Objednané služby v zahraničí. (Prosím o pomoc)
Ahoj, obědnal jsem si za 60 dolarů na zahraničních stránkách compiler. Už to trvá 4 týdny a pořád mi službu nespustily. Asi po dvou týdnech mi napsal ať mu pošlu důkaz platby. Poslal jsem mu tedy fakturu o zaplacení. Od té doby se neozval. Neumíte prosím někdo Anglicky? Potřeboval bych přeložit větu , něco jako "že kdybych věděl že ani po měsíci nebudu mít službu spuštěnou tak že bych 60 dolarů neplatil" . Vím že si to můžu přeložit v překladači, ale nepřeloží to dokonale, a já nechci aby viděl že neumím ani anglicky. Nevím kam se jinam obrátit. Pokud sem tento dotaz nepatří tak se omlouvám.
Změna předmětu, původně: Obědnané služby v zahraničí. (Prosím o pomoc) (shark.jd)
Obědnat -> objednat
službu nespustily -> nemáš si psát s ženskýma
Napsal bych jim:
Objednal jsem si a zaplatil službu (kopii dokladu jsem na požádání zaslal, přikládám ji znovu)
Protože služba není ani po měsíci funkční, žádám o okamžité zpřístupnění služby nebo o vrácení platby
Vyprdni se na všechny podmiňovací časy.
Nejsem angličtinář, takže něco takového:
I ordered your <dopln si nazev zluzby> compiler service <dopln datum>. Copy of payment order was sent to your address <dopln datum> as you requested after my complaint.
Because I have no access to your service after 1 month from ordering, I require immediate access to your service or money refund.
Best regards
<podpis>
Děkuji mockrát, to vypadá dobře.
na jakych strankach jaky compiler? Trebars si to zaplatil blbo. Nevratila sa ti ta platba nahodou po tyzdni na konto ako neuspesna?
Keby si to platil kreditkou a predajca sa hra na mrtveho chrobaka tak potom mozes sa obratit aj na svoju kreditkovu spolocnost nech to stornuju a mozes mat potom na haku ty predajcu
Platil jsem to Paypalem a platbu obdržel.
paypal tiez tusim ma moznost riesit problemy s nedodanou sluzbou/vecou, ale tiez to asi bude treba vybavovat anglicky (translator by mohol aj stacit). Takze ak to nevybavis s tym predajcom tak kontaktuj potom aj paypal ze chces platbu stornovat ze co ti na to napisu
ok, děkuji moc za radu
Už mi došla trpělivost, kam mám napsat na to paypal? Mám jim poslat kopii o zaplacení? Nebo to vidí že z mého účtu peníze odešli.
Na PayPal musis zahajit pripad v DisputeConsole
Tam popises, ze jsi objednal sluzbu, zaplatil a sluzbu neobdrzel, proto pozadujes penize.
Administratori se spoji s druhou stranou a budou po nich chtit vysvetleni a dukaz, ze ti sluzbu poskytli.