Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Ochrana dat při reklamaci HDD v notebooku

Před reklamací svého zařízení potřebuji zajistit, že budou data na hdd 100% zlikvidována. To by neměl být zase tak velký problém, ale když je právě ten HDD tím problémem a nemohu s ním už defakto pracovat, co teď ?

Nebo ještě lépe: lze reklamovat pravděpodobnou vadu hdd v notebooku aniž bych ten hdd dal z ruky? tj. třeba předvedu, ale nedám ? hm.. ?

Předmět Autor Datum
z jiného konce: http://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/pocitac e/zpravy/ceske-podniky-si-ceni-zt…
lední brtník 16.09.2011 20:06
lední brtník
jsou tam data k soudním sporům o větší částky, nicméně rád bych své právo na reklamaci uplatnil i ta…
slepej 16.09.2011 20:09
slepej
za užívatelské dáta predajca/autorizovaný servis nezodpovedá,zálohu vlastných dát si musí vyriešiť u…
audax 16.09.2011 20:31
audax
zálohu mám, jde mi o to, že ten disk nechci nikam dávat
slepej 16.09.2011 21:26
slepej
Tak ho nikam nedávej, jednoduché. Buď jedno (reklamuj s rizikem, že servis si všechno přečte, překop… poslední
L-Core 16.09.2011 21:34
L-Core
Jak pisou vyse tak si koupit novy hdd a stary zlikvidovat. Jinak treba Dell poskytuje rozsirenou zar…
rh 16.09.2011 20:47
rh
díky, to jsem neznal
slepej 16.09.2011 21:26
slepej

za užívatelské dáta predajca/autorizovaný servis nezodpovedá,zálohu vlastných dát si musí vyriešiť užívatel sám,na tie mu servis ani predajca záruku dať nemôže,pri servisnom zásahu nieje možné zabezpečiť,že užívatelove dáta zostanú nepoškodené a v takom stave,v akom ich má užívatel v pc/nb uložené,to sa pri prípadne nutnej výmene hw komponentov nedá nijako garantovať,že nebude nutné uviesť napr. operačný systém do pôvodného továrenského nastavenia...mnohé servisy ponúkajú aj službu zálohovania dát,ale je to obvykle účtovaná, samostatne ponúkaná služba,na ktorú obvykle nevzniká automaticky nárok kúpou pc/nb zostavy,ale môže byť aj ponúkaná ako bonus pre zákazníka konkrétneho predajcu,to je ale len čisto individuálna záležitosť,nieje na to žiadny právny nárok......

Tak ho nikam nedávej, jednoduché. Buď jedno (reklamuj s rizikem, že servis si všechno přečte, překopíruje) - nebo druhé (bezpečnost dat, ale nový disk za svoje korunky).

------
Za sebe: disk (s daty) do opravy bych nikdy nedával. Leda tak pod podmínkou, že třeba při výměně grafické karty v místní opravně bych byl celou dobu přítomen (a samozřejmě případně zaplatil něco navíc za takový nadstandardní požadavek). V žádném případě bych případnému ujištění, že "je data klientů nezajímají", nevěřil.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru