Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Outlook 2013 - Vytvoření události v kalendáři na základě obsahu zprávy v emailu

Poradil by mi prosím někdo jak udělat, aby se mi na základě textu v mailu od konkrétního odesilatele vytvořila událost v kalendáři?

Nejjednodušší bude asi uvést příklad:

Obsah příchozího e-mailu
------------------------

pondělí 21. 4. 2014 Dvořáček Vojtěch
Linka Od Počáteční zastávka Do Konečná zastávka Poznámka
22/12 5:56 NÁSTUP SA 14:31 Průběžná ZC

________________________________________
Automaticky vygenerovaná zpráva, nelze na ní odpovědět!
(Odesláno 15. 4. 2014 13:48 povondrap)

Chtěl bych aby se mi v okmažiku příchodu zprávy vytvořila následující událost:

Předmět: 22/12
Místo konání: NÁSTUP SA - Průběžná ZC
Čas zahájení: po 24. 4. 2014 5:56
Čas ukončení: po 24. 4. 2014 14:31

Půjde to asi zkrz Visual Basic, se kterým si vůbec nerozumím, ale když by mi někdo dal aspoň "nástřel", možná bych se zorientoval a chytil.

Děkuji za ochotu a pozornost.

Předmět Autor Datum
Nenašly se žádné odpovědi.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru