Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Nový nefunkční display

Dobrý den,

Před určitým časem jsem zrušil display u notebooku (acer extensa 5235) tak že jsem ho velice prudce zaklapl, obrazovka byla popraskaná na střípky. Tak jsem koupil nový:
http://www.terahertz.cz/extensa-5235-series/1381-l cd-display-displej-monitor-pro-notebook-extensa-52 35-series.html
Přišel v dobrém stavu, celkem bez potíží jsem ho instaloval, úspěšně spustil a pracoval jak měl.
Hned jsem spustil celkovou kontrolu avast (jelikož jsem notebook dlouho nepoužíval a nevěděl, kdy jsem ho dělal naposledy) test zkončil s nalezením 4 objektů typ malware, ty jsem smazal a nastavil úplný test před startem operačního systému. Po restartu už obraz nenaběhl místo toho jsou břes obrazovku pouze barevné pruhy různé šířky a barvy podle toho co je zrovna na obrazovce. Opět jsem rozebral horní kryt a zkontroloval připojení, nic zvláštního jsem nenašel.
Ještě dodám že jsem po celou dobu s notebookem nepohnul více než o pár centimetrů po stole takže bych mechaniceké poškození vyloučil. Také grafiku bych do jisté míry vyloučil, jelikož mám notebook připojený k externímu monitoru a z něho teď píšu.
Pokusil jsem se zde pospat veškeré dění a budu hrozně moc rád za jaké koliv rady.
Děkuji

Předmět Autor Datum
Terahertz s.r.o. neručí za jakékoli škody, které vzniknou v souvislosti s dodanými náhradními díly n…
Cat 26.08.2011 21:45
Cat
Děkuji za připomínku ale moc konstruktivní není.. nějaký nápad co s tím prosím?? Mě hlavně nenapadá… poslední
Japat 26.08.2011 21:47
Japat

Terahertz s.r.o. neručí za jakékoli škody, které vzniknou v souvislosti s dodanými náhradními díly následkem montáže nekvalifikovanými osobami. Rovněž nelze reklamovat náhradní díl poškozený montáží osobou bez elektrotechnické kvalifikace (Vyhl. 50/78 Sb.)

Co dotad máš to bez záruky.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru