Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Nízky tlak teplé vody

Dobrý večer.

Prosím o radu jak vyřešit problém s nízkým tlakem teplé vody.

Postupem času se tlak teplé vody, která vede z bojleru stále snižuje.

Bojler je vytápěn plynovým kotlem. Stáří systému 4 roky. Tlak studené vody je stále stejný a beze změny.

Studená teče silným proudem, teplá jen "čůrkem". Délka systému od bojleru k baterii do 10m.

Před 4 lety bylo vše v pořádku a vana teplé vody byla napuštěna za chvíli, ale dnes se napouští 45min.

DOporučíte mi prosím nějaké řešení, než budu volat servisáka...

Předem díky

[DSC_1855.jpg]

[DSC_1858.jpg]

Předmět Autor Datum
Nejspíš bude někde nějaká ucpávka nebo v lepším případě jen zanesené sítko pod baterkou. Sítkem u ba…
sHpy00n 25.11.2013 17:57
sHpy00n
Nepoužíváš náhodou tvrdou vodu ze studny?
reifik 25.11.2013 20:25
reifik
Voda je z vodovodního řádu. Tvrdost 14,5°N nebo 2,6 mmol/l.
svd 26.11.2013 08:11
svd
Myslím, že pokud tam není redukční ventil, tlak bude stejný na studené i na teplé - teda statický. H…
mirektatra 26.11.2013 12:07
mirektatra
Jak již tady bylo vzpomenuto, začal bych sítkem u baterie (i pře baterií). Jinak, to el. zapojení na…
Robisek-1980 26.11.2013 12:56
Robisek-1980
A malbu jim prováděli živnostníci "kocourek @ kočička" :-D poslední
U krysy 26.11.2013 13:02
U krysy

Nejspíš bude někde nějaká ucpávka nebo v lepším případě jen zanesené sítko pod baterkou. Sítkem u baterky bych začal a když nedojde ke zlepšení nasadil bych proplach "proti srsti". Odpojit teplou vodu z bojleru, sundat baterku u vany, na teplou namontit hadici a propláchnout obráceným směrem.

Myslím, že pokud tam není redukční ventil, tlak bude stejný na studené i na teplé - teda statický. Horší to bude s PRŮTOKEM - tedy tlakem dynamickým. Hledejte sítko na vstupu do ohřívače, na vstupu do baterie (po jejím odmontování ze zdi)... Prostě to je někde přicpaný bordelem. Musíte postupovat podle toho, jak je ten který spoj přístupný. Připravte si ale pořádný nářadí, ať nezničíte příruby, "vodní" vazelinu a náhradní těsnění převlečných matic a ostatních spojů, před jejich rozebráním. Bude se to hodit, protože těsnění většinou zničíte. Proto si také na podobné práce lidi zvou "servisáky" :-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru