Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Placený webhosting VS webzdarma.cz

Dobrý den, spustil jsem web na webzdarma.cz ale pokud použiji mysql je web děsně pomalej a strašně dlouho to načítá. Myslíte že pokud si zaplatím placený webhosting tak že bude rychlost mysql větší? Docela se mi líbí webhosting u wedosu. Co vy na to? Mysql je hlavní priorita toho webu. Pojede mi to rychleji? Děkuji

Předmět Autor Datum
Samozrejme, ze platene sluzby musia mat vacsiu prioritu ako neplatene kto by si ich potom platil keb…
fleg 02.01.2013 08:58
fleg
Wedos se ti docela líbí? Nechal si se vcucnout cenou do nekvalitní sračky prodávané jako naleštěné h…
Eessencia 02.01.2013 12:48
Eessencia
Skoro ve vsem lzes. Wedos si nikde o nic drze nerika. Rika si pouze o to, co ma v ceniku. Drtiva vet…
Radek 02.01.2013 13:49
Radek
Vcelku vtipně si popsal opak toho co jsem napsal. Nehledě na to, že jsem napsal čistou pravdu z vlas…
Eessencia 02.01.2013 14:09
Eessencia
Ja u wedosu mam svoji domenu, nic extra po tom nechci - to co chci vcelku funguje. Zaznamenal jsem a…
lucifer 02.01.2013 14:27
lucifer
Odedneška hraje WEDOS na city https://www.facebook.com/datacentrum.wedos/posts/1 0151396227977780 :-…
Eessencia 02.01.2013 14:38
Eessencia
Dobrý den, znovu, je škoda, že se neumíte podepsat a stydíte se za svoji identitu. Předpokládám, že…
Josef Grill - WEDOS 02.01.2013 15:05
Josef Grill - WEDOS
David Kaššai, nemáte zač.
Eessencia 02.01.2013 15:08
Eessencia
Dobrý den, nikdy jsme neměli žádný výpadek v řádu hodin. Měli jsme jediný výpadek v létě 2011 a to…
Josef Grill - WEDOS 02.01.2013 15:22
Josef Grill - WEDOS
Poskytujeme kvalitní služby a za tím si stojíme. Výkon, spolehlivost a k tomu nonstop podpora jsou p…
Josef Grill - WEDOS 02.01.2013 15:18
Josef Grill - WEDOS
já mám wedos asi půl roku a mám tam bajvoko 10 mejlů. všechny jedou v pohodě. do těch jejich klientu…
Boeing 08.01.2013 14:03
Boeing
Dobrý den, pokusím se reagovat. Maily Drobné problémy s webovým rozhraním jsme měli loni na konci…
Josef Grill - WEDOS 02.01.2013 15:13
Josef Grill - WEDOS
Dobrý den pane Wedos Josef Grill: Co povíte na http://kecykveci.cz/jak-snadno-vyradit-cizi-web-kt er…
Eessencia 04.01.2013 19:34
Eessencia
Dobrý den, naše vyjádření je pod článkem. Je zamícháno v diskuzi. Jedna chyba se shodou několika ná…
Josef Grill - WEDOS 08.01.2013 13:30
Josef Grill - WEDOS
Také u vás hostuji jeden webik, klient pro kterého jsem to zřizoval si nestěžuje, takže pohoda. Spad…
Redsnake 08.01.2013 15:14
Redsnake
Dobrý den, máte pravdu. Většinou to tak děláme, že to někdo kontroluje. Já jsem se tady na začátku o…
Josef Grill - WEDOS 13.01.2013 13:44
Josef Grill - WEDOS
Wedos sem taky měl, bohužel, hnůj, hnůj a nic než hnůj... poslední
Janda 06.08.2015 22:58
Janda

Wedos se ti docela líbí? Nechal si se vcucnout cenou do nekvalitní sračky prodávané jako naleštěné hovno.
Abych to shrnul:
• Mají nefunkční Mail-klienty. Zezačátku jsem je používal.
- RoundCube nezobrazuje text zprávy, musíš si o opravu napsat na support a to ta oprava není trvalá, při každé chybě, znova na support.
- Druhý klient IceWarp sice text zobrazuje, funguje "asi" tak jak má, ale velmi často laguje, přihlášení trvá třeba minutu, pak 30s čekáš než ti zobrazí tvé e-maily, atp.. atp..

• Support nemá žádné zkušenosti ohledně web developingu (rozuměj: minimální znalosti html, css, php).
- Ano, není to v popisu jejich práce, ale vykazuje to kvality a profesionalitu WebHostingu (př. u "starého" Stationu mi poradili vždy). Neočekávej, že ti někdy někdo na Wedos supportu poradí. Většinou to skončí tak, že ti napíšou o 250Kč / hod za spojení s technikem. (Fuck OFF). (Ano levný hosting, předražené ostatní služby).
- Další věc jsou samotní technici. Pokud narazíš na nějaký problém (př. ten e-mail), tak na supportu nemluvíš (nepíšeš si) s technikem, ale s někým kdo jede asi jen podle textu napsaném na papíře. Vždy ti řekne jednu jedinou a tu samou větu "Přepošlu naši konverzaci technikům a ti se Vám ozvou". K čemu ten chlap na supportu je? Nic neumí, jen přepisuje stejné věty a mačká enter.

Člověka lákají na levný hosting, spoustu ale spoustu slev, domény zdarma, tudle, támto, ...
Ostatní služby jako zálohování, nahrání záloh, jednoduchá (vteřinová pomoc), vše je placeno (částky se pohybují od 250Kč do 1000Kč).
Obnova ze zálohy (500Kč, vážně?!).

Wedos jsem používal, ale už nikdy víc se nenachytám na blištící se kopu sraček. (Pogoogluj, najdeš spoustu totožných názorů).

Pokud bych si měl vybrat webhosting tak jeden z nejkvalitnějších je webhosting.html
Cena 24€ za rok, doména zdarma, support zdarma, kde ti poradí se vším co potřebuješ (a neřeknou si drze o 250Kč), zálohování, nahrání záloh zdarma, ...
Navíc na jednom webhostingu můžeš provozovat až 10 jiných webů (domén) a nejedná se o tzv. "Alias" (Wedos nabízí 1 alias zdarma, FUCK), ale jako by sis pořídil 10 webhostingů.
Hodnocení tohoto hostingu nalezneš zde http://www.monitoruju.net/firma/exon-technologies/

Jako začátečníkovi ti asi Wedos postačí, ale pokud chceš něco kvalitního, obloukem se mu vyhni.

Skoro ve vsem lzes. Wedos si nikde o nic drze nerika. Rika si pouze o to, co ma v ceniku. Drtiva vetsina obycejnych hostingu ma obnovu ze zaloh zpoplatnenou a ani Wedos neni vyjimka. Nikde netvrdi, ze obnova je zdarma. V drazsim tarifu, ktery Wedos take nabizi ma ale obnovu ze zaloh zdarma. Asi sis opet necetl podminky nebo ses to snazil zamlcet?

Dalsi, pomerne hodne rozsireny hosting Savana, nabizi napriklad obnovu ze zaloh za techto podminek Obnova ze zálohy administrátorem (web, db, emaily) 600,- Kč (720,- Kč s DPH) http://www.savana.cz/webhosting/popis-webhostingu/ Taky jsou to asi svine, ze si ceni svoji praci na nejake penize. No a ta "mrcha" Wedos to ma jeste levnejsi, chce za to podle tebe 500 a dovoli si, v o par korun drazsim tarifu, to mit dokonce zdarma. extra.html

Wedos pouzivam nekolik let a s nicim jsem nemel problem a to pouzivam pomerne problemove CMS - Joomla.

To, ze podpora u Wedosu neumi programovat je uplne v poradku. Pokud by ses o to zajimal vic, tak bys vedel proc. Kazdy ma svoje pravomoce pouze odtud potud a pokud neumis neco nastavit na tvym webu, tak to opravdu neni chyba Wedosu, ale jen a jen tvoje. Hoster ti zarucuje pouze to, ze ti pojede hosting a sluzby, ktery sis zaplatil. To splnil, to, ze neumis zachazet s tim, co sis tam dal, je znovu jen a jen tvuj problem.

K aliasum, Wedos nikde netvrdi, ze nabizi multihosting. Priste si procti to, co nabizi a to, co pomlouvas. Wedos ma aliasy a nikde to nezapira a pro ty, komu to nestaci, nabizi neomezene aliasy za priplatek a tam muzes mit 50 webu (je to jako by sis poridil 50 hostingu, ne jen 10). Takze podle tve teorie je ten tebou doporuceny hosting teamexon FUCK. Doporucuji se mu obloukem vyhnout.

Vcelku vtipně si popsal opak toho co jsem napsal.
Nehledě na to, že jsem napsal čistou pravdu z vlastních zkušeností, své argumenty jsem podložil tím, čím ty ne.
Obchodní podmínky jsem četl, tady jde ale o to zda se jedná o kvalitní hosting a zákaznické služby, nebo jen ždímárnu na peníze (bez ohledu na zákazníky).

Př. uvedu již zmíněný klient RoundCube. Proč doprdele WEDOS poskytuje mail servis skrze tento nefunkční klient? Co je to za obchodní politiku, když poskytuji nefunkční služby, které ani neumím opravit? Nejméně 8x za měsíc jsem musel psát na support o to, abych si mohl přečíst došlé e-maily. Vždy mi bylo řečeno, že je problém opraven, ale za den, dva jsem opět musel psát na support. Už jen todle naznačuje, že Wedosu nejde o kvalitu, ale o kvantitu blbečků platící za "jakž, takž" fungující služby.

Tobě se to může zdát jako über-cool hosting, bude to možná tím, že jediné co umíš je nainstalovat "joomlu".

Další pěkný článek jak kvalitní Wedos je, najdeš zde wedos-ne
Nevzdělaný tým WEDOSu snažejíc se bránit pořád dokola stejnou omáčkou, no není to k popukání?

Kupujte si co chcete, jednou Vám dojde, co za shit si hřejete za své peníze.
U webhostingu platí 100x tolik, že "menší cena, nižší kvalita".

Ja u wedosu mam svoji domenu, nic extra po tom nechci - to co chci vcelku funguje. Zaznamenal jsem ale v prubehu roku nekolik vypadku (v radu hodin). Co je RoundCube nevim, webove rozhrani nezajima, posta mi funguje normalne pres POP3. Jako - je to samozrejme o cene, a za tech par smesnych korun jsem spokojenej. Jakykoliv jiny web nez nejake osobni nedulezite tlachani bych tam ale nedaval.

Dobrý den, znovu,

je škoda, že se neumíte podepsat a stydíte se za svoji identitu. Předpokládám, že čtenáři diskuze jsou natolik rozumní, že porovnají naše a vaše argumenty.

My na Facebooku nehrajeme na city. U nás však od počátku jedeme systémem naprosté otevřenosti a tak řešíme úspěchy a radosti, ale i problémy s ostatními. Je to taková interakce
Nic netajíme a nikdy jsme nic netajili. Vše máme na webu a k problémům se stavíme čelem.

Investovali jsme do projektu desítky milionů korun a tady máte detaily:
datacentrum.wedos.com

Také jste mohl ukázat následující informace, které máme na naše Facenbooku:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151395746 077780&set=pb.259342012779.-2207520000.1357135271& type=3&theater

Dobrý den,

nikdy jsme neměli žádný výpadek v řádu hodin. Měli jsme jediný výpadek v létě 2011 a to na 3 minuty. O tom jsme informovali a to i o příčinách a nápravě, aby se to neopakovalo.

U všech služeb garantujeme dostupnost 99,99%, což znamená maximálně 5 minut výpadku měsíčně. Dodržujeme to. Naprostá většina serverů nemá ani sebemenší výpadek několik měsíců (stovky dní).
Servery monitorujeme každou minutu, máme dohled přímo v datacentru a máme tam i skladem náhradní díly.

Jak již bylo uvedeno, tak u nás jsou i weby s desítkami tisíc návštěv za den a fungují spolehlivě. Výkon a spolehlivost jsou naše dva hlavní pilíře.

Poskytujeme kvalitní služby a za tím si stojíme. Výkon, spolehlivost a k tomu nonstop podpora jsou předpoklady kvalitní služby.

V případě, že máte jakýkoliv problém, tak nás můžete kontaktovat:
Přání a stížnosti - kontakt na vedení společnosti
Máte nápady na vylepšení našich služeb? Máte přání na nové služby? Máte stížnost na naše služby? Napište nejvyššímu vedení společnosti a Váš požadavek bude řešen na nejvyšších postech.
kontakty.html

Pokud jde o uvedený článek, tak byste měl také přečíst naše reakce pod článek. Článek neobjevil nic zásadního. Článek jen působí jako senzace.

Náš webhosting je nejprodávanějším a nejrozšířenějším hostingovým programem v ČR. Hostuje u nás několik desítek tisíc webů a to je náš nejlepší argument. Jen tak dokazujeme, že cena nic nevypovídá o kvalitě služby. Naše levné služby jsou kvalitní a výkonem a spolehlivostí překonají mnohonásobně dražší služby.

Proč máme tak nízké ceny?
nizke-ceny.html

já mám wedos asi půl roku a mám tam bajvoko 10 mejlů. všechny jedou v pohodě. do těch jejich klientu ani nelezu, lítá mi to na thunderbird. problém nemám, cena byla v té době nejlepší, support mi vždy poradil a web jede bez problémů. tak nevim, cos měl za problém ale já jsem naprosto spokojen. s tímhle souhlasím s radkem.

Dobrý den,

pokusím se reagovat.

Maily
Drobné problémy s webovým rozhraním jsme měli loni na konci léta. O problémech jsme informovali na našem webu datacentrum.wedos.com a nic jsme nikdy netajili. Ve spolupráci s IceWarpem jsme udělali úpravy a vše funguje v pořádku. Nabídli jsme i alternativní rozhraní. Každé má své výhody a nevýhody a každý si může vybrat co potřebuje.

Podpora
Podpora dělá to co má v popisu práce. Je k dispozici NONSTOP na telefonu, chatu a e-mailu. Technici dělají jiné úkoly a odpovídají na e-maily a řeší jednotlivé technické věci.
Vše je u nás plně automatizované a proto si každý může všechno nastavit v administraci. Co je a co není náplní podpory máme na webu:
http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/podpora.htm l

Zálohy
Zálohy řešíme tak, jak je řešíme. Máme to v ceníku a je to jediná podobná služba. Ke každému webhostingu dostanete zdarma WEDOS Disk a tam si můžete zálohovat třeba každou hodinu a potom si obnovu můžete udělat kdy chcete a zdarma a bez nás. Je to nejlepší řešení záloh na trhu.

Aliasy
Řešení aliasů máme na webu popsané - http://hosting.wedos.com/cs/webhosting/multihostin g.html

Hostují u nás malé i velké weby. Jsou u nás weby, které mají GB, ale také weby s desítkami nebo stovkami GB dat. Stejně tak weby s návštěvností malou, ale také návštěvností v desítkách tisích za den. Fungují spolehlivě na značkových serverech FUJITSU. Služby jsou výkonné a spolehlivé.

Také u vás hostuji jeden webik, klient pro kterého jsem to zřizoval si nestěžuje, takže pohoda. Spadá sice do kategorie pidi web, ale i tak.

Nicméně, co mě zaujalo ve Vaší stati, chvíli jsem přemýšlel, jestli jsem se neuklikl a nečtu si blog na idnes.cz, nechcete najmout korektora?:) Při vší úctě a doufám, že to nebude chápáno jako rýpání, sám píšu jak mi zobák narost, ale když se píše něco trochu oficiálního, tak si to nechám po sobě aspoň většinou přečíst někým, kdo česky píše perfektně. Ono to tu úroveň textu dost pozvedne. Takhle to nevypadá ani moc důvěryhodně.

Dobrý den,
máte pravdu. Většinou to tak děláme, že to někdo kontroluje. Já jsem se tady na začátku omluvil a hlavně mi šlo o obsah sdělení. Ta forma a chyby mají (v tomto případě) až druhotný význam.
Děkuji za pochopení.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru