Plomba na PC
Zdravim
Chtěl bych se zeptat když si nechám sestavit PC u alfy tak jestli davaj Plomby na case a jestli to zruší záruku uplně nebo ne
Rád bych se podíval do vnitř, až bude PC doma
Dky
Změna kategorie, původně: Připomínky (host)
Zdravim
Chtěl bych se zeptat když si nechám sestavit PC u alfy tak jestli davaj Plomby na case a jestli to zruší záruku uplně nebo ne
Rád bych se podíval do vnitř, až bude PC doma
Dky
Změna kategorie, původně: Připomínky (host)
Předmět | Autor | Datum |
---|---|---|
prečo sa nespýtaš alfy ? sakraforte 03.10.2013 18:17 |
sakraforte | |
Je to už delší dobu co jsem si nechal v Alfě pro mladého sestavit PC, tenhle dotaz jsem měl taky, pl… Hanyse.k 03.10.2013 18:22 |
Hanyse.k | |
PC se neplombuje, můžeš ho klidně otevřít. Záruka je na jednotlivé komponenty. IQ37 03.10.2013 19:02 |
IQ37 | |
Zdravím, s dovolením bych se připojil k dotazu na sestavu z alfy.
sestavení pc:
http://www.alfacomp.… poslední Ivan1 03.10.2013 19:57 |
Ivan1 |
Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru
prečo sa nespýtaš alfy ?
Je to už delší dobu co jsem si nechal v Alfě pro mladého sestavit PC, tenhle dotaz jsem měl taky, plomba na sestavě žádná nebyla a po dotazu mi bylo odpovězeno, že záruku neztrácíš když polezeš dovnitř. Pokud si chceš být 100% jistý napiš na Alfu.
PC se neplombuje, můžeš ho klidně otevřít. Záruka je na jednotlivé komponenty.
Zdravím, s dovolením bych se připojil k dotazu na sestavu z alfy.
sestavení pc:
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400 8B1S60000BN
"V této ceně je také zahrnut případný následný servis po celou dobu trvání záruky sestavy."
Znamená to tedy mimo jiné, že pokud má uživatel podezření na vadný HW a nedokáže jednoznačně idenfikovat
vadný díl (zdroj, paměť, deska, grafika..) tak pc donese a oni provedou diagnostiku zdarma?
A pokud si je uživatel vadným dílem jistý tak donese pouze vadný díl (za předpokladu, že ho dokáže z pc vymontovat)?
A pokud jej vymontovat nedokáže, tak přinést celý pc?
(O sestavení nového pc v alfě zatím pouze předběžně uvažuji, v případě vážného zájmu bych napsal přímo jim).
Četl jsem různé diskuse i jejich obchodní podmínky a reklamační řád, ale jednoznačnou odpověď jsem neobjevil.
Nemáte s alfou někdo praktickou zkušenost ohledně této problematiky?
Díky za reakce.