Avatar uživatele
bolak

Chápete snahu obchodních řetězců donutit lidi, aby neplýtvali jídlem?

Už poněkolikáté jsem to slyšel v radiu, že prý je „tam“ taková snaha, momentálně v Tescu nebo kde. Jak to udělají? Řeknou lidem, aby si kupovali méně.a přemýšleli nad tím, jestli to, co si kupují, zvládnou sníst.

A nebude to pak ve skutečnosti tak, že když se tahle „akce“ povede, lidi nakoupí v obchodě místo 1000 kuřat jen 500 kuřat za měsíc, tak zbylých 500 kuřat se jim na krámě zkazí, budou je muset vyhodit a ve skutečnosti se toho vyplejtvá ještě víc?

Já myslím, že takhle funguje ta nabídka a poptávka, jak jsme se to učili na ZŠ, že Tesco kdyby fakt chtělo, tak těch kuřat vezme rovnou míň a s tím, že pár dní tam třeba bude prázdnej regál.

Zajímavá 0 před 2273 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Neni to snaha obchodních řetězců, ale na řetězce je vyvíjen tlak z venčí. Nejedná se o menší prodeje, ale o to, že to co se vyřadí, že už to nelze dále prodávat se nevyhodí, ale pokud je to možné, tak ještě zpracuje. Je to dobrá myšlenka. Řetězce každý den vyhazují tuny potravin, které mohou ještě spoustě lidí posloužit a nakrmit je.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek