Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem O2 ADSL - pry mam nastaveno 10Mbit na lince, ale to si nemyslim

Zdravim,
od O2 jsem si nechal navysit stavajici rychlost ADSL z 8 Mbit na tech jejich "az 16" s tim, ze vim, ze mi to pojede tak 10 (ted maji tu akci ze platim stejne jak za 8 Mbit, tak proto jsem si to dal). Kdyz se tyden nic nedelo, dnes jsem zavolal ... problem je v tom, ze mi O2 tvrdi, ze mam na lince nastaveno onech 10240 kbps, ale ja z toho ten pocit teda nemam. Bezi to ulne stejne jak dosud na 8 Mbit, (resp. realnych neco pres 7). Neni se ale podle mne ani cemu divit, protoze pres tvrzeni callcentra, ze mam na pripojce nastaveno tech 10240 kbps, tak modem (Zyxel Prestige 660RU-T3) mi v diagnostice linky ukazuje Downstream Speed: 8193 kbps, takze tvrzeni O2 je podle mne mimo, jelikoz na lince zadnych 10240 ocividne nastaveno neni. Muzete mi prosim poradit, co bych jeste mohl u sebe vyzkouset nebo je mam jeste dale bombardovat, tak dlouho az narazim na nekoho jineho, nez dvacetiletou brigadnici co ma nactene nejake prirucky a planta nesmysly? Modem umi ADSL2+ do 24 Mbit, uz jsem jej i resetoval.

Diky za pripadne postrehy

Předmět Autor Datum
Asi jsi moc daleko nebo něco podobnýho. Já taky platil za 16, všichni v okolí měli 14 a já 3. Už jse…
Potkan007 14.06.2010 16:42
Potkan007
no, diky za odpoved, ale ja myslim, ze si nerozumime. Kdyz si to prectes znovu, jde o to, ze modem i…
ADS 14.06.2010 16:48
ADS
Podla diagnostiky z modemu je naozaj problem na strane O2. Treba volat na technicke oddelenie nie na…
fleg 14.06.2010 16:54
fleg
Take mam ten pocit. Zkusim ty techniky, uvidim jak to dopadne a dam vedem.
ADS 14.06.2010 16:57
ADS
Budu rád. Už mám 400kč v telefonech za hádání, 2 ztracený odpoledne za měření a nervy v háji z keců.…
Potkan007 14.06.2010 17:07
Potkan007
Takze abych odpovedel ... technici mi potvrdili, ze na lince bylo samozrejme stale 8 Mbit a odkazali… poslední
ADS 18.06.2010 19:03
ADS
Moje firma je 100% korektni. To, ze to zakaznikovi nejede o 2Mbit vic, nemusi bejt rozhodne nase vin…
AZOR 14.06.2010 18:21
AZOR

Asi jsi moc daleko nebo něco podobnýho. Já taky platil za 16, všichni v okolí měli 14 a já 3. Už jsem tu měl i technika, nakonec jsem usmlouval 4.5, ale už se mi stává, že občas vypadne.
Modem může umět kolik chce, ale pokud vedení zvládá 7, tak si objednej třeba 24, ale přes 7 z toho nevymáčkneš. :-)

Takze abych odpovedel ... technici mi potvrdili, ze na lince bylo samozrejme stale 8 Mbit a odkazali me znovu na obchodni oddeleni kvuli vzneseni pozadavku. Neresil jsem to, proc zas dalsi pozadavek, nechal se prepojit, znovu vse odkecal .. bylo mi receno, ze se ozvou. Ubehly 2 dny a skutecne dnes odpoledne se ozvali. Dotycna pani opet nevedela, ktera bije, ze ona tam ma jen pozadavek a nevidi o co jde - to je teda system jak blazen. Takze jse to zase cele odvykladal a bylo mi receno, ze do 5ti dnu to pojede, maximalne tech 10 Mbit, ktere nastavi na lince. Ubehly dve hodiny a jede to 12 Mbit. Takze asi tak je to s O2, na rok sbohem a satecek mile operatorky na telefonech, letos uz stacilo ...

Jinak ja si myslim, ze jim sejde na kazde ovecce .. kdybych nerekl, ze odchazim, tak mi to za 400,- nedaji, jelikoz nejsem novy zakaznik .. ale kdyz clovek zahrozi odchodem, najednou to jde. Proste jak na vietnamske trznici.

Tvuj problem je zrejme opravdu ve vzdalenosti od ustredny, vyhnitych dratech nebo co ja vim jeste, muj problem byl spise v tom, ze komunikace uvnitr O2 proste nefunguje.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru