Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemZamknutoVyřešeno PPL Zkušenosti.

Dobry den. Vim, ze to neni nejvhodnejsi tema k tomuto foru. Chtěl bych se vas zeptat na vase zkusenosti s PPL. Objednal jsem si par veci z Alzi a nechal jsem si je poslat pres PPL. 27.12 dorazil balik na jejich centralu, 27.12 jeste ten den v 22:00 byl dorucen na spatne depo (Chapu chyba se stane), 28.12 se balik dostal do spravneho depa, 29.12 (dnes) Mel byt balik dorucen, tak zkontroluji jejich system sledovani baliku a vidim "Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody na doručení na jiný pracovní den." bohuzel, s nikym sem se nedomlouval, kdyby aspon zavolali. (Ja cely den drepim doma a cekam na neni ja uplnej vul... Misto toho abych delal neco uzitecneho).

Předmět Autor Datum
Doručování koncem roku mají těžce na háku, osobní zkušenost jsem psal už tady: http://pc.poradna.net…
Kurt 29.12.2011 16:44
Kurt
Dobrý den, po dnešní zkušenosti s PPL je už nechci ani vidět, chování řidiče jak balíky v autě rozha…
patricie 04 17.12.2014 16:01
patricie 04
Zkušenosti s PPL mám všeho druhu. Od perfektního doručení na čas až po situaci, kdy jsem si raději d…
jirka44 29.12.2011 16:47
jirka44
V 10:00 je už pozdě,už jsou zpracovány rozvozové listy a zboží je na autech. V 10:00 už vyjíždí do t…
kozakl 05.09.2014 14:38
kozakl
Osobní zkušenosti s výše uvedenými okopávači zásilek mám tristní. Sice se mi ještě nestalo, že by šo…
mif 29.12.2011 16:53
mif
Raději použij poštu... Včera jsem objednával v jednom e-shopu čelovku. Poslali to doporučeně poštou…
Kurt 29.12.2011 17:07
Kurt
Já si nechávám posílat "obchodní balíky" (či jak se to jmenuje). Doručení do čtyřiadvaceti hodin, př…
mif 29.12.2011 17:14
mif
Tak vidim, ze to co se o ceske poste rikalo driv, uz neni pravda.
Jakubb 29.12.2011 17:14
Jakubb
Má pořád své mouchy - bydlím na sídlišti a když přijdu v 5 večer z práce, je na naší poště otevřena…
Kurt 29.12.2011 17:19
Kurt
záleží to vždycky na lidech, někde jsou pošťáci výborní, jinde bys je měl spráskat potěhem. Obecně a…
touchwood 17.12.2014 17:16
touchwood
Po 3 letech radu asi uvítá. Nic ve zlém :-)
Satyr 17.12.2014 17:22
Satyr
Aktuální zkušenost - hrůza Včera ráno SMS že přijede mezi 10,00 a 13,00.Manželka volala zpět že bude…
iritovaný zákazník 03.09.2015 10:20
iritovaný zákazník
PPL také moc nemusím, několikrát problém, dokonce jsem musel řidiči vysvětlovat kam má jet několik m…
Adept 19.12.2013 17:54
Adept
PPL je banda arogantních volů. Ty jejich kecy typu "s řidičem si telefonicky dohodnete čas doručení"…
kravitch 29.12.2011 16:55
kravitch
Tak jsem zavolal na zakaznicky servis a tam mi rekli ze ridic tam napsal ze firma ma dovolenou... Ne…
Jakubb 29.12.2011 17:13
Jakubb
Zkušenost mám jak dobrou, tak i špatnou. Někdy záleží na konkrétních lidech (a jejich profesionalitě…
VN 29.12.2011 17:16
VN
No ja mam takovou neutralni zkusenost, jednou sem cekal od nich balik a vedel jsem ze mi ma ten den…
vojtechvit 29.12.2011 17:23
vojtechvit
Mám bohužel stejné zkušenosti a určitě nejsme samy. Fóra jsou toho plná - viz. třeba http://reklamac…
Blanka3 07.11.2012 19:30
Blanka3
Je to ještě horší. Někteří prodejci s nimi mají domluven holport. V dodacích možnostech objevíš i po…
mif 07.11.2012 19:42
mif
necetl sem vsechny komentare ale za mne PPLkem sem si nechal dovest CCA 3 baliky a to co je pro mne…
Boboo 07.11.2012 19:43
Boboo
No jo, každá ta služba má svá specifika. Kurýr nemůže konkurovat molochu s tisíci poboček, to je jas…
Kurt 07.11.2012 19:46
Kurt
to je jasny otazka ale pak je proc teda to PPL pouzivat ? osobne bych pouzil PPL kdybych bydlel fakt…
Boboo 07.11.2012 19:49
Boboo
ALe nepoužil. Ještě dobrý je DPD. S domluvou bez problému.
In-lander 07.11.2012 20:03
In-lander
No, pokud konkurování v jejich podání má být realizováno formou přehlíživosti vůči zákazníkovi a nek…
J_K 07.11.2012 20:27
J_K
Já taky rád využiju možnosti doručení Balík na poštu od ČP. Při doručení domů já většinou nejsu doma…
Prasak 07.11.2012 22:07
Prasak
Zrovna dnes mi poslali nějaké knihy přes ČP - protože budu zítra doma už po 16. hodině, využil jsem…
Kurt 07.11.2012 22:10
Kurt
Takže aktuální info: právě mi volal týpek z ČP, že mi vezou balík a bude doručován dnes mezi 13. a 1…
Kurt 08.11.2012 08:31
Kurt
Právě volal pilot, jestli jsem doma - říkám, že jsem už jeho kolegovi vysvětloval, že doma budu až p…
Kurt 08.11.2012 13:36
Kurt
...the story continues: Napsal jsem tedy 12.11. e-mail, ve kterém jsem Poštu žádal o informaci, zda…
Kurt 29.11.2012 13:29
Kurt
PPL jsem použil třikrát a vždy bylo doručeno včas, po předchozím upozornění na mobil. Pokud to není…
IQ37 07.11.2012 20:00
IQ37
já teda taky musím napsat svojí zkušnost a asi tím půjdu proti proudu toho, co se zde zatím píše - P…
vojtinac 07.11.2012 20:34
vojtinac
Já PPL použil zatím asi 10x a vždy spokojenost, zboží přišlo nepoškozené a včas :)
David H. 07.11.2012 21:42
David H.
Já jsem na tom podobně. Dopravu si většinou vybírám podle toho, co je právě nejlevnější. Ještě se m…
L-Core 08.11.2012 10:01
L-Core
Moje zkušenosti se službou PPL jsou jenom kladné.Vždy záleží na domluvě s dodavájícím řidičem (praco…
Reno99 08.11.2012 11:20
Reno99
Já mám s PPL (ale i s DPD) zkušenosti výborné. Možná je to tím, že u nás v té malé prdeli jezdí jen…
rokator 08.11.2012 11:50
rokator
Zkušenosti s PPL mám naprosto negativní. Tak, jak již zde bylo psáno, vozili opakovaně tupě balíček…
Bobb 12.06.2013 10:00
Bobb
Moje skúsenosti sú tiež negatívne. Ráno mi volajú že mi doručia balík o 11:00 tak im hovorím že vted…
Blind 15.10.2013 23:41
Blind
Posledne 2 roky vyslovene negativne skusenosti s PPL. Niektory sofer zavola dopredu, niekto nie. Aj…
zurivy dochodca 08.11.2013 14:22
zurivy dochodca
Vážení a milí, dnes k nám dojelo PPL. Po milém rozhovoru s řidičem a paní z dispečinku (blábolila n…
Spatium 18.12.2013 22:29
Spatium
Jó, do Humpolce jsem se díky PPL taky podíval. :-)
Kurt 18.12.2013 22:53
Kurt
Já objednával dost věcí z Aukra a spokojenost, až naty časy doručení který vůbec neseděj.:-)
sambilionk 18.12.2013 22:35
sambilionk
Dnes nám měl být zaslán opětovně balíček přes PPL Plzeň, paní řidička nám den předtím napsala, že ná…
stestik3 20.12.2013 20:19
stestik3
Je to všechno jedna banda, ať PPL nebo ČP, o nedoručitelnosti si napíší jakýkoliv důvod a o domluvě…
milii 05.09.2014 14:20
milii
Existuje objednávání jen s Alzy.
kozakl 05.09.2014 14:36
kozakl
Dobrý den, PPL je našim dopravcem pro e-shop. Musím bohužel konstatovat, že díky této společnosti zí…
Partner PPL 21.09.2015 13:01
Partner PPL
Já měl problém, jak s dpd, tak s ppl, ale s ppl více. Bud se ozvou, nebo ne, a nebo slíbí, že přijed… poslední
FildasCZ 21.09.2015 14:32
FildasCZ

Dobrý den, po dnešní zkušenosti s PPL je už nechci ani vidět, chování řidiče jak balíky v autě rozhazuje a ani vám váš balík nedá zkontrolovat, i když se jednalo o sklo. Odpověděl, že na to nemáme nárok a krabici vzal a hodil zpět do auta a odjel. Firma PPL by se měla zamyslet jak se její řidiči chovají a není to první případ jak jsem slyšeli i když jím zavoláte jak se řidič chová je jim to jedno.

Zkušenosti s PPL mám všeho druhu. Od perfektního doručení na čas až po situaci, kdy jsem si raději dojel do depa sám. Doporučuju podívat se na jejich stránky pod které depo spadáte, ráno tam zavolat (začínají v 10:00 !) a chtít telefon na řidiče, který to veze.

P.S. pokud lze, tak se jim vyhýbám.

Osobní zkušenosti s výše uvedenými okopávači zásilek mám tristní. Sice se mi ještě nestalo, že by šofér nezavolal a nedohodl si se mnou hodinu doručení, ale jejich chování se k balíkům je zrůdné. Prokoplé kejzy, poškozené desky, poztrácené RAMky dírou v obalu (totálně rozškublém). Raději použij poštu...

Já si nechávám posílat "obchodní balíky" (či jak se to jmenuje). Doručení do čtyřiadvaceti hodin, před tím ještě volá poštovský panáček, v kolik hodin to má přivézt. Donese to až na práh bytu (páté patro), i docela velké kysny (např. komplet "sbornaja" na tři pecka). Proti poště nemám nic.

Má pořád své mouchy - bydlím na sídlišti a když přijdu v 5 večer z práce, je na naší poště otevřena 1 přepážka a fronta až ven. Ale naučili se i pár nových dovedností - volají, když vezou balík, doručují v sobotu a je s nima domluva.

záleží to vždycky na lidech, někde jsou pošťáci výborní, jinde bys je měl spráskat potěhem. Obecně ale "profi" služby fungují velmi dobře.

A když pominu problémy s postsignum a špatným proškolením některých styčných pracovníků, tak za mně pošta celkem OK.

Aktuální zkušenost - hrůza
Včera ráno SMS že přijede mezi 10,00 a 13,00.Manželka volala zpět že bude až od 11,30 protože je ráno u lékaře.
Když se jich nedočkala anido 16,00 zavolala- odpověd byl jsme u vás v 11,00 a máme na to svědky.
Dnes ráno SMS přijedem dnes- bez určení hodiny.
NIKDY VICE PPL

PPL také moc nemusím, několikrát problém, dokonce jsem musel řidiči vysvětlovat kam má jet několik minut (na běžné městské sídliště, jako by to snad byl můj problém, snad má mít on své instrukce a navigaci)...

PPL je banda arogantních volů. Ty jejich kecy typu "s řidičem si telefonicky dohodnete čas doručení" - prdlajs. V 8 ráno zavolá, že dojede mezi 10-12h. Já mu říkám že jsem do 14h v práci, ať mi to přiveze KDYKOLIV odpoledne. On že né, to už bude dávno někde jinde, že leda zítra ve stejnou dobu. Když mu řeknu teda ať mi to doveze do práce (1 km od domova), tak mi řekne že né, tam to už není jeho rajón. Jediná možnost že mi zásilku nechá v depu, kam si pro to po práci musím dojet! Další případ, jiný řidič: Mám odpolední, ráno kolem 8h volá řidič, že má pro mě zásilku a že dojede kolem 14-15h. Já mu říkám že to budu už v práci, ať dojede kdykoliv do 13h. To né, nestíhá, dřív jak po 14h to nebude. Tak mu říkám ať mi to doveze do práce, to né, není to jeho rajón. Že tak teda zítra ve stejnou hodinu, nebo mi to nechá na depu. To aby si kvůli nim člověk bral den dovolené nebo nevím. Takže pokaždé když si něco objednám a nechám dovézt přes slavné PPL, tak za dopravu zaplatím 120 kč a ještě si pro to musím jet přes celé Brno na to jejich slavné depo. Pokaždé jsem si stěžoval na jejich webu přes ten jejich formulář a ani jednou se ani neobtěžovali reagovat. Toť moje zkušenost s PPL.

Tak jsem zavolal na zakaznicky servis a tam mi rekli ze ridic tam napsal ze firma ma dovolenou... Nepochopim jak si to muze dovolit, telefoni cislo tam ma, cely den jsem byl k dispozici. Jestli nestiha tak ma zavolat a ne si vymyslet pitomosti. Dekuji za odpovedi. Jak koukam tak PPL stoji za velky PRD. BTW: Depo Ceske Budejovice to je.

Zkušenost mám jak dobrou, tak i špatnou. Někdy záleží na konkrétních lidech (a jejich profesionalitě). Mně jednou zavolali takhle ráno, že přijedou odpoledne a dodají zboží, zdali budu doma. Odpoledne jsem měl být v práci v sousedním městě - pán mi na to odpověděl, že tím líp, v onom městě bude mít také několik dodávek, bude to jednodušší, doveze mi to do práce, ušetří navíc cestu 2 x 7 km. Odpoledne volá, že je "na tom a tom místě" - (!) ať si přijdu převzít (!) balík. Pravím: "Ale já jsem v práci, domluva byla, že mi to dovezete do práce, ne že Vás budu někde nahánět, navíc na opačném straně města." Na to on, že mi to tedy doveze blíž... Nakonec jsem souhlasil, domluvil si pauzu v práci, přišel na místo. Chlap na mě: "Vy jste bez auta?" (Balík s elektronikou vážil přes dvacet kg, navíc byl rozměrný). Říkám: "Ano, ráno jsme se přece bavili, že jedu busem do práce". Chlap z PPL: "Aha, to já bych vám to dovezl". Říkám: "Víte co, dejte mi to. Když už jsem tady, myslím, že Vám ulehčím Váš těžký úděl". Poděkoval jsem a šel.

Třeba teď v září zkušenost s Českou poštou. Nechal jsem si poslat obchodním balíkem (s dodáním na místo adresáta do 24 hod.) elektroniku. Prodejce zaslal info o expedici balíku s číslem zásilky. Druhý den dopoledne kontroluji "sledování zásilky" na stránkách České pošty. "Adresát nezastižen, balík uložena na poště". Říkám si, že se zase někomu asi nechtělo splnit si svou (mnou zaplacenou) práci. Jdu druhý den na poštu, vyzvednu balík, paní na poště to komentuji a ptám se, z jakého důvodu - já jsem byl doma celé dopoledne, další rodinný příslušník byl doma celý den. Paní jen samé výmluvy. O. K. Mávnu rukou. Za týden mi měla přijít další zásilka obchodním balíkem. Naprosto stejný scénář. To už jsem nevydržel a poněkud rozhořčeně se ptám, proč nedoručují balík na udanou adresu. Že paní, co jezdí s balíky nevěděla, že mi ji má dodat domů (!), tak ji uložila na poště (mělo se jednat o stejnou paní, která jezdila s autem pošty). Za další týden mi měla přijít třetí zásilka obchodním balíkem. Ano, tentokrát někdo skutečně dopoledne zazvonil, paní dovezla balík na adresu, dokonce se mi "za problémy" omluvila. Jak jsem pak pochopil, jednalo se shodou okolností vždy o jediný balík, který měl být dodaný až adresátovi. Tak se po domluvě na poště místní dámy vždy rozhodly, že to nestojí za to (kvůli jednomu balíku přejíždět celou dědinu) a uložily po svém svědomitém zvážení balík na poště (do zprávy napsaly "adresát nezastižen"), který jsem si tak vždy musel vyzvednout osobně, navíc s denním zpožděním (tedy ne do 24 hod.).

No ja mam takovou neutralni zkusenost, jednou sem cekal od nich balik a vedel jsem ze mi ma ten den prijit, tak sem cekal doma jak trotl kdy se ozvou, no a kdyz bylo 16 hodin tak jsem to vzdal a odjel jsem pryc na chalupu a bylo 17:30 telefon, ze je pred barakem a ma pro me balik a ja mu na to rek, ze jsem cekal celej den a on se neozval, tak jsem odjel pryc, ale ze mi to sem muze privezt (cca 20 km od me adresy) a on ze jo ale az po 21 hodine az pojede na depo. Tak to dopadlo celkem dobre. Jednou taky rano v 7 mi zavolal ridic v kolik budu doma, tak sem rek ze ve 14:30 a on ze tam bude. A prijizdim domu ve 14:30 a uz tam cekal a balik bez problemu predal. Myslim ze to taky hodne zalezi na ridici jak si to rozplanuje. Jako treba vcera rano v 9 hodin mi zavolal jejich ridic ze je vedle ve vesnici a jestli budu kolem 15 hod. doma tak jsem mu trochu s nepochopenim odpovedel ze jo (nechapal jsem proc to neprivezl hned, kdyz byl 2 km odeme) tak jsem cekal a stejne prijel az v 17 hodin. tak nevim jakej obrazek si ma clovek udelat o teto firme, ale je pravda, ze posta je taky kapitola sama o sobe, kdyz radsi zatajej balik jelikoz byl celej promachanej a vypadal jak kdyby ho ridic prejel tou jejich avii.

Je to ještě horší. Někteří prodejci s nimi mají domluven holport. V dodacích možnostech objevíš i poštu, přesto ti to přijde PPLkem (o stopade dráž). Není to tak dávno, co jsem tímto způsobem získal nejdražší knihu ve střední Evropě (nikde jinde nebyla) - knížka dvě stovky, doprava dvěstapade (PPL, ač jsem "zatrhl" ČP za kilo). A ano, jmenovitě označím tohoto pamrda: knihovna ČVUT.

necetl sem vsechny komentare ale za mne PPLkem sem si nechal dovest CCA 3 baliky a to co je pro mne dulezite a to dovest balik odpoledne je pro ne nemozne ale co si muzu pochvalit pokud mas blizko bydliste postu tak pouzit Balik na postu od CP

to je jasny otazka ale pak je proc teda to PPL pouzivat ? osobne bych pouzil PPL kdybych bydlel fakt nekde na "dedine"

No, pokud konkurování v jejich podání má být realizováno formou přehlíživosti vůči zákazníkovi a nekvalitním provedením zaplacené a ne zrovna nejlevnější služby, tak to snad ať radši ani nekonkurují a jdou dělat něco co jim půjde lépe. Problém PPL možná bude v tom, že řidiči nejsou přímo jejich zaměstnanci pracující podle nějakého systému, ale outsourcovaní soukromníci které asi vybírají výhradně podle ceny a krom toho se i dost mění. Posledně mě trošku zaskočil řidič PPL, nějaký šetřílek, který mi ani nezavolal, ale namísto toho mi poslal SMS že pro mě má balík a ať mu zavolám já, abysme se domluvili. Asi mu pozdrželi platbu faktury a chudák neměl ani na kredit.

Já taky rád využiju možnosti doručení Balík na poštu od ČP. Při doručení domů já většinou nejsu doma, nebo chrápu po noční a honit těhotnou manželku se synkem za zadkem tři patra nahoru dolů nechci. Zvláště pokud je to něco většího. To si pro to v klidu zajedu, až budu mít sám čas. IMHO se tohle poště povedlo.

Zrovna dnes mi poslali nějaké knihy přes ČP - protože budu zítra doma už po 16. hodině, využil jsem změny doručení na odpolední, což je na webu popsáno jako 16:00-19:00. V potvrzení mi sice přišlo, že přijali mou žádost o změnu doručení na 15:00-19:00, nicméně doufám, že budou doručovat skutečně po 16. Dám vědět.

Takže aktuální info: právě mi volal týpek z ČP, že mi vezou balík a bude doručován dnes mezi 13. a 15. hodinou. ::) Tak jsem jej upozornil, že jsem změnil dispozice a psali tam čas 16-19. Oznámil, že není ten, kdo balík poveze, ale že tam kolegovi napíše poznámku a on se mi ozve. Řekl jsem, že po 16. hodině budu doma, pokud to nepůjde doručit takto pozdě odpoledne, nechť mi balík nechají na poště, že tam pro něj dojdu.

Právě volal pilot, jestli jsem doma - říkám, že jsem už jeho kolegovi vysvětloval, že doma budu až po 16. hodině a jestli mi to veze dřív, tak že to má nechat na poště.
Balík tedy budu mít na poště.
Resumé: zákazník si u České pošty může zvolit dobu doručení a Česká pošta to doručí podle toho, jak si zvolí sama. Dokonalé. ]:)

(protože by se mi to doručováíní později hodilo, zkusím to nevzdat a informovat se na možnosti - když to nabízejí, tak to přece musí fungovat, nebo ne? Dale Coopre?)

...the story continues:
Napsal jsem tedy 12.11. e-mail, ve kterém jsem Poštu žádal o informaci, zda ta služba bude někdy fungovat.
dne 20.11. mi přišla odpověď, ve které se sice odpověď na otázku nenachází, zato se v ní nachází ujištění že, cituji: "rozhodně se nejednalo o úmysl Vaší
žádosti nevyhovět nebo dokonce poškodit nějakým způsobem Vaši osobu."
a také: "momentální kapacitní možnosti pošty, resp. vytížení balíkových doručovatelů, již neumožnily doručení dalších zásilek ve Vámi požadovaném časovém úseku." Takže OK, balíkáři už na začátku listopadu nestíhají, ale nemám si to brát osobně. :))
Nicméně, jsa nepoučitelný, nechal jsem si i další balík poslat ČPoštou (mezitím mi přišly dvě zásilky přes společnost in-time a bez problémů).
Včera v 15:26 dorazila SMS, že Pošta přijala do přepravy balík, a že mi bude dnes, tj 29.11. doručován. Dnes tedy čekám na (obvykle ranní) telefonát od ČPošty a ono nic. Až v 13:12 dorazila SMS, kde jsem informován, že "Vážený, zákazníku, omlouváme se, z technických důvodů nebude zásilka doručena v avizovaném termínu. O dalším postupu vás budeme informovat". Ve sledování na webu Pošty to vypadá tak:

Zásilka podána dne 28.11.2012 na poště 102 00 - Praha 102.
SMS zpráva o podání zásilky adresátovi odeslána dne 28.11.2012.
E-mail o podání zásilky adresátovi odeslán dne 28.11.2012.
Zásilka přepravována k dodací poště.
E-mail o odůvodech neučinění pokusu o doručení zásilky adresátovi odeslán dne 29.11.2012.

Zdá se, že zásilka někde na trase mezi městem hlavním a městem okresním ztratila orientaci. :-)
Já bych si to rád nebral osobně, ale když mi v listopadu mají dorazit 2 balíky a s oběma je problém, přijde mi to takové zvláštní. Ani mně se nepovede pokaždé všechno napoprvé, ale že bych dělal chyby pokaždé, to tedy ne. Máte někdo taky tyhle problémy, nebo v tom jedu sám? :-/

PPL jsem použil třikrát a vždy bylo doručeno včas, po předchozím upozornění na mobil.
Pokud to není objemnější zásilka (a je ta možnost), tak si nechávám doručovat na www.ulozenka.cz anebo kurýrem. Možná jsem šťastlivec, ale zatím se nevyskytnul žádný zádrhel.

já teda taky musím napsat svojí zkušnost a asi tím půjdu proti proudu toho, co se zde zatím píše - PPL jsem použil asi celkem 10x, z toho tak 7x v Kutné Hoře, 3x v Brně a musím říct, že zatím vše bez problémů. samozřejmně si už nepamatuju všechny dodávky, ale nevzpomínám si, že by mi někdy někdo nezavolal, vždy sem se domlouvil na času i místě doručení, dokonce se mi párkrát stalo, že mi doručili zboží do práce místo domů. když odesílám něco důležitého (např. vrácení notebooku z Brna do Prahy), použil jsem taky raději PPL než ČP, balík ta byl druhý den, včas a v pořádku.

zato ČP mě poslední dobou pěkde sere - několikrát (cca 5x) se mi stalo, že se místo dovezení zásilky objevil ve schránce dodací lístek (nebo jak se tomu nadává) s výzvou na odběr na pobočce s odůvodněním, že nikdo na dané adrese nebyl k zastižení, přitom vím, že doma pořád někdo byl (z 90% potencionálního času na doručení já osobně, pak manželka)!!! stávalo se mi také, že nedoručí zásilku do druhého dne, jak sami ve svých propagandistických letácích nabízejí "dnes podáte, zítra dodáme" - správně by to mělo být "dnes podáte, zítra se na vás vyserem a pak někdy doručíme".., dostatečně o kvalitách ČP svědčí třeba http://blogy.cnews.cz/clanky/ceska-posta-jeji-bali k-do-ruky-velky-podvod-socialistickeho-zavodu, nutno uznat, že se pak řádně omluvili. mě se každopádně neomluvil nikdo, přestože jsem podával dvě stížnosti přímo na Poště - moc rád bych věděl, k čemu jim je na balíku adresa doručovatele, když mu zásilku stejně nehodlají doručit domů..?

myslím si taky, že hodně záleží na pobočce/depu v konkrétním městě/oblasti, je to samozřejmě o lidech a o tom, kdo je řídí. každopádně v brně to teď vypadá tak, že na Poště 61500 na to serou, kdežto v depu PPL to s dopravou k zákazníkům myslí vážně.

osobně si myslím, že kdo může, měl by využít možnost "převzetí na pobočce", kdo nemůže, musí to holt risknout...

Moje zkušenosti se službou PPL jsou jenom kladné.Vždy záleží na domluvě s dodavájícím řidičem (pracovníkem) který zboží veze.Pokud řekl že přijede v tu a tu hodinu opravdu tam byl a nebyl žádný problém.

Já mám s PPL (ale i s DPD) zkušenosti výborné. Možná je to tím, že u nás v té malé prdeli jezdí jen jeden řidič, který si mě už pamatuje. Vzhledem k tomu, že dělám na směny, naplánuji si dodání zboží na den, kdy vím, že budu doma. Vždycky mi od obou společností přijde den předem mail i sms s informací, kdy bude zboží doručováno a v den doručení mi ráno zavolá řidič, s kterým si čas případně upřesním. A zatím se vždy trefili do slíbeného času...

Zkušenosti s PPL mám naprosto negativní.
Tak, jak již zde bylo psáno, vozili opakovaně tupě balíček do místa bydliště v době, kdy jsem jim opakovaně vysvětloval, že jsem v práci. Doručení po pracovní době bylo odmítnuto. Když konečně, na potřetí a po dvou dnech, pochopili, požadoval méně chápavý řidič po mě, v rozporu s právními předpisy, rodné číslo, které jsem mu odmítl vypsat do jejich formuláře, tak mi balíček nevydal s tím, že si mám zajít ne jejich depo. Volal jsem na PPL infolinku, kde jsem, jak jsem si naivně myslel, situaci vysvětlili a dáma mi slíbila provést nové doručení s tím, že řidič bude proškolen o tom, že rodné číslo chtít nemá a balíček mi další den doručí. Další den mi volal odesílatel s tím, že se mu zásilka vrátila s dovětkem, že jsem odmítl předložit občanský průkaz. Shrnutí tedy je, že kdyby byl balíček poslán normálně poštou, měl bych jej rychleji a bez problémů.

Moje skúsenosti sú tiež negatívne.
Ráno mi volajú že mi doručia balík o 11:00 tak im hovorím že vtedy budem v škole nech mi ho doručia na adresu o 4km (škola) vedľa do 12:00, že to nemôže lebo to nieje jeho rajón ale kolega ktorého rajón to je tam môže byť o 13:00. Na pripomienku že vtedy tam som, ale nemôžem si to prebrať lebo mám hodinu a ďalší návrh nech mi to doručí po 14:00 že už budem doma mi odpovedal, že nemôže že vtedy už má byť niekde inde. Nakoniec ho úplne zabudol naložiť a teda sa dostal balík do rúk niekoho iného ktorý mi ho doručil v absolútne nevhodnom čase ale našťastie na adresu kde som sa práve nachádzala tak som sa zľutovala vykradla sa z hodiny a balík si prevzala. Našťastie to bolo malé tak sa to dalo schovať pod tričko. Zajtra čakám dve veľké krabice jedna 20kg druhá 17kg tak dúfam že sa to nebude opakovať lebo to už by som nenápadná bola asi ťažko....

Posledne 2 roky vyslovene negativne skusenosti s PPL. Niektory sofer zavola dopredu, niekto nie. Aj ked zavola, vacsinou si stanovi cas s takym intervalom, ze doma to moze prebrat jedine nezamestnany. Ked pridu do firmy, nemaju ochotu cakat ani 5 minut, takze ak mate prave niekoho na telefone alebo ste na meetingu a nestihnete dobehnut na recepciu do 5 minut, uz ho nenajdete. Centrala odmieta akukolvek snahu o predbeznu dohodu o datume a case dorucenia. Priemerna doba dodavky sa z proklamovaneho 1 dna na ich internetovych strankach v realite predlzila na 4-5 dni. Po Prahe. A to nehovorim o pripadnych nakupoch vo vianocnom obdobi, to uz nemate istotu ani ci dostanete objednavku v tomto kalendarnom roku. Uz som sa rozhodol, ze zacnem ziadat internetove obchody aby mi to posielali ceskou postou. Nie je to o nic rychlejsie ani pomalsie, ale aspon mam istotu, ze az mi postarka vhodi listok o doruceni do schranky, tak balik si mozem vybrat na poste ked sa ja rozhodnem a nie cakat na to komu sa kedy uraci mi ho dorucit.
Rozmyslam, ze dam informacie na zdruzenia ochrany spotrebitelov.
Snad trochu informacii o kvalite prepravy pred vianocnym obdobim dokaze prepravne firmy prinutit zlepsit kvalitu, aby neprisli o zakazky v pre nich najlepsom obdobi.

Vážení a milí,

dnes k nám dojelo PPL. Po milém rozhovoru s řidičem a paní z dispečinku (blábolila něco o Humpolci), jsem zjistila, že tato firma je komplex české odpadní pracovní síly. Pokud si chcete zvednout adrenalin, ztratit spoustu času a energie, hurá do spolupráce s nimi...

Dnes nám měl být zaslán opětovně balíček přes PPL Plzeň, paní řidička nám den předtím napsala, že nás nezastihla a další den, když jsme jí volali, kde je ? v kolik hodin k nám přijede, byla kousek od nás, když ani po 2 hodinách nepřijela , volala jsme ji a ona mi vulgárně sdělila, že nemá GPS a že nás po tmě hledat nebude, prý se nám nedovolala ( zase lež), když jsem se ptala na kontakt, kde si mohu stěžovat, tak mi 2x položila telefon. Tak jsem poslala reklamaci, ale stejně se asi nic nestane. Vulgarita a dost nevhodné chování a ještě lži, tak zítra si raději sami dojedeme na DEPO.
Od pošty i v tomto čase, balíček odeslán jako obyč. zásilka, dodán následující den. Děkuji poště za včasné DODÁNÍ

Krásné vánoce všem

Je to všechno jedna banda, ať PPL nebo ČP, o nedoručitelnosti si napíší jakýkoliv důvod a o domluvě o doručení, když nikdo nezavolá, též, ani větší město není výhodou, mám hromadu špatných zkušeností s oběmi institucemi a pramálo dobrých a většina z nich už zde byla popsána, tak nevím, jak donutit internetový obchod aby nabízel jinou firmu nebo jiný druh dopravy...

Dobrý den, PPL je našim dopravcem pro e-shop. Musím bohužel konstatovat, že díky této společnosti získáváme negativní hodnocení ze strany zákazníka, co se týče dopravy. Nezavolají zákazníkovi, zboží klidně nechají bez předošlé domluvy u sousedú. A to si prosím za tuto službu - kontaktování - připlácíme.

Já měl problém, jak s dpd, tak s ppl, ale s ppl více. Bud se ozvou, nebo ne, a nebo slíbí, že přijedou vemu si volno a nikde nic. A pak v 20:00 volaj, že za 1 hodinu přijede. Taky se stalo, že jsem si vzal volno a nikdo nikde, a pak koukám na e-shop a tam zásilka nebyla doručena z důvodu zákazník nebyl doma a naůčtovali mi 65,-.

Tenhle týden mi ppl přivezl pomačkanej balík, ale ke štěstí e.shop zásilku zabalil, tak dobře, že se to nepoškodilo.

Moje přítelkyne měla balík přes gls a to byl porod na měsíc. Její balík vozil každý týden jinej řidič, nereagovali na emaily a jejich operátoři to měli také na salámu. Pokud už se dovolala, tak domluvili čas a místo a řidič nikde. Tak ke konci jsme se dostali až k vedení, kde nám to osobně přivezl nějakej manažer.

Jinak s poštou mám dobré zkušenosti do 3 dnů to mám vždy doma.

Zpět do poradny Nahoru