Bellic 06.06.2012 17:57
Niko Bellic

Odpoved by mala byt: N/A , neda sa odpovedat.

Mas to na stole, alebo v bedni (skrat dosky o plech - distancne stlpky) ?
Spustas to skratovanim pinou "PWR_ON", alebo mas nakablovane tlacitka na bedni (zle)?
Co to robi pri pokuse zapnut?
Roztoci sa ventilator zdroja?
Roztoci sa ventilator CPU?
Alebo dokonce POST BIOS vidis?
Napis vsetky reakcie pri starte.

Komponenty mám ve skříni a skřín je postavená na stole.
Počítač zapínám normálně přes přední panel.
Když to zapnu tak se roztočí větrák jak od procesoru, grafiky tak i od zdroje.
Zkoušel jsem i clear cmos ani to nepomohlo.
Na monitoru se nezobrazí vůbec nic ani neproblikne.

Znovu to rozeber, zkontroluj zda v bedně nemáš sloupek "navíc" v místě, kde není příslušný otvor v mainboardu. Zkus samotný mainboard (nejlépe volně položený na stole - pozor na kovové předměty) s CPU a RAM. Pokud to na tu interní grafiku naběhne, tak to můžeš vrátit do bedny, jinak je nutno zjistit pachatele. Je vhodné provést i reset CMOS. Pokud máš více paměťových modulů, zkus každý z nich samostatně. Jinak doufám, že jsi při vkládání CPU do soklu ho tam nerval násilím a nezlikvidoval kontaktní piny.

cmos si uz zmazal? Skontroloval si jumper clear CMOS ak nejaky je ze je v spravnej polohe? (navod k doske)
A ked to nebude pipat ani bez RAM ani po clear CMOS tak treba vymienat postupne CPU za iny a zdroj za iny, ked nepomoze tak je vadna doska, ked nieco pomoze tak je vadne to nieco.
A skontroluj si od ktorej verzie BIOSu ta doska podporuje dany CPU, na webe vyrobcu dosky

potom je pravdepodobne problem niekde v CPU alebo doske alebo zdroji. Usadil si CPU urcite spravne orientovany? neni tam kilo pasty nejakej vodivej? :) moze byt aj vadna zakl.doska (alebo odpalena ak si nahodou mal distancny stlpik kejsu na blbom mieste)
P.S. este dufam ze tvoj zdroj ma 24pin konektor a nie 20pin, a ze si zapojil aj vsetkych 8pinov toho dodatocneho napajania dosky.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru