Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Pomoc s návrhem sestavy kolem 5000kč

Zdravím, včera mě sousedi poprosili o opravu počítače. Byl odpálený zdroj. Každopádně ten počítač je hotovej dinosaurus. Takže jsem jim navrhnul že by bylo výhodnější rovnou koupit novej počítač, protože za chvilku by šli do háje i další díly, navíc jsou sami o sobě k ničemu. Kluk kterého je ten počítač dost rád hraje hry, takže k čemu sestava bude je jasné. Problém je v tom že mi dali finanční limit strašně nízko a povedlo se mi ho ukecat jen na asi 5000kč. Za to žádná herní pecka nebude, ale lepší než nic. Zatím ještě žádný návrh nemám, ale teď jdu něco najít a napíšu svůj návrh. Byl bych rád kdybyste mi poslali i svoje návrhy abych slyšel i názory jiných... Disk hledat nemusíte, mám tu nějaký který bych mu mohl dát... Normálně takhle na sekeru neskládám, ale když mu teď něco nějak levně nesložím tak už počítač asi mít nebude. Ten disk je 500GB Maxtor tuším SATA II, ale to je vlastně jedno. Takže předem díky za pomoc :)

Předmět Autor Datum
Za 5.000Kč nic neexistuje. To si může koupit rovnou herní konzoly z bazaru a zahraje si víc. Dokud n…
Eessencia 13.02.2014 12:34
Eessencia
Mám stejný názor... každopádně na konzole přejít neplánuje... přecejenom počítač je počítač. :). Ale…
FalxusRaven 13.02.2014 12:41
FalxusRaven
Tak už i na tyhle hry to bude dost blbé. Problém je, že když to koupíš z bazaru, tak ti to chcípne p…
albru123 13.02.2014 12:58
albru123
- Za pēt klackú to neposkládás, jedine zkusit u nákého kouzelnínka pokustóna, nebo koupit naky z Baz…
CoCoChanel 13.02.2014 12:34
CoCoChanel
Jedine nejaké AMD z integrovanou grafikou v procesore. Keď sa doteraz hral, tak tam mal čo ?
sakraforte 13.02.2014 12:39
sakraforte
No, k zabudovaným grafikám mám odpor, takže to bych bral jako poslední volbu ;). Co tam měl úplně př…
FalxusRaven 13.02.2014 12:55
FalxusRaven
Ako už bolo spomenuté vyššie. Za tie peniaze mu na hranie, môže na jarmoku niečo vyfúknuť pouličný u…
sakraforte 13.02.2014 13:02
sakraforte
tak to je docela podstatné, protože pokud to je např. Pentium z Core2Duo řady, tak by se to ještě da…
touchwood 13.02.2014 13:44
touchwood
To to je nejlevnější základ pro trochu herní stroj - http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_2…
M-Pol 13.02.2014 12:47
M-Pol
Vypadá to dobře, ale ty peníze prostě nemaji :). Našel jsem na Bazoši celkem hezkou grafiku za slušn…
FalxusRaven 13.02.2014 12:58
FalxusRaven
A RAMky z vlastní zkušenosti radši dávám do dual chanelu... takže bych koupil tyhle... tam jsou teda…
FalxusRaven 13.02.2014 12:59
FalxusRaven
a pro tuhle grafiku budešš kupovat zdroj za 1200,-? Se prober! navíc kdoví, co je to za sračku a co…
touchwood 13.02.2014 13:48
touchwood
Okej, já to beru... snažím se najít nejlevnější díly které připadají v úvahu...
FalxusRaven 13.02.2014 13:51
FalxusRaven
levně koupené, 2x placené. Už ta moje sestava nahoře je totální kompromis ohledně ceny, a ty hledáš…
touchwood 13.02.2014 14:07
touchwood
než začneš stavět, tak ti doporučuju napřed provést probírku stávajícího HW a podívat se, co se dá j…
touchwood 13.02.2014 12:56
touchwood
Sestava vypadá hezky, ale za cenu toho procesoru bych mohl koupit slabší 4 jádro od AMD... každopádn…
FalxusRaven 13.02.2014 13:04
FalxusRaven
AMD nemá čtyřjádra v pravém slova smyslu, to šestijádro od AMD je právě na úrovni i3-i5.
albru123 13.02.2014 13:07
albru123
ok, takže nemá smysl kupovat 2jádro od AMD že?
FalxusRaven 13.02.2014 13:12
FalxusRaven
http://extrahardware.cnews.cz/recenze/pentium-g342 0-prekvapive-vykonny-levny-dvoujadrovy-haswell/st…
M-Pol 13.02.2014 13:13
M-Pol
Tak zatím mám vybrané tyhle díly... RAM DDR3.php Grafárna http://pc.bazos.cz/inzerat/31993433/nVidi…
FalxusRaven 13.02.2014 13:22
FalxusRaven
Asi jste nepochopil, že za 5 tisíc, to prostě nejde. Ani kdybyste o to požádal Davida Copperfielda.…
Eessencia 13.02.2014 13:26
Eessencia
No oni původně řekli že dají tak 3500kč :D to jsem potlačoval smích... A s chlapcem jsme to ukecali…
FalxusRaven 13.02.2014 13:30
FalxusRaven
To je mi jasné, musela to být sranda. Místo potlačení smíchu je třeba vysvětlit, že tak nízká cenová…
Eessencia 13.02.2014 13:39
Eessencia
nakupovat na bazoši.. jsi normální?!
touchwood 13.02.2014 13:45
touchwood
Tak jako s grafikou váhám... ale na ramkách je ještě záruka. Sám na bazoši prodávám a kupuju celkem…
FalxusRaven 13.02.2014 13:47
FalxusRaven
Samozřejmě je to věc názoru..
FalxusRaven 13.02.2014 13:47
FalxusRaven
a ty paměti, to je proboha co?! To je sada pro staré tříkanálové desky, to do levné desky nedáš, pro…
touchwood 13.02.2014 13:51
touchwood
No tak jako vždycky je lepší mít ramky ve dvou slotech než jednom... takže se zklidněte. Místo poučo…
FalxusRaven 13.02.2014 13:55
FalxusRaven
Vždycky? Tobě je zřejmě jedno že budou víc na reklamačním oddělení nějakého shopu než v PC.
albru123 13.02.2014 14:00
albru123
Každý test který proběhnul ať už na extrahardware nebo osobní zkušenost ukázal že je lepší mít více…
FalxusRaven 13.02.2014 14:01
FalxusRaven
Jasně že jo, jenže ADATy odejdou za dobu životnosti Crucialu nebo Kingstonu třeba 3x. To ti stojí za…
albru123 13.02.2014 14:03
albru123
chováš se, jako bys stavěl PC za padesát a ne za pět.
touchwood 13.02.2014 14:04
touchwood
není pravda. jeden modul 4GB umožní budoucí rozšíření na 8GB RAM (dnešní standard). Přínos DC k celk…
touchwood 13.02.2014 14:04
touchwood
Já jsem taky v klidu, mám jiné starosti... jen mi vadí že mě urážíte aniž byste mě znal...
FalxusRaven 13.02.2014 14:10
FalxusRaven
fakt jo? "poučování, honění ega".. kdopak to vytáhl? Očekáváš, že ti budu poklonkovat a říkat "ó jak…
touchwood 13.02.2014 14:18
touchwood
A našel jsem i levnou desku se 4mi sloty ;)
FalxusRaven 13.02.2014 13:57
FalxusRaven
Adata taky nemusím... já mám na RAMky favority Kingston a Corsair, na zdroje Seasonic a Corsair, na…
FalxusRaven 13.02.2014 13:59
FalxusRaven
S radostí ti škrtnu ze zdrojů Corsair a z desek ASRock (což je ten největší shit).
albru123 13.02.2014 14:00
albru123
ještě jsi zapomněl na CM v chladičích. ;-)
touchwood 13.02.2014 14:05
touchwood
Já s nimi byl vždycky spokojený ;)
FalxusRaven 13.02.2014 14:07
FalxusRaven
akorát že dnes existují levnější a kvalitnější značky.. edit: ale ty stejně postavíš nějakého Quasi…
touchwood 13.02.2014 14:08
touchwood
Asi máte hodně komplexů co? :D :D :D... Já se snažím pomoct jednomu klukovi, který prostě nemá na he…
FalxusRaven 13.02.2014 14:13
FalxusRaven
rozumný výběr v rámci možností máš kus nahoře. Tvé výběry raději nechci vidět ani ve vyšších cenovýc…
touchwood 13.02.2014 14:15
touchwood
Mám další návrh s tím že by si museli připlatit k těm 5000 tak 600 na zdroj. http://www.czc.cz/giga…
FalxusRaven 13.02.2014 14:09
FalxusRaven
ježíškunakřížku.. šuměnka gigablite, a k tomu GT610 za trest :-D nejlevnější použitelná herní graf…
touchwood 13.02.2014 14:11
touchwood
Proto to píšu sem, abych slyšel názory jiných ;) Pane Moudrost.
FalxusRaven 13.02.2014 14:15
FalxusRaven
Proč se tedy snažíš "vylepšovat"? :-)
touchwood 13.02.2014 14:16
touchwood
Protože se mi zdá za tu cenu lepčí tato grafika http://www.alza.cz/gainward-gt610-2gb-ddr3-d329777 .…
FalxusRaven 13.02.2014 14:25
FalxusRaven
abys byl trochu v obraze: http://www.game-debate.com/gpu/index.php?gid=1856& gid2=1661&compare=radeo…
touchwood 13.02.2014 15:35
touchwood
1.65V paměti a Gigabyte :D funny
Eessencia 13.02.2014 14:11
Eessencia
Pochopte že za 5 000 kč nekúpite herný PC a to ani kancelársky. Takže čo dávate Grafika šit staré DD…
Joxy 13.02.2014 14:19
Joxy
Zbytečné mluviti, zbytečné raditi. Osobně už budu mlčet, prsty v tom mít nechci, pak by mi někdo nad…
Eessencia 13.02.2014 14:20
Eessencia
Já to vím.... pořád to tady opakuju.... ale oni prostě víc nedají a nemůžou... Je to kluk co na tom…
FalxusRaven 13.02.2014 14:20
FalxusRaven
A za 5 má dostat zase stejně podřadnou šlupku? edit: psal jsem ti, že sis měl jako první zjistit pl…
touchwood 13.02.2014 14:22
touchwood
Jestli ty "nepecky" hrál i na starém PC, tak nevím co se furt řešíte. Nový PC za 5.000,- neexistuje!…
Eessencia 13.02.2014 14:22
Eessencia
Našiel som vám niečo http://pc.bazos.cz/inzerat/32230476/Herni-PC-vzlad a-i-nejnovejsi-hry.php nič l…
Joxy 13.02.2014 14:25
Joxy
Jo to vypadá celkem dobře... Díky.
FalxusRaven 13.02.2014 14:27
FalxusRaven
Problém je v tom že prodejce neposílá na dobírku... a z Brna do Mostu je to celkem dálka, každopádně…
FalxusRaven 13.02.2014 14:39
FalxusRaven
Komu niet rady, tomu niet pomoci, stávajúci pc má aky HW? /Hardware/
Joxy 13.02.2014 14:41
Joxy
Za to že prodejce bydlí v mostu nemůžu... Má tam grafiku Ati 128MB, podle mě nepoužitelné, CPU dvouj…
FalxusRaven 13.02.2014 14:46
FalxusRaven
Sestava zvládá i nejnovější hry jako jsou Batlefield 4, nové NFS, FIFA 14 atd. Smejem sa.
Eduard Žanony 13.02.2014 16:47
Eduard Žanony
Se dalo čekat už po přečtení Nadpisu :-D Jak jsem viděl Batlefield 4 tak už jsem málem ležel na podl… poslední
CreativanDevil 15.02.2014 11:50
CreativanDevil
Takže můj návrh - za předpokladu Použití staré Skříně a HDD. Mám Tam 2g Ram - Další modul si dokoupí…
Darkjarek 13.02.2014 14:43
Darkjarek
Super, díky :). Konečně někdo kdo poslal normální návrh a neříkal mi že za tyhle peníze nic neseženo…
FalxusRaven 13.02.2014 14:49
FalxusRaven
Celková cena: 6 045 Kč to nevím jak ten litr zkousnou,M-Pol ti dal odkaz za 7.;-)A celkem slušnou GP…
sambilionk 13.02.2014 14:54
sambilionk
Vy to všichni říkáte jak kdybych byl škrt co se bojí dát 1000kč navíc... cenu si určili oni... ne ka…
FalxusRaven 13.02.2014 14:59
FalxusRaven
1. je to 6 000.- 2. to chci vidět jak do nové desky nacpeš starý procesor, ani kladivem 3. nic nesta…
M-Pol 13.02.2014 14:55
M-Pol
Logicky bych se podíval jestli má stejnou patici ;)
FalxusRaven 13.02.2014 14:57
FalxusRaven
Máte pravdu jsem mnohem víc programátor než odborník na skládání sestav, ale skládal jsem svůj počít…
FalxusRaven 13.02.2014 15:03
FalxusRaven
Tak načo žiadate o pomoc, keď sám ako vravíte skladáte pc pre kamarátov?
Joxy 13.02.2014 15:09
Joxy
Protože jak jsem psal nemám zkušenosti se skládám za tyto peníze. Nerad vybírám z dílů se kterými ne…
FalxusRaven 13.02.2014 15:14
FalxusRaven
Navíc vždycky je lepší když slyšíte názor někoho jiného... když to není útočný názor, ale normální r…
FalxusRaven 13.02.2014 15:15
FalxusRaven
ten kluk bude bez počítače když koupíš zdroj tak ne,na Aukru koupíš něco za 5 ovšem bez záruky.http:…
sambilionk 13.02.2014 15:39
sambilionk
jenže ty na ten "názor" nedáš a meleš si ty své nesmysly. "zachování CPU" - proboha, JAKÉHO?! Ty si…
touchwood 13.02.2014 15:42
touchwood
Nebudu nic říkat, protože v mých textech hledáte to co tam vůbec není ;) jenom to vypovídá o kvalitě…
FalxusRaven 13.02.2014 16:18
FalxusRaven
Poradili sme vám až až, neviem čo viac chcete, môžte ísť na extrahardware čakajú vás s plnou náručou…
Joxy 13.02.2014 16:19
Joxy
Třeba neurážet ;)
FalxusRaven 13.02.2014 16:20
FalxusRaven
Neviem o tom kde som vás urážal..
Joxy 13.02.2014 16:22
Joxy
Nemyslím Vás, Vám jsem za radu vděčný. Myslím například touchwood... to je zářný příklad. Urážka sna…
FalxusRaven 13.02.2014 16:29
FalxusRaven
urážet jsi začal ty, tak se zklidni...
touchwood 13.02.2014 16:31
touchwood
No nic, těm co poradili děkuju. Dva návrhy mi pomohli. Takže nashledanou.
FalxusRaven 13.02.2014 16:32
FalxusRaven
jsi nejkrásnější, nejchytřejší a všechno víš a sám informace nesdílíš. Proč sem potom lezeš a loudíš…
touchwood 13.02.2014 16:30
touchwood
"takoví "skladatelé" by měli dostat zákaz činnosti. "zachování CPU" - proboha, JAKÉHO?! Ty si myslí…
FalxusRaven 13.02.2014 16:36
FalxusRaven
No tak jako vždycky je lepší mít ramky ve dvou slotech než jednom... takže se zklidněte. Místo poučo…
touchwood 13.02.2014 16:41
touchwood
A na co to byla reakce?
FalxusRaven 13.02.2014 16:43
FalxusRaven
reagoval jsi na: a ty paměti, to je proboha co?! To je sada pro staré tříkanálové desky, to do levn…
touchwood 13.02.2014 16:44
touchwood
http://www.czc.cz/0ko6qof8u0i5aalbrb1m98hhd8/sezna m Je to sice APU, ale hrát se na tom dá. http://…
neoras 13.02.2014 22:08
neoras
hmm oničom chladič, doska slabá, radšej 2x2 RAM do Dual Channel o skriňi ani nehovorím :D Dotyční si…
Joxy 13.02.2014 22:12
Joxy
chtěl jsem se rozepsat a obhájit si svůj návrh, ale přešla mě chuť:puff:
neoras 13.02.2014 22:15
neoras
U APU ty frekvence RAMek hrají dost velkou roli. Zvláště u nového Kaveri, nevím jak s Richlandem.
albru123 13.02.2014 22:17
albru123
Hrajú lenže nie pri zostave za 5K :-D
Joxy 13.02.2014 22:21
Joxy
APU nechce,5 je limit víc nic,celí je to jako vtip.:-)
sambilionk 13.02.2014 22:24
sambilionk
Už by sa to mohlo zamknúť.
Joxy 13.02.2014 22:26
Joxy
To že APU nechce je třeba mi úplně v ... no, raději nikde :-P Je třeba si uvědomit, že je to vzhlede…
albru123 13.02.2014 22:31
albru123
Pokud je k dispozici SATA HDD a stará bedna, tak se dá za cenu blížící se limitu sestavit maximálně…
JoPe 13.02.2014 22:33
JoPe
Za 5 tisíc bych to vyřešil nákupem sestavy z druhé ruky. Protože za 5 tisíc nic neslepíš.
Prasak 13.02.2014 23:12
Prasak
Svatá ty prostato! edit: psal jsem ti, že sis měl jako první zjistit plnou HW konfiguraci stávající…
ms 13.02.2014 23:27
ms
Co máte proti integrovaným grafikám? Ano není to na ultra detaily - stejně na to nemá ani monitor a…
PanT 14.02.2014 14:08
PanT
Protože jí jednoduše tazatel nechce,nikdo proti nim nic nemá stačí číst a kor v tý jeho ceně.;-)
sambilionk 14.02.2014 14:11
sambilionk
těmi 1333mhz pamětmi jsi zabil grafickej výkon:puff:
neoras 14.02.2014 16:01
neoras
Pravda, CPU umí až 1866MHz. Vzal bych tedy nějaké 1866MHz ať to stojí za to, díky tomu z toho APU vy…
albru123 14.02.2014 16:22
albru123
V tomto případě se úpěnlivě čeká na 65/45W Kaveri. Ale vzhledem k tomu, že dotyčný vysypal spoustu p…
ms 14.02.2014 23:27
ms
Taky bych ho tam nacpal, kdyby už bylo.
albru123 14.02.2014 23:42
albru123
na to 65W Kaveri se těším, mají tam $119, tak by to mohlo být za pár kaček. Trochu bych si zaktualiz…
neoras 15.02.2014 00:53
neoras
Hmm tou křáp deskou jsi to zazdil...malej SDD když zatu cenu můžeš mít WR 250GB
sambilionk 15.02.2014 00:55
sambilionk
ta křáp deska křáp není a zkus se podívat, jakej je u FM2 výběr...
neoras 15.02.2014 00:58
neoras
Jeto odpad od Asusu,poruchovej http://www.czc.cz/asus-f2a85-v-pro-amd-a85x/116218 /produkt?q-categor…
sambilionk 15.02.2014 00:59
sambilionk
pěkná ATX MB, teď to zkus s mITX:puff:
neoras 15.02.2014 01:13
neoras
http://www.czc.cz/msi-fm2-a75ia-e53-amd-a75/116093 /produkt?q-c-0-f_2025198=sMini-ITX&q-category-id=…
sambilionk 15.02.2014 01:21
sambilionk
jo, to bylo těžký:-D co se kvality týče, asrock je na tom v tomto případě podstatně lépe.
neoras 15.02.2014 01:30
neoras
Když myslíš,natom šmejdu bych nic nestavěl,ale jsou to tvoje prachy.:-)
sambilionk 15.02.2014 01:34
sambilionk

Mám stejný názor... každopádně na konzole přejít neplánuje... přecejenom počítač je počítač. :). Ale víc do toho prostě nedají. Díly hledám i v bazarech protože nový bych za tuhle cenu většinu nesehnal. Každopádně něco složit musím, když mu na tom pojede Minecraft, Team Fortress 2 nebo dokonce Metro na nízký efekty, tak to bude úspěch. Kdybyste měli nějaký návrhy budu rád... Prostě co je podle vás nejlepší kombinace za 5000kč? Upřímně já jsem trochu ve slepé uličce protože jsem herní počítač pod 9 000kč nikdy neskládal... Takle skoro nemám z čeho vybírat.

No, k zabudovaným grafikám mám odpor, takže to bych bral jako poslední volbu ;). Co tam měl úplně přesně nevím, ale viděl jsem tam nějakou Atinu 128Mb, pak zdroj 400W (nechápu na co tolik, stačil by mnohem menší), 2jádrový intel (frekvence ani typ nevím, ale zjistím si to. Byl jsem tam jenom na rychlovku abych se podíval co s tím mají), základovka Asus, disk 250GB, ramky tipuju tak giga 2x1 od neznámého výrobce.

Sestava vypadá hezky, ale za cenu toho procesoru bych mohl koupit slabší 4 jádro od AMD... každopádně mám radši intel tak nevím... Je možné že ten Intel dožene 2 jádra od AMD nebo se platí za značku? Protože když jsem měl šestijádro od AMD a pak jsem přešel na 4 jádro i3 od intelu tak jsem nepoznal rozdíl... Takže radši ten intel?

To je mi jasné, musela to být sranda. Místo potlačení smíchu je třeba vysvětlit, že tak nízká cenová politika tu nevládne a prostě to je nemožné.
Můžete maximálně procházet bazary, aukro a snažit se nakoupit co nejlevněji. Ovšem kvalita a výdrž daného komponentu bude dosti omezená a já bych to označil za vyhození peněz.

a ty paměti, to je proboha co?! To je sada pro staré tříkanálové desky, to do levné desky nedáš, protože má jen dva sloty.

No hlavně, že budeš trvat na dualchannelu, který v tomto cenovém patru nedává vůbec smysl, jak cenově, tak výkonově.

edit: a za tu cenu 900Kč za sračku od ADATA zaplácáš pouhými 4GB všechny DIMM sloty té desky... a to se vyplatí (než jeden 4GB modul s plnou zárukou za 906Kč a od normálního výrobce). ]:)

není pravda. jeden modul 4GB umožní budoucí rozšíření na 8GB RAM (dnešní standard). Přínos DC k celkovému výkonu je pod 10% (a to ještě u velmi výkonných sestav s výkonnou grafikou), tj. naprosto neměřitelný u levného PC za pět.

Jinak já jsem zcela klidný, zato ty začínáš trochu vytékat. Pokud sis nevšiml, radím ti od začátku do konce a koriguji tvé nesmyslné a dětsky naivní nápady - omlouvá tě jen to, že tomu skoro vůbec nerozumíš.

fakt jo? "poučování, honění ega".. kdopak to vytáhl? Očekáváš, že ti budu poklonkovat a říkat "ó jak jsi moudrý!", když tady plentáš páté přes deváté a evidentně jsi skládání PC viděl z hodně rychle jedoucího Šinkansenu?

edit: zatím se s tebou bavím a vydržel jsem reagovat jen proto, že dotyčnému hodláš věnovat vlastní disk. Ale nečekej žádné mazání medu kolem huby..

Asi máte hodně komplexů co? :D :D :D... Já se snažím pomoct jednomu klukovi, který prostě nemá na herní dělo... Co jiného "výprodejové sračky" za tu cenu chcete? Kdybych měl normální rozpočet vybíral bych jinak... bohužel v těhle cenových příčkách není skoro z čeho vybírat ;)

Problém je v tom že prodejce neposílá na dobírku... a z Brna do Mostu je to celkem dálka, každopádně díky za pomoc :). Takže teda nejlepší možnost bude návrh od touchwood http://www.czc.cz/msi-h81m-p33-intel-h81/134640/pr odukt?q-c-0-f_2025175=sIntel+H67&q-category-id=cek l578lf4hnm99cg61b4if0a1&q-c-1-f_2025175=sIntel+H61 &q-c-2-f_2025175=sIntel+H81
http://www.czc.cz/intel-pentium-g3420/135661/produ kt?q-category-id=fplcb3ucvuh5286r50bmolmh96&q-c-0- f_2025182=s1150+socket
http://www.czc.cz/crucial-4gb-ddr3-1600-single-ran ked/123353/produkt?q-c-1-f_94358670=s1+x+4GB&q-cat egory-id=091mfsirtuiibbvgk6m970dab4&q-c-0-f_143201 5722=s240-Pin+DDR3+DIMM
http://www.czc.cz/chieftec-iarena-serie-gpa-350s-3 50w/92903/produkt?q-category-id=3qosi9trokgjsau5dg u3mu9ko4&q-c-1-producer=s6id4mkqjdceejaf2n7i19lqgq 9&q-c-0-producer=s5ek7pl22g2fbf837ki2651udc4

a grafiku tuhle "ojetinu"
http://www.czc.cz/gigabyte-r7-250-ultra-durable-2- 1gb/138772b/produkt?q-c-1-f_2027499=sDDR5&q-c-0-pr ice=r1600-2000&q-category-id=9ht0msjf58gnva96n24a7 t1057

?

Za to že prodejce bydlí v mostu nemůžu... Má tam grafiku Ati 128MB, podle mě nepoužitelné, CPU dvoujádro od intelu to bych určitě zachoval, zničený zdroj 400W, RAMky max 1GB 2x512 anebo jen 512MB, to už si nepamatuju.

Takže můj návrh - za předpokladu Použití staré Skříně a HDD. Mám Tam 2g Ram - Další modul si dokoupí až si našetří z Kapesného, nebo ho třeba dostane na Svátek..
Zdroj 350w s Certifikací 80+ Od seasonicu, Intel Pentinum (haswell) + Deska od MSI.
Grafiku jsem tam dal nejlevnější s kterou si zahraje na nízském rozlišení - tak 1300x 768 (nevím přesně) = Na full HD to určitě není
http://www.czc.cz/2l8uialhskh019r8jhgkspu72d/sezna m

Máte pravdu jsem mnohem víc programátor než odborník na skládání sestav, ale skládal jsem svůj počítač, počítač plno kamarádů a známých a semtam když se mi nakupí víc dílů z oprav nebo vidím levný díl tak z nich potom složím pc na prodej na aukro... nikdy nebyl problém. ;)

Protože jak jsem psal nemám zkušenosti se skládám za tyto peníze. Nerad vybírám z dílů se kterými nemám žádné zkušenosti, navíc když ani nemám z čeho vybírat... Dělám to jen proto že když to neudělám já tak nikdo a ten kluk bude bez počítače. Nebo proč myslíte že bych to jinak dělal? Navíc když na tom ještě prodělám 800kč za disk a za strávený čas si taky nic neberu...

jenže ty na ten "názor" nedáš a meleš si ty své nesmysly. "zachování CPU" - proboha, JAKÉHO?! Ty si myslíš, že si koupíš libovolnou desku pro intel že to bude fungovat? Dtto RAMky?

edit: a "Ati 128MB" je taky definice grafiky jak od nějakého děcka. Ještě nám začni vysvětlovat, že výkon grafiky se odvíjí od velikosti videoram a mně omejou.

Nebudu nic říkat, protože v mých textech hledáte to co tam vůbec není ;) jenom to vypovídá o kvalitě tohoto fóra, na které už v životě nepůjdu ani já ani nikdo z mého okolí, ale radši se zeptám na kvalitním fóru třeba extrahardware fóru, kde radí ochotní lidé a ne hnidopichové jako vy. Nikdy jsem neřekl že si myslím že každý procesor nebo ram de do každé desky, to je váš blud kterým se mě snažíte shodit stejně jako to s tou kartou... řekl jsem to co jsem zahlédl... doopravdy jsem nezkoumal každý díl zvlášť protože to nebylo potřeba. Nemusíte se namáhat s odpovědí, jsem tu naposledy. Takže tu poslední vítěznou urážku od vás si nepřečtu, ale poslužte si, když vám to udělá dobře génie ;)

Nemyslím Vás, Vám jsem za radu vděčný. Myslím například touchwood... to je zářný příklad. Urážka snad v každé zprávě bez toho aby mě vůbec znal a věděl co dělám. Pokud se to dotklo Vás, omlouvám se.

"takoví "skladatelé" by měli dostat zákaz činnosti.

"zachování CPU" - proboha, JAKÉHO?! Ty si myslíš, že si koupíš libovolnou desku pro intel že to bude fungovat? Dtto RAMky?

A za 5 má dostat zase stejně podřadnou šlupku?

Tvé výběry raději nechci vidět ani ve vyšších cenových relacích, protože se domnívám, že by to o moc lepší nebylo.

edit: ale ty stejně postavíš nějakého Quasimoda z ojetých prasosoučástek a výprodejových sraček, které nikdo nechce, že? Hlavně aby to bylo levný a bylo toho moc!

edit: zatím se s tebou bavím a vydržel jsem reagovat jen proto, že dotyčnému hodláš věnovat vlastní disk. Ale nečekej žádné mazání medu kolem huby.

chováš se, jako bys stavěl PC za padesát a ne za pět.

jsi normální?!
"

Tak nevím kdo tu uráží?

No tak jako vždycky je lepší mít ramky ve dvou slotech než jednom... takže se zklidněte. Místo poučování byste mohl poradit a né si honit ego ;)

ani nevíš co tady trousíš a pak se strašně divíš, že ti někdo oplatí stejnou mincí.

edit: navíc ani jedno z toho co jsem napsal nejsou osobní urážky, ale konstatování tvé (ne)schopnosti vygenerovat rozumnou sestavu. A to vyjádřeno obecně, nikoli osobní urážkou.

reagoval jsi na:

a ty paměti, to je proboha co?! To je sada pro staré tříkanálové desky, to do levné desky nedáš, protože má jen dva sloty.

No hlavně, že budeš trvat na dualchannelu, který v tomto cenovém patru nedává vůbec smysl, jak cenově, tak výkonově.

edit: a za tu cenu 900Kč za sračku od ADATA zaplácáš pouhými 4GB všechny DIMM sloty té desky... a to se vyplatí (než jeden 4GB modul s plnou zárukou za 906Kč a od normálního výrobce). ]:)

Vidíš tam nějakou urážku?

edit: leda bys byl akcionářem Adata...
edit2: a to už ani nemluvím o tom, že toto nastalo poté, co jsem ti kus nahoru jak blbec vypsal kompromisní sestavu, na které se dá něco zahrát a tys začal špekulovat jako malé děcko co rozvažuje způsobem že pět hromádek hoven je přece víc než jedna hromádka jablek.

hmm oničom chladič, doska slabá, radšej 2x2 RAM do Dual Channel o skriňi ani nehovorím :D Dotyční si musí uvedomiť že nič za 5k neposkladá,len dobrá GPU ide od 5 000kč...

edit.. zbytočné ramka 1866MHz pri hraní nezbadáš či ideš na 1866MHz alebo na 1333MHz.

Svatá ty prostato!

edit: psal jsem ti, že sis měl jako první zjistit plnou HW konfiguraci stávajícího HW, aby se dalo zjistit, zda se nedá ještě něco použít (např deska, RAM, a CPU).

Byl jste o to několikrát žádán! Například jaká je skříň...
Jestli vy jste programátor, tak já jsem čínský Bůh Srandy. Očekával bych aspoň špetku logického myšlení...

Co máte proti integrovaným grafikám? Ano není to na ultra detaily - stejně na to nemá ani monitor a vzhledem k financím si hry nemůže ani dovolit...takže se budou hrát klasiky jakožto CS, Trackmania, LoL, Dota atp. Na tohle integrovné grafiky stačí bez problému!
Tedy když do 5,000 proč ne tohle...
http://www.alfacomp.cz/php/basket.php?items=_1Z980 11R2J0118BC011O2L01
Předpokládám,že nějaký Case má, HDD ti jede, mechanika taky, možná i ramka by se dala použít.

Pravda, CPU umí až 1866MHz. Vzal bych tedy nějaké 1866MHz ať to stojí za to, díky tomu z toho APU vyždímáš max. Jenom bacha, některé nemusí běžet bez nastavení na max. frekvenci (a možná i časování).

EDIT: Něco z tohoto seznamu kromě těch Ballistix Sport. Vzal bych Ballistix Tactical, ale jsou nejdražší.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru