Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem O2, vyjednání individuální slevy nebo tarifu?

Používáme v rodině 2 datový služby O2 (internet). Souhrnná měsíční částka dělá asi 800 Kč (vše na jeden účet, na jednu osobu).

Je reálný si vyjednat individuální slevu nebo individuální tarif mimo ceníkových služeb? Jde mi buď o službu Dual SIM (ceníkově 113 Kč/měsíčně) nebo jednu SIM kartu s tarifem Internet v mobilu (ceníkově 150 Kč/měsíc).

Otázka zní, zda je vyjednání slevy vůbec reálný. Občas totiž narazím na tvrzení někoho v diskusích na netu, že má tarif mimo nabízených. Má s tím někdo kladnou/zápornou zkušenost?

Pavel

loading...
Předmět Autor Datum
Myslím, že to nelze zobecnit. Hodně asi záleží, na koho narazíš v prodejně nebo na infolince... Stej…
Dale Cooper 10.10.2009 10:05
Dale Cooper
O2 si o zákaznících IMHO vede evidence informací o kterých málokdo tuší. Jeden čas, když jsem byl "…
Boeing 10.10.2009 14:26
Boeing
Z vlastní zkušenosti mohu individuální slevu/tarif potvrdit. Ovšem získal jsem ji na "výpovědním odd…
Boeing 10.10.2009 14:10
Boeing
Děkuju moc za pozitivní a konkrétní ohlas. Zní to všechno uvěřitelně. Něco bych měl: v poslední dob…
Pavel 10.10.2009 14:22
Pavel
Není zač :) Samozřejmě veškeré dohody/plány/sliby je potřeba ověřovat příp. urgovat. Já jsem si výp…
Boeing 10.10.2009 14:34
Boeing
tyto individuální slevy nabízí operátoři v nejvyšší nouzi, od zavedení přenositelnosti čísel = "nezt…
lední brtník 10.10.2009 14:56
lední brtník
naopak se svým programým páčením slev chlubí, pak si takového jedince vysokých morálních kvalit řadí…
Boeing 10.10.2009 15:40
Boeing
ne, ta citace není reakce na tebe. aspoň mám za to že jsi popisoval případ 2a) kompenzace operátora…
lední brtník 10.10.2009 16:20
lední brtník
Přikládám jednu vlastní zkušenost s O2, kdy jsem si na prodejně (tj. ne po telefonu s operátorem, kd…
Pavel 10.10.2009 16:10
Pavel
Tak to já mám opačnou zkušenost s úžasnou O2. Sami od sebe, bez předchozího upozornění, mi změnili t…
Jeníček 10.10.2009 19:24
Jeníček
Právě jsem volal na infolinku O2, problém s fakturací - nesprávně mi účtovali službu, která k datu z…
Pavel 29.10.2009 10:24
Pavel
Já jim zavolal, na jejich akci NET za 500,- a že prej pro nový je to. Tak jsem prohlásil ať mne zruš… poslední
paul 29.10.2009 10:40
paul

Myslím, že to nelze zobecnit. Hodně asi záleží, na koho narazíš v prodejně nebo na infolince... Stejně tak nevíš, jak široké pole mají operátoři a prodejci v tomto směru. Jestli tam mají někde napsáno "když je zákazník kór nasraný tak mu nabídněte xx% slevu nebo minuty navíc apod" se nedozvíš, coby "kaštan".

O2 si o zákaznících IMHO vede evidence informací o kterých málokdo tuší.

Jeden čas, když jsem byl "pernamentně kór nasraný" mě po přepojení na operátora okamžitě fasoval nějakej "tvrďák", jehož informovanost a komunikační schopnosti byly o několik tříd výš, než u běžných operátorů - tedy asi nějaká evidence stupně nasranosti zákazníků :)

Z vlastní zkušenosti mohu individuální slevu/tarif potvrdit. Ovšem získal jsem ji na "výpovědním oddělení". Po prokázané neschopnosti O2 a mém následném "pokusu" o podání vypovědi mi operátorka nabídla celkem slušnou slevu + volné minuty (celkem ušetřím cca 75%) s trvalou platností.

Opravdu záleží na jak schopného a informovaného operátora narazíš. Když řeším nějakej problém s O2, téměř vždy to jeden telefonát nevyřeší a téměř vždy se ke stejné věci dozvím různé informace při každém telefonátu.

Pokud tedy máš něco, co tě u nich s prominutím "sere", pokus o výpověd je dobrá a ověřená metoda na vyjednávání slevy/zvláštního tarifu ;-)

Děkuju moc za pozitivní a konkrétní ohlas. Zní to všechno uvěřitelně.

Něco bych měl: v poslední době dva výpadky konektivity do zahraničí. Akorát se trošku bojím toho, že v O2 neměli (nemají?) dobře zvládnutý některý procesy a informační systém jim každou chvíli nejede (či vyhazuje chyby). Tak abych neskončil buď slibem a nikde nic, nebo aby mi ty služby opravdu neodstřihli.

Ale pokusím se najít ještě nějakej argument proti nim, abych měl víc munice.

Pavel

tyto individuální slevy nabízí operátoři v nejvyšší nouzi, od zavedení přenositelnosti čísel = "neztratit ani jednu ovci".

Občas totiž narazím na tvrzení někoho v diskusích na netu, že má tarif mimo nabízených.

1. má starý, už nenabízený tarif.
2. může jít o výše popsaný případ. ale pokud to někdo nedostal jako bonus za předchozí útrpné jednání neschopného operátora, naopak se svým programým páčením slev chlubí, pak si takového jedince vysokých morálních kvalit řadím do kategie "pražák".

naopak se svým programým páčením slev chlubí, pak si takového jedince vysokých morálních kvalit řadím do kategie "pražák".

OT: Tož, nevím kam si zařadil/zařadíš mě, ale svým způsobem je mi to jedno, s tvým jednoduchýnm a přímočarým posuzováním lidí jsem již několik let seznámen, ale O2 (stejně jako téměř každá nadnárodní firma) se svými zákazníky vy*ebává:

- polofunkční služby - 3 dny fungují, 3 dny nefungují - problémová a zdlouhavá náprava (sleva žádná, O2 přece nemůže za to, že jsi se nastěhoval někam, kde mají na hovno kabeláž).

- špatně proškolený operátoři - sliby/chyby

- faktury vystavené zřejmě sfetovaným jedincem

- lživé informační sms

- obrovsky komplikované a zdlouhavé vymáhání vratných záloh, přeplatky ze špatných faktur

- podvodné slevy/nabídky - "ušetříte", ale zaplatíte víc.

Je na zákaznicích, jak ze sebou nechají vytírat.

Na druhou stranu musím uznat, že u O2 jsem několik let a každý problém se podařilo vyřešit ku spokojenosti obou stran, ač to stálo někdy mnoho usílí a to vidím jako velmi pozitivní věc.

ne, ta citace není reakce na tebe. aspoň mám za to že jsi popisoval případ 2a) kompenzace operátora za předchozí stupidní postup.

podle mého letitého jednoduchého a přímočarého posuzováním lidí je odpudivý případ 2b ten typ, které zmiňuje z diskusí pavel - vždy se neopomenou pochlubit, jak s něčím vyjebali - a jsou tím více u svých soukmenovců ceněni.

předchozí vyjmenované body zrovna tak pasují na tmobil, upc - proto také mívají pro případ zákazníka, kterého se jim podařilo odradit, zázračně po ruce podobné slevy.

snad ale dokážeme odlišit nasraného odcházejícího zákazníka - a programově vychcaného "občana první kategorie".

Tak to já mám opačnou zkušenost s úžasnou O2. Sami od sebe, bez předchozího upozornění, mi změnili tarif. Ve výsledku mě stojí net o 150 Kč víc. Platil jsem 470 Kč a připojení 8 Mbit. Z toho mi něco vzala televize, na kterou beztak čučí jen moje máti, takže ve výsledku jsem měl nějaké 4 Mbit. Potom přišlo nějaké jejich zázračné přečíslení, takže net mě nyní stojí 620 Kč. S*át na ně. Ale nevadí. Už mám jiného poskytovatele, u kterého budu mít 8 Mbit za 400 Kč celkem, a odstoupení od smlouvy už mám sepsané také. Vůbec se s těmi zloději nebudu bavit.

Právě jsem volal na infolinku O2, problém s fakturací - nesprávně mi účtovali službu, která k datu zřízení byla na 3 měsíce zdarma, a už druhý měsíc byla účtována.

S chlapíkem jsme to probrali, peníze mi vrátí v příštím vyúčtování. Rovnou jsem se ho zeptal na kompenzaci, jsem dlouhodobější zákazník a na datech jim sypu docela dost.

Nevyrazil jsem z něj vůbec nic! Tak nevím, ti co dokážou z operátora něco vyrazit, jak to asi dělají?

Pavel

Já jim zavolal, na jejich akci NET za 500,- a že prej pro nový je to. Tak jsem prohlásil ať mne zruší linku, a šlo to i pro mne. Vyúčtovali nějakou e-mail schránku, tak jsem zavolal, že nechci a prej příště odečtou. Jinak mám úevou linku od r. 1946 nepřetržitě.... A jsem spojař, takže jejich kecy, že něco nepljde pár dní odbývám prohlášením, že nevím proč by to nemělo jít, když je to otázka zadatlení na klávesnici. Pravda je ale, že při novém zřízení ADSL to fak musejí nejdřív natahat ručnš v rozvodě pčes splitery..

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru

loading...