Outlook - ztrácí se pošta
Dobrý den, prosím o radu. Při přeposílání pošty v rámci kancelářské sítě ze sekretariátu k cílovým lidem se pošta buď ztratí, nebo automaticky načte do koše. Předem všem děkuji za rady. Lenka
Dobrý den, prosím o radu. Při přeposílání pošty v rámci kancelářské sítě ze sekretariátu k cílovým lidem se pošta buď ztratí, nebo automaticky načte do koše. Předem všem děkuji za rady. Lenka
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
nepreposielat powerpoint kraviny a ine pre pracu nepotrebne veci, kde sa nemas cudovat, ze to konci v kosi.
Tak to je opravdu rada nad zlato. Žádné kraviny se u nás neposílají, pouze dokumenty, smlouvy apod. V koši toho normálně moc nekončí, ale automaticky se tam načítá 90% nově přijaté pošty.
Začalo to najednou? Dnes byly nějaké aktualizace filtrů nevyžádané pošty - pokud kliknete na zprávu pravým tlačítkem - Nevyžádaná pošta - Nikdy neblokovat doménu odesílatele a požádáte kolegu, aby vám poslal e-mail, stane se co? I další zpráva končí v koši?
Tak jsem to zkusila a nic zablokovaného není. Co mu přepošlu, skončí většinou v koši, cca 1 zpráva z 10 se mu našte normálně. Mohlo by to být starým pc?
Psal jsem, aby kolega poslal vám, ne vy jemu.
Nevidím souvislost se stářím PC. Jakou verzi Outlooku používáte?
Outlook Express. Od kolegy chodí pošta v pořádku.
Oprava MIcrosoft Outlook Express
Takže to není Outlook, ale Outlook Express. V tom případě nic, co jsem psal nahoře, neplatí.
Čili v tom Outlook Expressu klikněte na Nástroje - Pravidla pro zprávy a podívejte se, co je tam nastaveno.
Problém vyřešen, moc díky, koho by napadlo, že se v tomhle nastavení někdo hrabal Ještě jenou díky za čas a trpělivost.
Za málo. Propříště bych ale přecejen doporučil specifikovat přesně program, který používáte.
A toho prvního, co vás poučuje, si nevšímejte, to je takový místní maskot.