Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Plasma LG 42PJ350 asi vadný pixel (Reklamace)

Zdravím,
chci se zeptat, našel jsem na své plasmě asi vadný pixel velký asi 2 mm svítí červeně. TV jsem dal na reklamaci firmě Datart 4.2.2013 a ještě se mi neozvali. Chci se zeptat jak to půjde s reklamací opraví to nebo vymění? Musím podotknout, že na tv jsem měl 3 roky záruku a to od června 2010 tak mi těď běží prodloužená záruční doba. Někde jsem slyšel, že vadné pixely neřeší, ale firma Datart mě nic o tom neřekla. Posílám vám foto je níže na odkazu. Prosím o vaše názory. Děkuji

http://imageshack.us/photo/my-images/195/dscf0983v .jpg/

Předmět Autor Datum
Dal jsi to tam 4.2, dnes je 26.2. Ze zákona mají 30ti denní lhůtu, proto tě nikdo nebude do té doby…
icepower32 26.02.2013 11:02
icepower32
Nevím, proč jste ten obrázek sem nedal rovnou. Spark - závažná vada panelu, která klidně může skonči…
ms 26.02.2013 11:16
ms
Aha, a dá se to opravit? Nebo je to na výměnu popřípadě vrácení peněz?
Brnoable 26.02.2013 11:30
Brnoable
Ne, to se dá opravit výměnou panelu, což je operace, kterou těžko udělá servis.
ms 26.02.2013 19:10
ms
aha, jen se chci zeptat jestli se mám jít zeptat a nebo to nechat ať se ozvou sami do 30.dne a to do…
Brnoable 28.02.2013 10:02
Brnoable
Oni se ozvat nemusí.
karel 28.02.2013 10:03
karel
Jen, že Datart nabízí bezplatně půjčit tv kterou mi zapojili po dobu vyřízení reklamace. Asi před 2…
Brnoable 28.02.2013 10:09
Brnoable
Tohle není vadný bod, ale závažná vada samotného panelu - stručně, vadné elektrody - téměř zkrat v p…
ms 28.02.2013 11:36
ms
1) ozvat se nemusí, ty tam naklusej 30tý den a chtěj to řešit. 2) prodloužené (nebo taky rozšířené)…
MM_tank 28.02.2013 14:01
MM_tank
Já mám na příjmovým reklamačním listě předběžné datum ukončení 6.3.2013 tak nevím. Dnes jsem tam byl…
Brnoable 28.02.2013 18:23
Brnoable
tady posílám odkaz co datart nabízí při prodloužené záruce http://www.datart.cz/sluzby/prodlouzena_z… poslední
Brnoable 28.02.2013 18:40
Brnoable

Dal jsi to tam 4.2, dnes je 26.2. Ze zákona mají 30ti denní lhůtu, proto tě nikdo nebude do té doby informovat (bežná praxe).

To jak televizi vymění, opraví, je na nich. Buď dostaneš peníze zpět, nebo nový kus, či opravený starý.

//Ikdyž vzledem k tomu že je to tři roky starý model, je možný, že nabídnou novejší obdobný model.

Jen, že Datart nabízí bezplatně půjčit tv kterou mi zapojili po dobu vyřízení reklamace. Asi před 2 týdny jsem tam byl a řekli mi že mě budou kontaktovat sms tak proto se ptám. Pak další věc je, jestli můžou přijít s tím, že se na tuto závadu nevztahuje záruka, někde jsem o tom četl. Některé firmy nemají garanci 0 vadných pixelů, ale u Datart jsem se to nikde nedočetl a nikdo mi nic při reklamaci neřekl.

1) ozvat se nemusí, ty tam naklusej 30tý den a chtěj to řešit.
2) prodloužené (nebo taky rozšířené) záruční době má reklamace jiná pravidla, těžko budeš hrát na 30dnů, na vrácení peněz. Podle všeho si reklamační řád může prodejce v prodloužené záruce upravit. Prakticky to znamená podle mě natuty zbohem možnosti vrácení peněz.

http://www.coi.cz/cz/pro-podnikatele/informace-pro -prodejce/zaruka-a-odpovednost-za-vady/

např Mironet

Rozšířenou zárukou se rozumí prodloužení záruční doby, resp. záruční doba, jejíž běh začíná po uplynutí zákonné záruční doby (tedy po uplynutí 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem) do uplynutí rozšířené záruční doby určené prodávajícím za níže uvedených podmínek.

Podmínky pro uplatnění vad zboží v době rozšířené záruky:

prodávající je povinen vyřídit reklamaci vady v nejkratší možné době od převzetí reklamovaného zboží
zákazník je povinen zboží k reklamaci v době rozšířené záruky dodat kompletní a nepoškozené, jinak takové zboží nemusí být k reklamaci přijato
reklamace v rámci rozšířené záruky může být vyřízena opravou, certifikovanou opravou, případně výměnou za stejné, popřípadě kvalitativněji lepší zboží. Není-li oprava či výměna zboží možná, může prodávající poskytnout zákazníkovi slevu z kupní ceny či může zákazník od smlouvy odstoupit. Způsob vyřízení reklamace je zcela závislý na vůli prodejce
po řádném vyřízení reklamace v době rozšířené záruky se záruční doba již neprodlužuje ani se neposkytuje záruka nová.

http://info2.mironet.cz/obchodni-podminky/reklamac ni-rad-a-servis

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru